کد خبر: 644953
|
۱۴۰۲/۰۹/۲۷ ۱۶:۵۰:۳۷
| |

اجاره انواع جرثقیل با جرثقیل هابیل

پیشرفت روزافزون در صنعت ساخت و ساز و پروژه های عمرانی نیاز به جرثقیل را افزایش داده است. از آنجایی که تمامی افراد جرثقیل ندارند و هزینه خرید و نگهداری از آن بالاست، کم کم شرکت های اجاره جرثقیل روی کار آمدند.

اجاره انواع جرثقیل با جرثقیل هابیل
کد خبر: 644953
|
۱۴۰۲/۰۹/۲۷ ۱۶:۵۰:۳۷

تهران یکی از شهرهایی است که روزانه نیاز به جرثقیل در آن احساس می شود چرا که حجم زیادی از پروژه های عمرانی در آن در حال انجام است. اگر شما نیز نیاز به اجاره جرثقیل دارید و به دنبال یک شرکت مناسب هستید می توانید همین حالا با شماره 09122591675 تماس بگیرید و اطلاعات لازم را کسب کنید.

معرفی شرکت اجاره جرثقیل

شرکت جرثقیل هابیل یکی از شرکت های معتبر در زمینه اجاره جرثقیل است که در تمامی مناطق تهران در حال ارائه خدمات است. این شرکت این افتخار را دارد که در زمینه خدمات مختلف اعتماد مشتریان را جلب کند. برای دریافت اطلاعات بیشتر راجع به یکی از بهترین شرکت‌ها اجاره جرثقیل در تهران می توانید با ما همراه باشید. برخی از ویژگی های جرثقیل هابیل به شرح زیر است:

امکانات و ویژگی ها: جرثقیل هابیل با دارا بودن تکنولوژی های جدید و تجهیزات پیشرفته، تمامی فعالیت های مربوط به انجام پروژه های گوناگون را فراهم کرده اند شما می توانید برای اجاره انواع جرثقیل در تناژهای مختلف در تمامی روزهای کاری با شماره های درج شده تماس بگیرید و از خدمات این مجموعه بهره مند شوید.

ظرفیت بالا و تنوع: جرثقیل هایی که در این شرکت ارائه می شود، دارای ظرفیت های مختلف است و از پروژه های کوچک تا بزرگ می تواند همگی را پوشش دهد.

تجهیزات ایمنی: امنیت و سلامت کارگران در اولویت است. این شرکت به تمامی تجهیزات ایمنی لازم جین کار با جرثقیل مجهز است تا حوادث ناگوار جانی و مالی را به صفر برساند.

تعهد زمانی: مهم ترین دلیل برتر شدن شرکت اجاره جرثقیل هابیل تعهد زمانی آن است. در زمان تعیین شده، جرثقیل مورد نظر شما در محل حاضر است.

نکات ایمنی اجاره جرثقیل

جرثقیل یکی از ماشین آلاتیاست که بسیار پرخطر است و امکان حادثه افرینی آن بسیار بالاست. به همین دلیل زمان کار با جرثقیل می بایست نکات ایمنی را رعایت کنید تا با حوادث جانی و مالی روبه‌رو نشوید. برخی از نکات ایمنی به شرح زیر است:

  • رانندگان می بایست دارای گواهینامه معتبر باشند و معاینه پزشکی داشته باشند
  • پیشگیری از تماس جرثقیل با کابل های برق
  • بازرسی دقیق طناب قبل از استفاده از آن به منظور حمل بار
  • طناب پیچی مناسب اطراف بار
  • توقف کار در هوای طوفانی یا بادهای شدید
  • استفاده پرسنل مناسب برای آماده کردن بار

اجاره جرثقیل 7 تن از هابیل

اگر کالای شما در رنج تناژ تا 7 تن است، می توانید از اجاره جرثقیل 7 تن استفاده کنید. این جرثقیل در ارتفاعات بالا برای تعمیرات ساختمان، نصب بنر، نصب تابلو، جابه‌جایی بار سبک و … استفاده می شود و یکی از پرکاربردترین جرثقیل ها در تهران است. این جرثقیل به دلیل داشتن ابعاد کوچکتر می تواند به راحتی در خیابان های تهران جابه‌جا شود.

شرکت مناسب برای اجاره جرثقیل

شرکت های مختلفی در زمینه اجاره جرثقیل در تهران فعالیت می کنند اما یافتن بهترین شرکت که بتواند تمامی خدمات مورد نیاز را ارائه دهد، پیچیدگی هایی را به همراه دارد. اول مشخص کنید که چه نوع جرثقیلی می خواهید. اگر اطلاعاتی در این زمینه ندارید شرکت جرثقیل هابیل مشاوره رایگان در اختیار شما قرار می دهد تا بتوانید مناسب ترین گزینه را برای پیشبرد پروژه خود اجاره کنید. در نظر داشته باشید که انتخاب یک جرثقیل اشتباه می تواند هزینه هنگفتی را برای شما رقم بزند بنابراین حتما پیش از اجاره مشورت های لازم را داشته باشید.

از نکات بعدی میتوان به داشتن گواهینامه ویژه جرثقیل و گواهی سلامت جرثقیل اشاره کرد. رعایت این موارد به علاوه داشتن کارشناسان حرفه ای و کاربلد میتواند حمل و نقل بسیار خوب و بدون خطری برای شما رقم بزند. جرثقیل هابیل با دانستن و رعایت تمام موارد بالا به شما اطمینان خاطر می دهد تا حمل و نقلی مطمئن داشته باشید. همچنین درصورتی‌که حمل و نقل شما توسط ما قابل انجام نباشد نیز تمام تلاش ما این است که شما را راهنمایی کنیم.

شماره تماس: 09122591675

آدرس وب سایت: جرثقیل هابیل

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها