کد خبر: 631331
|
۱۴۰۲/۰۶/۱۸ ۱۶:۰۹:۱۴
| |

خرید یوسی پابجی موبایل از واریا شاپ

در ایران هم مانند دیگر نقاط جهان، بازی‌های دیجیتالی محبوبیت زیادی پیدا کرده‌اند اما به دلیل گران بودن لپ‌تاپ‌ها و کامپیوترهای گیمینگ و البته دردسترس‌بودن موبایل‌ها، بازی‌های موبایلی محبوبیت ویژه‌ای در بین همهٔ اقشار جامعه پیدا کرده‌اند.

خرید یوسی پابجی موبایل از واریا شاپ
کد خبر: 631331
|
۱۴۰۲/۰۶/۱۸ ۱۶:۰۹:۱۴

 سخت‌افزارهای موبایلی و نمایشگرهای آن‌ها نیز پیشرفت خوبی داشته‌اند و هر روز بازی‌های باکیفیت‌تری برای گوشی‌های موبایل عرضه می‌شود. یکی از بازی‌های باکیفیت و البته محبوب موبایلی پابجی است. در ادامه قصد داریم به معرفی بازی پابجی پرداخته و بهترین روش برای خرید یوسی و پرایم پلاس را به شما ارائه دهیم. پس اگر اهل بازی‌های موبایلی به‌ویژه پابجی هستید، این مقاله را از دست ندهید.

 پابجی چیست؟

پابجی یک بازی در سبک بتل رویال است که توسط یکی از زیرمجموعه‌های استودیو کرافتون ساخته شده‌است. در سال ۲۰۰۰، یک فیلم با نام بتل رویال در کشور ژاپن ساخته شد و پابجی نیز با الهام گرفتن از آن ساخته شده‌است. داستان بازی در یک جزیره اتفاق می‌افتد. در ابتدا صد بازیکن با چتر نجات از هواپیما به بیرون می‌پرند و در سراسر نقشه پخش می‌شوند. هدف اصلی در بازی، بقا است و آخرین نفری که در بازی زنده بماند، برنده خواهد شد. در نقشهٔ بازی، کوه‌ها، دریاچه‌ها و ساختمان‌های زیادی وجود دارند و در بسیاری از نقاط این مکان‌ها، تجهیزات مختلفی از کلاه و جلیقهٔ ضدگلوله گرفته تا انواع مسلسل و کلت و شاتگان وجود دارد و بازیکنان باید با گشتن در نقشهٔ بازی، اقلام موردنیاز خود را پیدا کرده و از آن‌ها استفاده کنند.

در صورتی که به بازیکن دیگری برخورد کنید، می‌توانید او را بکشید و یک قدم به پیروزی نزدیک‌تر شوید. البته در صورتی که به‌اندازهٔ کافی مهمات ندارید و یا اچ‌پی شما کم است، می‌توانید به جای درگیرشدن در جایی مخفی شوید. در صورتی که تیر خوردید و اچ‌پی شما کم شد، لازم نیست نگران حذف‌شدن باشید؛ اقلامی در بازی وجود دارند که به شما این امکان را می‌دهند که اچ‌پی خود را زیاد کرده و تیرهایی که خورده‌اید را بی‌اثر کنید.

این بازی تنها به‌صورت انفرادی نیست و می‌توانید با دوستان خود در قالب تیم‌های دو تا چهارنفره وارد بازی شوید. در این حالت طبیعتاً شانس بقای شما بیشتر بوده و می‌توانید با کمک هم‌تیمی‌های خود، به دیگران حمله کنید. البته در صورت بازی تیمی، احتمال این‌که بتوانید از دیگران مخفی شوید، کمتر است و آن‌ها شما را راحت‌تر مشاهده می‌کنند. گاهی اوقات یک نفر با یک سلاح تک‌تیرانداز در یکی از نقاط مرتفع بازی کمین کرده و از فاصلهٔ بسیار دور به دیگران حمله می‌کند که هنگام بازی کردن باید حواستان به این افراد نیز باشد و در صورتی که از ناکجاآباد تیر خوردید، باید با نهایت سرعت، به داخل یک ساختمان و یا پشت یک درخت یا سنگ پناه ببرید.

 تاریخچهٔ بازی پابجی

بازی پابجی برای اولین بار در سال ۲۰۱۷ در استیم در دسترس قرار گرفت. البته برای آن باید هزینه پرداخت می‌کردید. کمتر از یک ماه بعد، پابجی برای ایکس باکس نیز عرضه شد و این بازی در اختیار جامعهٔ بزرگ‌تری از گیمرها قرار گرفت. جهش تعداد کاربران این بازی یک سال بعد رقم خورد؛ هنگامی که نسخهٔ اندروید و آی‌اواس در سال ۲۰۱۸ به‌صورت رایگان در اختیار کاربران قرار گرفت. هرکسی لپ‌تاپ گیمینگ یا ایکس باکس در اختیار نداشت تا پابجی بازی کند، اما همه به گوشی هوشمند دسترسی داشتند و مهم‌تر از آن، برای تجربهٔ بازی در گوشی هوشمند، لازم نبود هزینه‌ای بپردازند. در سال ۲۰۲۱، مجموع فروش بازی در کامپیوترها و کنسول‌های شخصی به رقم باورنکردنی ۷۵ میلیون نسخه رسید و پابجی را به پنجمین بازی پرفروش در تاریخ تبدیل کرد.

خرید یوسی پابجی

در حال حاضر هم نسخهٔ استیم و هم نسخه‌های اندروید و آی‌اواس پابجی رایگان هستند. اما مانند بسیاری از بازی‌های دیگر، امکان پرداخت درون برنامه‌ای وجود دارد. با واحد پول بازی یعنی یوسی، شما می‌توانید انواع کاستوم‌ها و اسکین‌ها را برای کاراکتر و سلاح‌های خود بخرید و از آن‌ها در بازی استفاده کنید. درست است که این‌ها تأثیری در خود بازی نخواهند داشت. اما قطعاً ظاهر کاراکتر شما را در بین رقبا منحصربه‌فرد خواهند کرد. علاوه‌بر خرید یوسی، شما می‌توانید پرایم و پرایم پلاس پابجی را هم خریداری کنید.

متاسفانه تحریم‌ها اثر خود را حتی بر روی بازی‌های دیجیتالی نیز گذاشته‌اند و امکان خرید مستقیم یوسی پابجی برای کاربران ایرانی وجود ندارد. وب‌سایت‌هایی هستند که امکان خرید آیتم‌ها و پول‌های درون بازی را برای کاربران ایرانی فراهم کرده‌اند. یکی از این وب‌سایت‌ها، واریا شاپ است که با مناسب‌ترین قیمت ممکن و در کوتاه‌ترین زمان، آیتم‌های خریداری‌شده را در اختیارتان قرار می‌دهد. خرید یوسی استیشن از واریا شاپ نیز امکان‌پذیر است.

خرید آسان یوسی پابجی با واریا شاپ

همان‌طور که گفتیم، امکان خرید پرایم پلاس از واریا شاپ وجود دارد. با خرید پرایم شما به جوایز بیشتری نسبت‌به دیگران دست پیدا خواهید کرد و با هزینهٔ نسبتاً کمی، می‌توانید تعداد زیادی از اسکین‌ها و کاستوم‌ها را به‌عنوان پاداش از طرف بازی دریافت کنید. خرید Prime و خرید Prime Plus از واریا شاپ بسیار آسان بوده و به‌صورت اینترنتی در زمان کوتاهی انجام می‌شود.

اگر قصد خرید یوسی و یوسی ورود به اکانت از واریا شاپ را دارید، کافیست به وب‌سایت واریا شاپ سر بزنید و پس از ساختن اکانت، یوسی موردنیاز خود را خریداری کنید. در صورت خرید پرایم پلاس، روزانه ۲۰ یوسی دریافت خواهید کرد و البته به محض خرید نیز ۳۲۰ یوسی به حساب شما اضافه خواهد شد. در کنار این‌ها، جوایز دیگری نیز وجود دارند که اگر بخواهید هرکدام را جداگانه خریداری کنید، باید هزینهٔ بسیار بیشتری را بپردازید. خرید آرپی پرایم و خرید آرپی پرایم پلاس از واریا شاپ آسان‌تر از هر فروشگاه دیگری است.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها