کد خبر: 631762
|
۱۴۰۲/۰۶/۲۱ ۱۲:۱۹:۳۰
| |

سایت خرید بلیط قاصدک 24 | بلیط هواپیما، قطار و اتوبوس

اگر قصد خرید آنلاین بلیط هواپیما، قطار و یا اتوبوس از سامانه‌های معتبر فروش بلیت را دارید؛ باما در این مطلب همراه باشید تا با خدمات سایت خرید بلیط قاصدک 24 بیشتر آشنا شوید.

 سایت خرید بلیط قاصدک 24 | بلیط هواپیما، قطار و اتوبوس
کد خبر: 631762
|
۱۴۰۲/۰۶/۲۱ ۱۲:۱۹:۳۰

با اینکه کماکان آژانس‌های مسافرتی بسیار زیادی هستند که به صورت حضوری خدمات مختلف سفر را ارائه می‌دهند؛ اما امروزه وجود سایت‌های متعدد در حوزه گردشگری، کار را بسیار آسان‌تر کرده است. به این صورت که هر فردی می‌تواند تنها با چند کلیک، بلیت سفر خود را رزرو کرده و تمامی خدمات سفر را به صورت آنلاین انجام دهد. قاصدک 24 یکی از بهترین سامانه‌های آنلاین فروش بلیط در ایران است. در ادامه این مطلب با ما باشید تا با خدمات این وبسایت بیشتر آشنا شوید.

خدمات قاصدک 24 چیست؟

سامانه قاصدک 24، یکی از قدیمی‌ترین سرویس‌های فروش بلیت سفر است که فعالیت خود را از سال 1394 به عنوان معتبرترین سایت فروش اینترنتی بلیط هواپیما آغاز کرده و پس از استقبال چشمگیر گردشگران و مسافران، خدمات دیگری را نیز به مرور به سرویس خود اضافه کرد. برخی از این خدمات گردشگری عبارتند از:

  • فروش بلیت هواپیما

  • فروش بلیت قطار

  • فروش بلیت  اتوبوس

  • رزرو هتل

  • ارائه تور مسافرتی (داخلی و خارجی)

  • صدور بیمه مسافرتی

  • ارائه خدمات ویزا

خرید بلیط هواپیما

خرید بلیط هواپیما از اصلی‌ترین خدمات سامانه آنلاین قاصدک 24 است. قاصدک 24 به نمایندگی از ایرلاین‌های معتبر داخلی و خارجی در ایران فعالیت می‌کند و پروازهای تمام مسیرهای داخلی و خارجی را پوشش می‌دهد. شما می‌توانید پس از ورود به صفحه بلیط هواپیما و جستجوی بلیط، با استفاده از فیلترهای هوشمند در این صفحه، در کم‌ترین زمان ممکن، بلیط مورد نظر خود را پیدا کرده و خریداری کنید.

خرید بلیط هواپیما در قاصدک 24

صفحه خرید بلیط هواپیما در قاصدک 24

خرید بلیط قطار

از دیگر خدمات این وبسایت می‌توان به فروش اینترنتی بلیط قطار از تمامی شرکت‌های ریلی اشاره کرد. علاوه بر آن، با خرید بلیط قطار قاصدک 24، می‌توانید به کشورهای خارجی همچون ترکیه نیز سفر کنید. با به‌کارگیری فیلترهای هوشمند سایت می‌توانید انتخاب‌های خود را محدودتر کرده و مناسب‌ترین بلیط قطار را پیدا کنید. همچنین برای رزرو بلیط قطار vip تنها کافی است رزرو بلیط قطار VIP یا همان بلیط قطار ویژه را انتخاب کنید که در برخی از قطارهای لوکس مانند نور و فدک به فروش می‌رسد.

خرید بلیط اتوبوس

شما می‌توانید بلیط اتوبوس به مقصد شهرهای مختلف ایران را از قاصدک 24 خریداری کرده و هزینه‌ آن را به صورت اینترنتی پرداخت کنید. خرید بلیط اتوبوس از تمام شرکت‌های اتوبوسرانی و تهیه بلیط اتوبوس‌های vip نیز به راحتی از سایت ghasedak24.com امکان‌پذیر است. قیمت بلیط اتوبوس به عوامل مختلفی بستگی دارد که مهم‌ترین آن‌ها عبارتند از:

  • شرکت مسافربری

  • نوع اتوبوس

  • مقصد سفر

از طریق خرید آنلاین بلیط اتوبوس می‌توانید شماره صندلی خود را به صورت آنلاین رزرو کرده و با مقایسه قیمت‌ها در سایت، اقدام به خرید ارزان ترین بلیط اتوبوس کنید.

مهم‌‌ترین خدمات گردشگری وبسایت قاصدک 24

 

خدمات گردشگری وبسایت قاصدک 24

جمع بندی

در این مطلب سعی کردیم تمامی خدمات سامانه آنلاین قاصدک 24 را به شما معرفی کنیم تا در صورت نیاز از خدمات این سایت‌ معتبر برای رزرو بلیط و سایر خدمات گردشگری استفاده کنید. در واقع این سامانه از مطمئن‌ترین سایت‌های خدمات دهی در حوزه گردشگری بوده و تمامی خدمات سفر از جمله فروش بلیط، رزرو هتل، رزرو تور مسافرتی، بیمه مسافرتی و خدمات ویزا را پوشش می‌دهد.

سوالات متداول در مورد سایت خدمات سفر قاصدک 24

  1. شرایط خرید آنلاین بلیط هواپیما، قطار و اتوبوس از قاصدک 24 چیست؟ دسترسی به اینترنت، داشتن مشخصات کارت بانکی و رمز پویا. بلیط خریداری شده بلافاصله قابل دانلود بوده و به آدرس ایمیل شما که هنگام خرید بلیط وارد کرده‌اید؛ ارسال می‌شود.

  2. قیمت بلیط قطار برای کودکان و نوزادان چقدر است؟ قیمت بلیط قطار برای افراد 2 تا 12 سال با 50 درصد تخفیف محاسبه می‌شود. برای نوزادان زیر 2 سال نیز که به صندلی نیاز ندارند؛ تنها 10 درصد مبلغ بلیط برای بیمه دریافت می‌شود.

  3. چگونه بلیط قطار را از قاصدک 24 کنسل کنم؟ در قاصدک24 می‌توانید بلیط قطار خود را به صورت آنلاین استرداد کنید و هزینه را پس از کسر جریمه دریافت کنید. این جریمه بر اساس زمان باقی مانده تا تاریخ ساعت حرکت محاسبه می‌شود که برای اطلاع دقیق‌تر حتما صفحه‌ راهنمای کنسلی بلیط قطار را مطالعه کنید.

  4. قیمت بلیط اتوبوس بزرگسالان و کودکان چه تفاوتی دارد؟ قیمت بلیط اتوبوس برای تمامی افراد بالای 5 سال برابر با کل هزینه بلیط بوده و تنها برای کودکان زیر 5 سال رایگان است.

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها