کد خبر: 651358
|
۱۴۰۲/۱۱/۲۳ ۰۸:۵۸:۵۴
| |

تمام توان گردشگری ایران در نمایشگاه تهران به خط می شوند

نمایشگاه بین المللی تهران از صبح روز بیست و سوم بهمن ماه ۱۴۰۲ میزبان هفدهمین نمایشگاه گردشگری تهران است. نمایشگاهی که در آن بزرگترین عرضه کنندگان کالاها و خدمات و دستاوردهای گردشگری کنار هم به نمایش عموم گذاشته می شوند.

تمام توان گردشگری ایران در نمایشگاه تهران به خط می شوند
کد خبر: 651358
|
۱۴۰۲/۱۱/۲۳ ۰۸:۵۸:۵۴

آخرین خبر نوشت: در نمایشگاه گردشگری تهران، شرکت‌های مختلف فعال در حوزه گردشگری شامل نواع تجهیزات سفر نظیر وسایل کمپینگ، چمدان، باربند، چادر، تجهیزات روشنایی، کاروان و یدک کش، انواع خودروهای مسافربر (اتوبوس، میدل باس، ون)، خدمات گردشگری الکترونیکی هتل‌ها و دهکده‌های توریستی، صنایع دستی و هنری، آژانس‌ها و شرکت‌های خدمات مسافرتی، خطوط هوایی، دریایی، زمینی و ریلی، پایانه های مسافربری به ارائه توانمندی‌های خود در حوزه‌های گردشگری خواهند پرداخت.

همچنین فعالان صنعت گردشگری در حوزه‌های گردشگری سلامت، گردشگری ورزشی، گردشگری زیارتی، اکو توریسم و طبیعت گردی به معرفی پکیج‌های خدماتی خود می پردازند و در بخش سرمایه‌گذاری، شرکت‌های سرمایه‌گذاری، بانک‌ها و بیمه‌ها، بانکداری الکترونیکی به معرفی فرصت های سرمایه گذاری گردشگری می پردازند.

خدمات رزرواسیون آنلاین حوزه گردشگری از پر رونق ترین خدمات این حوزه است که مشتریان بسیاری دارد. سازمان‌های سیاحتی و گردشگری، اتحادیه‌ها و انجمن‌ها آموزشگاه‌های مرتبط و دانشگاه‌ها، مناطق آزاد تجاری و مناطق ویژه گردشگری، نشریات تخصصی، موزه‌ها و کاخ موزه‌ها، رستوران‌ها و قهوه خانه‌های سنتی، گروه های نمایش‌های آئینی سنتی و گروه‌های موسیقی محلی، سازمان‌ها و موسسات مرتبط با حفظ آثار باستانی و میراث فرهنگی، سایر صنایع و خدمات وابسته از دیگر فعالان این حوزه هستند.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها