کد خبر: 635589
|
۱۴۰۲/۰۷/۱۸ ۱۶:۳۰:۲۰
| |

نرم افزار مدیریت مرکز تماس از نظر کاربران در 2023

با توجه به نیازهای مختلف و متنوع مراکز تماس، بهترین نرم افزار مدیریت مرکز تماس ممکن است برای هر سازمان یا شرکت متفاوت باشد. که در این محتوا به ویژگی های یک نرم افزار خوب می پردازیم.

نرم افزار مدیریت مرکز تماس از نظر کاربران در 2023
کد خبر: 635589
|
۱۴۰۲/۰۷/۱۸ ۱۶:۳۰:۲۰

برای انتخاب بهترین نرم افزار مدیریت مرکز تماس، باید به عواملی مانند قابلیت‌ها، امنیت، قابلیت سفارشی‌سازی، پشتیبانی و هزینه توجه کرد.

ویژگی بهترین نرم افزار مدیریت مرکز تماس

بهترین نرم افزار مدیریت مرکز تماس باید ویژگی‌های زیر را داشته باشد:

1.قابلیت یکپارچگی

 نرم افزار مدیریت مرکز تماس باید قابلیت یکپارچگی با سایر سیستم‌های سازمانی مانند CRM، ERP و غیره را داشته باشد. این قابلیت به سازمان‌ها کمک می‌کند تا به بهترین نحو ممکن با داده‌های خود رفتار کنند و اطلاعات مشتریان خود را به بهترین نحو ممکن مدیریت کنند.

2.قابلیت چند کاناله

 بهترین نرم افزار مدیریت مرکز تماس باید قابلیت پشتیبانی از چندین کانال ارتباطی مانند تلفن، ایمیل، پیامک، چت و غیره را داشته باشد. این قابلیت به سازمان‌ها کمک می‌کند تا به بهترین حالت ممکن با مشتریان خود ارتباط برقرار کنند و نیازهای آن‌ها را بهتر درک کنند.

3.قابلیت تحلیل داده‌ها

 نرم افزار مدیریت مرکز تماس باید قابلیت تحلیل داده‌های مربوط به تماس‌ها و مشتریان را داشته باشد. این قابلیت به سازمان‌ها کمک می‌کند تا به نحو احسن با داده‌های خود رفتار کنند و به راحتی گزارش‌های مورد نیاز خود را تهیه کنند.

4.قابلیت پیکربندی

 بهترین نرم افزار مدیریت مرکز تماس باید قابلیت پیکربندی برای مدیریت تماس‌ها و فرآیندهای مرتبط با مرکز تماس را داشته باشد. این قابلیت به سازمان‌ها کمک می‌کند تا به بهترین حالت با نیازهای خود سازگار شوند و فرآیندهای خود را بهینه‌سازی کنند.

5.قابلیت پشتیبانی 24 ساعته

 نرم افزار مدیریت مرکز تماس باید قابلیت پشتیبانی 24 ساعته را داشته باشد. این قابلیت به سازمان‌ها کمک می‌کند تا به بهترین نحو ممکن با مشتریان خود ارتباط برقرار کنند و به نیازهای آن‌ها پاسخ دهند و همچنین همکاری با یک شرکت مناسب می تواند هزینه راه اندازی voip را برای شما کاهش دهد.

6.قابلیت امنیت

بهترین نرم افزار مدیریت مرکز تماس باید قابلیت امنیت بالا را داشته باشد تا اطلاعات مشتریان و تماسهای آن‌ها محفوظ باشد. این قابلیت به سازمان‌ها کمک می‌کند تا به نحو احسن با داده‌های حساس خود رفتار کنند و از دسترسی غیرمجاز به داده‌های مشتریان خود جلوگیری کنند.

7.قابلیت اتصال به شبکه‌های اجتماعی

 نرم افزار مدیریت مرکز تماس باید قابلیت اتصال به شبکه‌های اجتماعی را داشته باشد. این قابلیت به سازمان‌ها کمک می‌کند تا به راحتی با مشتریان خود در شبکه‌های اجتماعی ارتباط برقرار کنند و به نیازهای آن‌ها در این شبکه‌ها پاسخ دهند.

8.قابلیت آموزش مجدد

بهترین نرم افزار مدیریت مرکز تماس باید قابلیت آموزش مجدد را داشته باشد تا کاربران بتوانند به راحتی از آن استفاده کنند و تغییرات مورد نیاز را اعمال کنند.

9.رابط کاربری ساده و قابل استفاده

نرم افزار مدیریت مرکز تماس باید دارای رابط کاربری ساده و قابل استفاده باشد تا کاربران بتوانند به راحتی با آن کار کنند و به سرعت به نتایج مورد نظر خود برسند.

10.قابلیت ارائه گزارش‌های دقیق

نرم افزار مدیریت مرکز تماس باید قابلیت ارائه گزارش‌های دقیق و کارآمد را داشته باشد تا سازمان‌ها بتوانند در امن ترین حالت ممکن داده‌های خود را تحلیل کنند و به تصمیم‌گیری‌های بهتری برسند.

لیست 10 نرم افزار VOIP در 2023

در ادامه، 10 نرم افزار VOIP برتر برای سال 2023 لیست شده است:

1)نرم افزار RingCentral

 یکی از معروفترین نرم افزارهای VOIP است که برای استفاده در شرکت های بزرگ و کسب و کارهای کوچک به کار می رود. این نرم افزار با قابلیت هایی مانند تماس های صوتی و تصویری، پیامک، فکس و چت، به کاربران خدمات ارائه می دهد.

2)نرم افزار Nextiva

 نرم افزار Nextiva یک راه حل VoIP پیشرفته و قابل اعتماد است که برای کسب و کارهای بزرگ و کوچک طراحی شده است. این نرم افزار با قابلیت هایی مانند تماس های صوتی و تصویری، تماس های کنفرانسی، پیامک و چت، به کاربران خدمات ارائه می دهد.

3)نرم افزار Dialpad

 نرم افزار Dialpad یک راه حل تمام عیار VoIP است که برای کسب و کارهای بزرگ و کوچک طراحی شده است. این نرم افزار با قابلیت هایی مانند تماس های صوتی و تصویری، تماس های کنفرانسی، پیامک و چت، به کاربران خدمات ارائه می دهد.

4)نرم افزار Elastix

 نرم افزار Elastix یک راه حل VoIP منبع باز است که برای استفاده در شرکت های بزرگ و کسب و کارهای کوچک به کار می رود. این نرم افزار با قابلیت هایی مانند تماس های صوتی و تصویری، تماس های کنفرانسی، پیامک و چت، به کاربران خدمات ارائه می دهد.

5)نرم افزار Issabel

 نرم افزار Issabel یک راه حل VoIP منبع باز است که برای استفاده در شرکت های بزرگ و کسب و کارهای کوچک به کار می رود. این نرم افزار با قابلیت هایی مانند تماس های صوتی و تصویری، تماس های کنفرانسی، پیامک و چت، به کاربران خدمات ارائه می دهد.

6)نرم افزار CloudTalk

 نرم افزار CloudTalk یک راه حل VoIP پیشرفته و قابل اعتماد است که برای کسب و کارهای بزرگ و کوچک طراحی شده است. این نرم افزار با قابلیت هایی مانند تماس های صوتی و تصویری، تماس های کنفرانسی، پیامک و چت، به کاربران خدمات ارائه می دهد.

7)نرم افزار Grasshopper

 نرم افزار Grasshopper یک راه حل VoIP قابل تنظیم و ساده است که برای کسب و کارهای کوچک طراحی شده است. این نرم افزار با قابلیت هایی مانند تماس های صوتی و تصویری، تماس های کنفرانسی، پیامک و چت، به کاربران خدمات ارائه می دهد.

8)نرم افزار GoToConnect

 نرم افزار GoToConnect یک راه حل VoIP قابل اعتماد است که برای کسب و کارهای بزرگ و کوچک طراحی شده است. این نرم افزار با قابلیت هایی مانند تماس های صوتی و تصویری، تماس های کنفرانسی، پیامک و چت، به کاربران خدمات ارائه می دهد.

9)نرم افزار Avaya

 نرم افزار Avaya یک راه حل VoIP پیشرفته و قابل اعتماد است که برای استفاده در شرکت های بزرگ و کسب و کارهای کوچک به کار می رود. این نرم افزار با قابلیت هایی مانند تماس های صوتی و تصویری، تماس های کنفرانسی، پیامک و چت، به کاربران خدمات ارائه می دهد.

10)نرم افزار Vonage

نرم افزار Vonage یک راه حل VoIP پیشرفته و قابل اعتماد است که برای استفاده در شرکت های بزرگ و کسب و کارهای کوچک به کار می رود. این نرم افزار با قابلیت هایی مانند تماس های صوتی و تصویری، تماس های کنفرانسی، پیامک و چت، به کاربران خدمات ارائه می دهد.

بهترین نرم افزار مدیریت مرکز تماس را از  ماهان ویپ بخواهید

ماهان ویپ یک شرکت ایرانی است که در زمینه ارائه خدمات VoIP و مدیریت مراکز تماس فعالیت می کند. این شرکت با ارائه خدمات مدیریت مراکز تماس، به کاربران خود امکاناتی مانند مرکز تماس ابری ، تماس های تلفنی، تماس های ویدئویی، مدیریت تیکت ها و چت ها را ارائه می دهد. همچنین، ماهان ویپ با استفاده از فناوری های روز دنیا، خدماتی مانند تماس های آنلاین و ارائه گزارشات و آمارهای مربوط به تماس ها بهترین نرم افزار مدیریت مرکز تماس را به کاربران خود ارائه می دهد. برای اطلاعات بیشتر با شماره 02187273 تماس بگیرید و یا به لینک https://mahanvoip.com/ مراجعه کنید.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها