کد خبر: 638235
|
۱۴۰۲/۰۸/۰۶ ۱۲:۳۴:۴۹
| |

سبد محصولات خانگی گرین در نمایشگاه لوازم خانگی(هامکس ۱۴۰۲)

بیست و سومین نمایشگاه لوازم خانگی تهران (هامکس 1402) از 3 لغایت 6 آبان ماه سال جاری در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران با حضور بیش از 300 واحد صنعتی برگزار شد.

سبد محصولات خانگی گرین در نمایشگاه لوازم خانگی(هامکس ۱۴۰۲)
کد خبر: 638235
|
۱۴۰۲/۰۸/۰۶ ۱۲:۳۴:۴۹

 تولید و عرضه لوازم خانگی مانند محصولات سرمایشی و گرمایشی، صوتی و تصویری، ماشین‌های شوینده و قطعات با زیرمجموعه‌های یخچال، پکیج، کولر گازی، تلویزیون، ساندبار، ظرفشویی، لباسشویی، کمپرسور، بردهای الکترونیک و شیرآلات با قدمتی بیش از 70 سال از حیث تنوع و گستره کالا، جزء صنایع مهم کشور محسوب می‌شود. تهویه مطبوع گرین در نمایشگاه لوازم خانگی (هامکس 1402)در سالن 35 با سبد محصولات خانگی خود مشتمل بر انواع کولرهای گازی، ماشین لباسشویی، ساندبار و تلویزیون میزبان فعالان حوزه صنعت لوازم خانگی، چهره‌های اینستاگرامی و بازدیدکنندگان کثیری بود. امید کیهانی پور کارشناس فروش مجموعه گرین در رابطه با حضور در نمایشگاه اظهار داشت: همانند سال گذشته، تهویه مطبوع گرین با تمام توان خود و با سبد محصولات لوازم خانگی در این دوره از هامکس شرکت کرده است. وی در مورد سبد کولرهای گازی گرین افزود: انواع کولرهای گازی شامل دیواری، ایستاده و پرتابل می باشد که به معرض دید عموم گذاشته شده بود.

مدل های اینورتر و غیراینورتر کولرهای گازی مناسب برای مناطق معتدل است و مدل های تروپیکال در قالب کمپرسورهای روتاری و پیستونی مناسب مناطق گرمسیری ماست.

محصول جدید دیگر گرین؛ کولرهای گازی دیواری اینورتر سری Black  است که دو فرق عمده آن با سری های دیگر یکی در رنگ پنل است که به رنگ مشکی بوده و آن را در طراحی متمایز می‌کند و تفاوت دیگر در تغییر گاز مبرد است که در آن به جای گاز R410 از گاز R32 استفاده شده است. دیگر محصولی که در نمایشگاه امسال از آن رونمایی شد، کولر گازی ایستاده دکوراتیو ۲۴ هزار اینورتر است که یونیت داخلی آن به شکل استوانه است.

کیهانی پور در پایان به تشریح دسته محصولی اسپیکر پرداخت و گفت: اسپیکرهای گرین در سه مدل Small، پرتابل و دی جی هستند که تفاوت بین آن‌ها در بعد فنی شامل مصرف برق، ابعاد و اندازه، قدرت پخش و استفاده یا عدم استفاده از باطری می شود. همچنین ماشین های لباسشویی گرین شامل سه مدل کامپکت، دایرکت درایو و BLDC هستند که در نمایشگاه لوازم خانگی امسال (هامکس ۱۴۰۲)، بازدیدکنندگان از آن دیدن کردند.

حضور هیئت‌های تجاری، برگزاری نشست‌های تخصصی، رویدادهای علمی و فناوری Ted Talk و Tech Tour از جمله برنامه‌های اصلی این نمایشگاه بود. شرکت تهویه مطبوع گرین با تکیه بر دانش فنی روز اروپا، متخصصان کارآزموده و همچنین ماشین‌آلات و تجهیزات پیشرفته تمام اتوماتیک، محصولات باکیفیت و همگام با بالاترین استانداردهای تضمین کیفیت اروپا را تولید می‌کند. محصولات این شرکت در دو گروه تهویه مطبوع خانگی و صنعتی برای انواع پروژه‌های مسکونی، اداری، تجاری، صنعتی، هتل‌ها، بیمارستان‌ها، مراکز خرید و اماکن عمومی عرضه می‌شود و از مشارکت‌کنندگان همیشگی نمایشگاه‌های تاسیسات، ساختمان و لوازم خانگی به شمار می‌رود.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها