کد خبر: 638920
|
۱۴۰۲/۰۸/۱۷ ۱۳:۴۰:۱۲
| |

بهترین مراکز خرید در قشم را بشناسیم

جزیره قشم علاوه بر اینکه یک جزیره زیبا در میان آب‌های نیلگون خلیج فارس است، به عنوان یک منطقه آزاد تجاری، از مقاصد خوب سفری با هدف خرید است.

بهترین مراکز خرید در قشم را بشناسیم
کد خبر: 638920
|
۱۴۰۲/۰۸/۱۷ ۱۳:۴۰:۱۲

سفر به این جزیره و خرید بلیط تهران قشم یک تیر و دو نشان است. هم تماشای قلعه پرتغالی و جنگل حرا و دره ستارگان است و هم پرسه در بازار و پاساژها برای خرید لوازم خانگی، لباس و سایر اجناس ارزان قیمت. اگر شما هم برنامه برای سفر به قشم دارید، بد نیست با مراکز خرید این جزیره زیبا آشنا شوید.

بازار سنتی قشم

در بازار قدیم قشم که در خیابان امام خمینی قرار گرفته است، شما می‌توانید با گذر از دالان‌ها و راهروهای این بازار، ضمن آشنایی با مردم محلی، از کیف و کفش و لباس گرفته تا صنایع دستی قشم را با قیمتی ارزان خریداری کنید.

بازار ستاره

بازار ستاره، یک مرکز تجاری و تفریحی سه طبقه است که در بلوار ولیعصر قرار گرفته است. شما می‌توانید انواع کالاها شامل لوازم ورزشی، سیسمونی، اسباب بازی، عطر و ادکلن و ... را خریداری کرده و از شهربازی، رستوران، بازی‌های کامپیوتری و ... در این مرکز خرید لذت ببرید.

مرکز خرید دو دلفین

در قسمت درگهان قشم، بازار دو طبقه دو دلفین برای خرید انواع پوشاک و طلا در دسترس مسافران است. به علاوه امکان استفاده از کافی شاپ و رستوران نیز در کنار خرید وجود دارد.

بازار خلیج فارس

بازار خلیج فارس در میدان گلها، خیابان ولیعصر یک ساختمان تجاری 4 طبقه است که انواع کیف، کفش، پوشاک، لوازم آشپزخانه را با بهترین قیمت به فروش می‌رساند. همچنین یکی از بهترین رستوران های قشم نیز در این بازار قرار گرفته است.

مرکز خرید پردیس

مرکز خرید پردیس قشم روبروی بازار بزرگ ستاره قرار دارد و علاوه بر انواع لوازم آرایشی، لباس، کیف و کفش، امکان استفاده از رستوران با غذاهای بین المللی را نیز دارد.

بازار نخل

بازار نخل یکی از بهترین بازارهای عمده فروشی از نظر قیمت و کیفیت است. این بازار در شهر درگهان قرار دارد و جای خوبی برای خرید پوشاک ارزان قیمت است.

مرکز خرید مرجان

مرکز خرید مرجان یا لولو سنتر در دو طبقه انواع لوازم آشپزخانه و ظروف با بهترین قیمت را ارائه می‌دهد. همچنین لوازم بهداشتی، شوینده، خوشبو کننده و ... را نیز می‌توانید در این مرکز خرید با بهترین قیمت خریداری کنید.

مجتمع تجاری دریا

مجتمع تجای دریا از مراکز خرید جدید و مدرن قشم است و در درگهان قرار دارد. در این ساختمان دو طبقه انواع پوشاک و کیف و کفش به فروش می‌رسد.

بازار بزرگ فردوسی، سیتی سنتر قشم، بازار اطلس و مرکز خرید زمرد نیز از دیگر مراکز خرید معروف قشم هستند که به مسافران انواع کالاها را با بهترین قیمت ارائه می‌دهند.

بلیط هواپیما قشم ارزان از کجا بخریم؟

برای کسانی که می‌خواهند سفر مقرون به صرفه‌ای به قشم داشته باشند و هزینه‌ها را برای خرید در این جزیره مدیریت کنند، خرید بلیط هواپیما ارزان می‌تواند بسیار راهگشا باشد. البته زمان خرید بلیط نیز در قیمت آن تاثیر زیادی دارد و بهتر است زمانی را برای سفر انتخاب کنید که گردشگر کمتری به قشم سفر می‌کند؛ مثلا در تابستان یا ایام غیرتعطیل.

اما پیدا کردن پلتفرمی که در آن بتوان ارزانترین بلیط پرواز تهران قشم را پیدا کرد و مراحل خرید نیز آسان باشد، اهمیت بالایی دارد. در این مورد پیشنهاد ما فلای‌تودی است. یک پلتفرم معتبر فروش بلیط هواپیما که در هر زمان از سال، ارزانترین بلیط تهران قشم را به شما ارائه می‌دهد.

فلای‌تودی با سالها تجربه در ارائه بلیط هواپیما و رزرو هتل داخلی و خارجی، پوشش بیش از 900 ایرلاین معتبر و بیش از یک و نیم میلیون هتل در سرتاسر دنیا، گزینه‌های بیشمار و متنوعی را در اختیار شما قرار می‌دهد. به علاوه، ابزارهای ارائه شده در این پلتفرم پیدا کردن ارزانترین بلیط ها را آسانتر کرده است.

علاوه بر فیلترهای جستجو، شما می‌توانید با استفاده از تقویم قیمتی از آخرین قیمت‌های بلیط هواپیما تهران قشم و برعکس مطلع شوید و ارزانترین بلیط را بخرید. به علاوه امکان استرداد آنلاین نیز شرایط را برای کنسل کردن بلیط آسانتر کرده است.

به تازگی نیز فلای‌تودی سرویس جدیدی با عنوان «کی‌کجا» ارائه داده است که ارزانترین بلیط هواپیما داخلی و خارجی را جست‌وجو کرده و در اختیار شما قرار می‌دهد. برای مثال چنانچه قصد سفر ارزان به قشم دارید و می‌خواهید بدانید ارزانترین بلیط‌ها برای چه زمانی هستند، کافی است در این ابزار، قشم را به عنوان مقصد انتخاب کنید و بر روی گزینه جستجو کلیک کنید. نتایج ارزانترین بلیط هواپیما قشم در زمان‌های مختلف است که می‌توانید از آن میان بلیط خود را برای زمانی که مناسبتر است، انتخاب کنید.

خرید بلیط و رزرو هتل قشم در فلای‌تودی به سادگی چند کلیک است و در نهایت به صورت ایمیل یا پیامک ارسال خواهد شد. خوب است بدانید فلای‌تودی به تازگی امکان خرید بلیط قطار را نیز به خدمات خود افزوده است. همچنین خرید بیمه مسافرتی، رزرو هتل، خرید تور و خدمات ویزا نیز از طریق فلای‌تودی امکانپذیر است. بنابراین می‌توانید همه نیازهای سفر خود را در وبسایت و اپلیکیشن فلای‌تودی رفع کنید و سفری آسوده را تجربه کنید.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها