کد خبر: 630464
|
۱۴۰۲/۰۶/۱۲ ۱۶:۴۰:۴۲
| |

روزنامه هم میهن:

همه سرنشین یک کشتی هستیم؛ کشتی غرق شود همه غرق می‌شویم

روزنامه هم میهن نوشت: وضعیت ما مثل هواپیما یا کشتی است که همه سوار آن هستیم. مسافران هم به اندازه خلبان یا سکاندار کشتی از رسیدن به مقصد بهره‌مند و از ساقط یا غرق شدن متضرر می‌شوند.

همه سرنشین یک کشتی هستیم؛ کشتی غرق شود همه غرق می‌شویم
کد خبر: 630464
|
۱۴۰۲/۰۶/۱۲ ۱۶:۴۰:۴۲

روزنامه هم میهن به مسئولان کشور گفته نگاهی به نقشه ایران و کشورهای همسایه بیندازند تا ببینند چگونه در حال سبقت گرفتن از ما هستند.

به گزارش هم میهن، خیر همه ما در این است که دولت آقای رئیسی موفق شود. بازی ما با این دولت یا هر دولت دیگری بازی صفر و یک نیست که یک طرف ببازد و طرف دیگر برنده شود. وضعیت ما مثل هواپیما یا کشتی است که همه سوار آن هستیم. مسافران هم به اندازه خلبان یا سکاندار کشتی از رسیدن به مقصد بهره‌مند و از ساقط یا غرق شدن متضرر می‌شوند.

این روزنامه در ادامه نوشته است: دولت راه را اشتباه می‌روند. نه در شناخت مشکلات و بیماری تبحر دارند و نه در تجویز دارو برای درمان آن و از همه بدتر اینکه متولیان امور آن نیز فاقد توانایی کافی برای برداشتن این بار هستند و جالب بلکه تاسف‌بار این‌که همچنان دنبال مقایسه خود با دولت گذشته و انداختن ناکامی‌های خود به عهده آن دولت هستند. گویی که اگر موفق شده بودند، آن را نیز باید به حساب عملکرد دولت قبل دانست. از روی افراد انتخابی و انتصابی دولت می‌توان فهمید که برنامه‌ای وجود ندارد و اصولاً قرار نیست که کاری در خور و شایسته مردم انجام شود.

هم میهن در پایان تاکید کرده است: فرصت‌ها از دست می‌روند. فرزندان این سرزمین، همه ما را محکوم خواهند کرد. نگاهی به نقشه ایران و کشورهای همسایه بیندازیم تا ببینیم چگونه در حال سبقت هستند. این شایسته مردم ایران نیست. 

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها