کد خبر: 652792
|
۱۴۰۲/۱۲/۰۷ ۱۳:۲۳:۳۹
| |

معرفی هتل های روبه دریا در قشم به همراه آدرس

در جزیره قشم بعضی از هتل در مجاورت و روبه‌روی دریا قرار دارند که امکانات و خدماتی عالی را در اختیار مسافران قرار می‌دهند.

معرفی هتل های روبه دریا در قشم به همراه آدرس
کد خبر: 652792
|
۱۴۰۲/۱۲/۰۷ ۱۳:۲۳:۳۹

معمولا اغلب افرادی که به قشم سفر می‌کنند، علاقه‌مند هستند در کنار سواحل خلیج فارس قدم بزنند و از چشم‌انداز آن لذت ببرند. از برترین هتل‌های ساحلی قشم می‌توان به هتل ارم قشم، هتل آراکتا و هتل سارینا قشم اشاره کرد.

لیست هتل های رو به‌ دریای قشم

در جزیره قشم هتل بسیاری در رتبه‌های مختلف در حال فعالیت هستند. بیشتر هتل‎‌های جزیره در قسمت سنتی و مرکز شهر قرار دارند، اما افرادی که به آب‌های نیلگون جزیره قشم علاقه دارند، می‌توانند برای اقامت خود از هتل‌هایی با ویوی دریا استفاده کنند. از بهترین هتل‌های ساحلی و روبه‌روی دریای خلیج فارس می‌توان به موارد زیر اشاره کرد.

هتل ارم قشم

هتل ارم قشم در سال 1395 با ساختمانی 5 طبقه و 96 باب واحد اقامتی افتتاح شد. واحدهای اقامتی این هتل از کلاس‌های مختلفی تشکیل شده است که شامل اتاق دو تخته توئین B، اتاق دو تخته دبل B، اتاق دو تخته توئین A، اتاق دو تخته دبل C، اتاق دو تخته توئین C، اتاق دو تخته دبل A، اتاق دو تخته دبل روبه دریا، اتاق دو تخته توئین روبه دریا، اتاق چهار تخته C، اتاق سه تخته B، اتاق سه تخته C، اتاق چهار تخته دوبلکس b و اتاق سه تخته رو به دریا می‌شود. از امکانات ویژه هتل ارم می‌توان به به رستوران با ظرفیت 150 نفر، کافی‌شاپ و پارکینگ با ظرفیت 80 خودرو اشاره کرد.

  • بازار سنتی قدیم قشم: 2 کیلومتر 193 متر
  • بازار بزرگ بین المللی ستاره: 3 کیلومتر 314 متر

هتل سارینا

هتل سارینا از جدیدترین هتل‌های 4 ستاره لوکس جزیره قشم محسوب می‌شوند که فعالیت خود را در سال 1402 آغاز کرد. ساختمان هتل سارینا از 6 طبقه تشکیل شده است که دو طبقه آن به مجتمع خرید اختصاص داده شده است. اتاق‌های این هتل شامل دو تخته استاندارد، دو تخته VIP ویو دریا، دو تخته VIP ویو بازار، اتاق دو تخته استاندارد، اتاق سه تخته استاندارد، سوئیت یک خوابه سه تخته، سوئیت یک خوابه چهار تخت می‌شوند.

 رستوران هتل سارینا قشم صبحانه را به صورت سلف سرویس و رایگان در اختیار مسافرین قرار می‌دهد و وعده‌های ناهار و شام را با منوی متنوع در اختیار مشتریان قرار می‌دهد. در کافی‌شاپ هتل می‌توانید انواع نوشیدنی‌های گرم و سرد را به همراه دسرهای خوش طعم سفارش دهید.

  • بازار قدیم قشم: 750 متر
  • مجتمع تجاری سیتی سنتر: 3.2 کیلومتر

هتل آراکتا

هتل آراکتا قشم یا ساختمانی 3 طبقه و 95 واحد مسکونی، فعالیت خود را در سال 1402 افتتاح کرد. اتاق‌های این هتل شامل اتاق یک تخته، اتاق دوتخته توئین با ویوی پاسیو، اتاق دو تخته دبل تراس با وی لابی، اتاق دو تخته دبل، اتاق دوتخته دبل کینگ، اتاق سه تخته تریپل ویوی پاسیو، اتاق دو تخته دبل کینگ تراس‌دار، سوئیت یک خوابه دو نفره، سوئیت رویال یک خوابه سه نفره می‌شود. از امکانات این هتل می‌توان به رستوران با ظرفیت 180 نفر، کافی‌شاپ و پارکینگ با ظرفیت 70 خودرو اشاره کرد.

  • مجتمع تجاری خلیج فارس: 4.37 کیلومتر
  • مجتمع تجاری سیتی سنتر: 4.37 کیلومتر

هتل ساحل طلایی

هتل ساحل طلایی قشم از هتل‌های 4 ستاره لوکس جزیره است که مجاور دریا قرار دارد. این هتل با ساختمانی یک طبقه و 58 واحد اقامتی فعالیت خود را در 1387 آغاز کرد و در سال 1397 برای ارتقای امکانات، مورد بازسازی قرار گرفت. از ویژگی‌های منحصربه‌فرد این هتل می‌توان به ساحل اختصاصی، رستوران با ظرفیت 150 نفر، کافی‌شاپ و پارکینگ با ظرفیت 10 خودرو اشاره کرد. واحدهای اقامتی این هتل شامل اتاق دوبلکس 8 نفره، اتاق دو بلکس 6 نفره، اتاق یک خوابه پنج تخته، اتاق چهار تخته، اتاق سه تخته، اتاق دو تخته می‌شود. ویوی تمام اتاق‌های این ساحل به طرف دریا است.

  • بازار قدیم درگهان: 18 کیلومتر
  • مجتمع تجاری سیتی سنتر: 12.5 کیلومتر

لابی هتل ساحل طلایی قشم

هتل آرتا

هتل آرتا فعالیت خود را در فروردین ماه سال 1396 با ساختمانی لوکس و 6 طبقه با 48 واحد اقامتی آغاز کرد. اتاق‌های این هتل شامل دو تخته دبل، دو تخته توئین، اتاق دو تخته دریا، اتاق سه تخته و سوئیت یک خوابه چهار نفره می‌شود. برخی از اتاق‌های این هتل ویوی روبه دریا دارند. از امکانات این هتل می‌توان به رستوران با ظرفیت 150 نفر، پارکینگ با ظرفیت 30 خودرو و کافی‌شاپ اشاره کرد.

  • مجتمع تجاری خلیج فارس: 709 متر
  • مجتمع تجاری سیتی سنتر: 709 متر

هتل ریحان

هتل 3 ستاره ریحان فعالیت خود را با 5 طبقه و 26 واحد اقامتی در سال 1395 آغاز کرد. اتاق‌های این هتل شامل اتاق یک تخته، دو تخته، سه تخته و چهارتخته می‌شود. تمام اتاق‌های این هتل، ویوی روبه دریا دارند. هتل ریحان رستوران ندارد؛ اما می‌توانید بهترین نوشیدنی‌های گرم و سرد را به همراه انواع دسر در کافی‌شاپ این هتل میل کنید.

  • بازار بزرگ بین المللی ستاره: 701 متر
  • بازار سنتی قدیم قشم: 1.66 کیلومتر

هتل رویال

یکی دیگر از هتل‌های سه ستاره نزدیک به دریا، هتل رویال با 5 طبقه و 43 واحد اقامتی است که فعالیت خود را در سال 1396 آغاز کرده است. اتاق‌های این ساختمان شامل اتاق دو تخته، دو تخته با ویوی خیابان، دو تخته با ویوی دریا، سه تخته، سه تخته با ویوی دریا، چهار تخته با ویوی خیابان، چهارتخته با ویوی دریا، سوئیت دو خوابه 5 نفره، سوئیت دو خوابه 5 نفره با ویوی دریا و سه تخته با ویوی خیابان می‌شود. هتل رویال دارای کافی‌شاپ است که می‌توانید انواع نوشیدنی گرم و سرد خود را از آن سفارش دهید.

  • بازار بزرگ بین المللی ستاره: 655 متر
  • بازار سنتی قدیم قشم: 1.62 کیلومتر

هتل خلیج فارس

هتل 3 ستاره خلیج فارس دارای 123 باب واحد اقامتی است که در سال 1390 افتتاح شد، ولی در سال 1395 مورد بازسازی قرار گرفت. واحدهای اقامتی این هتل شامل دو تخته دبل، دو تخته توئین، یک تخته، سه تخته و چهارتخته می‌شود. تمام اتاق‌های این هتل ویوی رو به دریا دارند. از ویژگی‌های این رستوران می‌توان به رستوران 250 نفره، پارکینگ با ظرفیت 20 خودرو، وکافی‌شاپ اشاره کرد.

  • بازار سنتی قدیم قشم: 7.5 کیلومتر
  • بازار بزرگ بین المللی ستاره: 9.44 کیلومتر

ورودی هتل ساحلی خلیج فارس قشم

هتل های ساحلی قشم

یکی از تفریحات رایج در جزیره قشم، استفاده از تفریحات آبی خواهد بود. از دیگر هتل‌های مجهز در جزیره می‌‌توان به هتل‌های ساحلی جزیره اشاره کرد. با اقامت در هتل‌های ساحلی قشم می‌توانید از تفریحات آبی، فضای سبز، رستوران و کافی‌شاپ‌های ساحلی و... استفاده کنید. از برترین هتل‌های ساحلی قشم می‌توان به هتل ساحل طلایی و هتل خلیج فارس اشاره کرد.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها