کد خبر: 643326
|
۱۴۰۲/۰۹/۱۳ ۱۶:۱۰:۵۰
| |

به بلو دعوت کن؛ وسپا جایزه بگیر

از یازدهم آذرماه تا 26 دی ماه کافی است تنها یک دعوت موفق به بلو داشته باشید تا در قرعه‌کشی شرکت داده شوید.

به بلو دعوت کن؛ وسپا جایزه بگیر
کد خبر: 643326
|
۱۴۰۲/۰۹/۱۳ ۱۶:۱۰:۵۰

در قرعه‌کشی تازه بلوبانک سامان، مهم نیست امروز حساب باز کرده‌اید یا پارسال، مهم نیست چقدر پول در حساب‌تان دارید، مهم نیست وام گرفته‌اید یا نه، مهم نیست وام را تسویه کرده‌اید یا نه، مهم نیست چند دعوت موفق یا ناموفق تاکنون داشته‌اید. مهم نیست بلوکارت مشکی دارید یا ندارید. از یازدهم آذر ماه تا 26 دی ماه کافیست یک دعوت موفق، داشته باشید تا شانس برنده شدن یکی از هفت وسپای رنگی را داشته باشید.

اپلیکیشن بلوبانک را نصب و دانلود کنید

ماجرا چیست؟

ماجرای این قرعه‌کشی با قرعه‌کشی‌های دیگر فرق می‌کند. موجودی حساب شما مهم نیست. از یازدهم آذرماه تا 26 دی ماه کافی است تنها یک دعوت موفق به بلو داشته باشید تا در قرعه‌کشی شرکت داده شوید. دعوت موفق یعنی اینکه کسی با کد معرف شما عضو بلو شود و حساب بلو باز کند.

جایزه‌ چیست؟

به سادگی دعوت از یک دوست، می‌توانید به پویش «دعوت رنگی» بلو، بپیوندید. این نئوبانک به هفت نفر، هفت وسپای رنگی هدیه می‌دهد. قرعه‌کشی وسپاها در ۲۷ دی‌ماه انجام می‌شود.

چه طور شرکت کنیم؟

کار سختی نیست. برای شرکت کردن در این قرعه‌کشی کافی است یک نفر را به بلو دعوت کنید و او تمام مراحل عضویت را به پایان برساند و عضو بلو شود. هم جایزه‌ی ۳۰ هزار تومانی دعوت سر جای خودش است و هم مزیت شرکت‌ داده‌شدن در قرعه‌کشی رنگی.

اپلیکیشن بلوبانک را نصب و دانلود کنید

امتیازمان در قرعه‌کشی چطور محاسبه می‌شود؟

در این قرعه‌کشی، همه امتیاز برابر دارند. یعنی اگر کسی تنها یک دعوت موفق داشته باشد و دیگری پنج دعوت موفق، هر دو یک‌بار و با یک امتیاز مساوی در قرعه‌کشی شرکت داده می‌شوند و نسبت به هم ارجحیت و برتری ویژه‌ای ندارند.

اپلیکیشن بلوبانک را نصب و دانلود کنید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها