کد خبر: 649870
|
۱۴۰۲/۱۱/۰۸ ۱۹:۴۷:۱۱
| |

معرفی هتل درویشی مشهد

مشهد به‌واسطه حضور حرم مطهر امام رضا (ع)، هشتمین امام شیعیان یکی از معروف‌ترین و مهم‌ترین مراکز زیارتی کشور است که سالانه میلیون‌ها زائر به آن سفر می‌کنند. اما در کنار آن، مشهد به‌واسطه اماکن تاریخی و طبیعت بسیار خوبی که دارد یکی از مهم‌ترین جاذبه‌های گردشگری کشور نیز محسوب می‌شود.

معرفی هتل درویشی مشهد
کد خبر: 649870
|
۱۴۰۲/۱۱/۰۸ ۱۹:۴۷:۱۱

تعداد زیاد مسافران سالانه باعث شده صنعت هتل‌داری در این شهر پیشرفت قابل توجهی داشته باشد و شاهد ظهور هتل‌های لوکس و پیشرفته‌ای باشیم که کیفیت امکانات و سرویس‌دهی آن‌ها در سطح بین‌المللی است. در این مقاله به‌بررسی هتل های مشهد خواهیم پرداخت و امیدواریم بتواند به مسافران این شهر زیبا در انتخاب هتل محل اقامتشان کمک کند.

نکات مهم در رزرو هتل مشهد

موارد مهم زیادی در مورد هتل های شهر مشهد وجود دارد که حتما باید هنگام رزرو هتل مشهد به آن‌ها توجه کنید. یکی از مهم‌ترین آن‌ها، موقعیت مکانی هتل است. از آنجا که اکثر جاذبه‌های گردشگری مشهد مثل بازار رضا، آرامگاه نادر افشار و پارک وکیل آباد در نزدیکی حرم امام رضا (ع) واقع شده‌اند، رزرو یک هتل نزدیک به‌حرم می‌تواند به‌طور قابل توجهی از هزینه‌های رفت و آمد شما در سفر بکاهد.

دومین نکته انتخاب هتلی است که امکانات مورد نیاز شما و نه بیشتر یا کمتر از آن را ارائه می‌کند. همانطور که می‌دانید هرچه امکانات هتل های مشهد بیشتر باشد، هزینه اقامت در آن هم بیشتر است؛ بنابراین اگر به‌طور مثال نیازی به استخر، جکوزی یا محل نگهداری از کودکان در زمان اقامت خود ندارید، هتلی را انتخاب کنید که فاقد آن‌ها باشد تا هزینه‌های اقامت شما کاسته شود. با توجه به این موارد، می‌توانید بهترین هتل را برای اقامتی راحت و بی‌دردسر در شهر مشهد انتخاب کنید.

هتل درویشی، بهترین هتل مشهد

هتل درویشی مشهد یکی از بهترین و مشهورترین هتل‌های شهر مشهد است که تأسیس آن به سال ١٣٩٠ بازمی‌گردد؛ با این حال هنوز هم بعد از گذشت ٢٠ سال همچنان رقابت با کیفیت خدمات امکانات آن برای دیگر هتل‌ها دشوار است. هتلی با بنای ٢۵ طبقه که یکی از بلندترین آسمان‌خراش‌های شهر مشهد هم هست و و معماری فوق‌العاده‌ای دارد. عظمت این بنا باعث شده وقتی از پنجره طبقات بالای آن، کل شهر و سایر هتل های مشهد را زیر پاهایتان حس کنید. یکی از امکانات جذاب این هتل، یک رستوران مجلل با غذاهایی باکیفیت و دلپذیر است که در طبقه هفدهم این هتل قرار گرفته و دو تا دور آن از شیشه است. در وسط این رستوران هم فضایی باز دیده می‌شود که از آنجا تا طبقه همکف این آسمان‌خراش هم دیده می‌شود.

در بین هتل‌هایی که در شهر مشهد وجود دارد، چنین معماری جذاب و منحصربه‌فردی کمتر یافت می‌شود و در کنار کیفیت بالای خدمات، این به یکی بزرگ‌ترین دلایلی تبدیل شده که هتل درویشی را به انتخاب اول اکثر مسافران هنگام رزرو هتل مشهد تبدیل می‌کند.

معرفی واحدهای اقامتی هتل درویشی مشهد

در این ٢۵ طبقه، ٢٢٣ واحد اقامتی با امکانات رفاهی متنوع طراحی شده است که مسافران متناسب با بودجه و نیاز خود می‌توانند این اتاق‌ها را رزرو کنند. اتاق‌هایی که در بین هتل های مشهد بی‌نظیر است. از واحدهای اقتصادی مثل «سینگل اکونومی» و «توئین اکونومی» گرفته تا واحدهای استاندارد و اتاق‌های لوکس، همگی در دسترس شما هستند؛ اما جذاب‌تربن اتاق‌های این هتل، واحدهای دوبلکس VIP هستند که هر کدام با الهام معماری یکی از کشورهای خارجی مثل هند، چین، مصر، ایران اسلامی و حتی ایران باستان چیده شده‌اند. بی‌شک واحد پنت هاوس VIP این هتل هم جذابیت‌های خاص خودش را دارد. این‌ها ویژگی‌های منحصربه‌فردی هستند که باعث شده هتل درویشی، سرآمد مجموعه‌های اقامتی شهر مشهد باشد و بسیاری از مسافران بین‌المللی آن را برای اقامت خود انتخاب کنند.

از واحدهای متنوع این اقامتگاه لوکس که بگذریم، به رستوران‌های مجلل و باکیفیتی می‌رسیم که طیف وسیعی از سلایق غذایی را در بر می‌گیرند. در مجموع سه رستوران با انواع غذاهای ایرانی و فرنگی در طبقات مختلف این هتل قرار گرفته است. سالن صبحانه‌خوری آن کاملا جدا است و سه کافی‌شاپ به‌همراه یک سفره‌خانه سنتی را نیز در دسترس مسافران قرار می‌دهد.

امکانات تفریحی هتل درویشی

هتل درویشی مشهد در امکانات سرگرم‌کننده و تفریحی مسافرانش هم به‌هیچ‌عنوان کم نمی‌گذارد و از این حیث هم جزء بهترین هتل های مشهد محسوب می‌شود. یکی از بزرگ‌ترین و بهترین مجموعه‌های آبی مشهد در این هتل دایر شده است که شامل استخر، جکوزی، سونا و سالن ماساژ می‌شود. ضمن اینکه استفاده از این استخر برای مهمانان هتل رایگان است. یک سالن بدنسازی با تجهیزاتی به روز نیز آماده استفاده مسافرانی است که در هر شرایطی حتی در مسافرت به‌فکر سلامتی خود هستند. در کنار آن نیز باید به دو مرکز زیبایی برای آقایان و بانوان با ارائه انواع خدمات زیبایی و بهداشتی، یک حمام سنتی برای سفر به گذشته‌ای دور، ماهی درمانی، سالن ماساژ، رودخانه سنگ و یک شهربازی برای کودکان شما اشاره کرد.

چگونه هتل درویشی را رزرو کنیم؟

هتل درویشی مشهد، یکی از مجلل‌ترین و منحصربه‌فردترین هتل های مشهد است که سالانه میزبان مسافران زیادی از سراسر کشور است. امکاناتی که این هتل در اختیار مسافرانش می‌گذارد، سفری به‌یادماندنی و لذت‌بخش را برای آن‌ها رقم می‌زند. اگر قصد رزرو هتل مشهد را دارید،‌ دیگر نیازی نیست مثل روش‌های قدیمی به‌صورت حضوری به آژانس‌های مسافرتی مراجعه کنید. با مراجعه به سامانه آنلاین رزرو هتل اسنپ و با چند کلیک ساده می‌توانید به‌راحتی یکی از ۲۲۳ اتاق این هتل را برای اقامت خود و عزیزانتان رزرو کنید. همچنین امکان اطلاع از تخفیف‌های ویژه‌ای که خود هتل هر از گاهی به مسافران ارائه می‌دهد نیز از طریق سامانه اسنپ تریپ وجود دارد.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها