کد خبر: 601332
|
۱۴۰۱/۱۲/۱۸ ۱۳:۲۹:۲۵
| |

خرید یوسی از جمینجا در سریعترین زمان

دوره دوره ی اینترنت و بازی های آنلاین است. در این زمینه بازی های متنوعی توسط شرکت های بزرگی ارائه شدند ولی در این بین "پابجی موبایل" به سرعت مورد استقبال گیمرها قرار گرفت تا جایی که به یکی از محبوب ترین بازی های عصر خود شناخته شد.

خرید یوسی از جمینجا در سریعترین زمان
کد خبر: 601332
|
۱۴۰۱/۱۲/۱۸ ۱۳:۲۹:۲۵

پابجی PUBG در سبک بتل رویال است. جهت پیروزی در این بازی مهیج و سرگرم کننده، تنها کافیست بر روی افزایش کیفیت بازی و کاراکتر بازی از طریق خرید یوسی تمرکز کنید. اما اینکه این ارز با ارزش را چگونه، از چه طریقی و با چه قیمتی و با صرف چه میزان وقت و از کدام سایت باید به دست آورد؟ سوالاتی هستند که ما در این نوشتار به آن پرداخته ایم.

پابجی موبایل و دلیل اهمیت یوسی در بازی

یکی از بهترین بازی‌های بتل رویال در سبک اکشن که با امکان چت گروهی با اعضا، مودهای مختلف بازی، استفاده از انواع سلاح و وسایل نقلیه متنوع، گیم پلی اول شخص هیجان‌انگیز، جذاب و با کیفیت و گرافیک بالا، هر بازیکن حرفه ای را مجذوب خود کرده است بازی پابجی موبایل نام دارد. پابجی موبایل (PUBG Mobile)  در اوایل سال ۲۰۱۸ میلادی، مختص سیستم عامل های اندرویدی منتشر شد.

ویژگی های بازی پابجی از قرار زیر است:

  1. بازی آنلاین و به صورت تیمی است.
  2. پشتیبانی از 90 فریم در ثانیه.
  3. برخورداری از گرافیک بالای Ultra HD.
  4. قابلیت استفاده از نسخه لایت برای سیستم عامل های ضعیف.
  5. با صداگذاری عالی و وجود افکت های صوتی نزدیک به واقعیت.
  6. ارز درون برنامه ای آن یوسی یا دلار نام دارد که هم رایگان به دست می آید و هم قابلیت خرید دارد.
  7. نیازمند حداقل دو گیگابایت رم، برای اندروید و حداقل رم یک گیگابایت برای سیستم عامل IOS
  8. دارای مودهای متنوع و جذاب از جمله: مود زامبی، مود Arcade، مود War، مود Team Deathmatch و مود

مراحل دانلود و نصب پابجی با دیتا:

ابتدا نسخه جدید بازی (متناسب با اندروید گوشی) را از سایت هایی که امکان دانلود از آن ها وجود دارد (نظیر: مایکت، بازار و گوگل پلیر) دانلود کنید. و پس از تکمیل روند دانلود، مراحل زیر را جهت نصب انجام دهید:

  1. کلیک بر روی فایل نصبی جهت نصب.
  2. خارج کردن فایل دیتا از حالت فشرده و انتقال پوشه tencent.ig به مسیر Android/obb حافظه داخلی دستگاه.
  3. و در نهایت اجرای بازی.

لازم به ذکر است؛ در هنگام بازی فیلترشکن (VPN)و همگام سازی پس زمینه موبایل تان باید غیر فعال باشد تا بازی اجرا شود و همچنین نیاز است، جهت جلوگیری از پاک شدن ناگهانی بازی (در هنگام تعویض گوشی و یا ویروسی شدن و فلش زدن گوشی) و پاک شدن تمام مراحل و اطلاعات بازی، حتما اکانت خود را بر روی شبکه های اجتماعی و گوگل ذخیره کنید.

22

چگونه یوسی ارزان خریداری کنیم؟

جمینجا، نامی آشنا و معتبر است در بین تمامی سایت هایی که در زمینه فروش ارزهای درون برنامه ای بازی های آنلاین فعالیت می کنند. این سایت با دارا بودن نماد اعتماد الکترونیکی که مانع از هر گونه تخلف و کلاهبرداری می شود، خریدی مطمئن و کاملا قانونی را به کاربران تضمین می دهد. همچنین جمینجا تضمین کننده قیمت مناسب و ارزان و تحویل  سریع انواع بسته های یوسی در فاصله زمانی بین 5 الی 30 دقیقه ای است. این سایت با درج قیمت های واقعی و منصفانه، امکان مقایسه قیمت ها با سایر سایت ها را به کاربر می دهد تا هم با خیال آسوده اقدام به خرید کند و هم مطمئن شود خریدی که انجام داده سریع، راحت، امن و ارزان است. بعلاوه پاسخگویی 24ساعته در طول شبانه روز به تمام سوالات کاربران توسط یک تیم پشتیبان فعال از دیگر ویژگی های ممتاز این سایت است.

خرید سریع و ارزان یوسی

قیمت مناسب و سرعت در تحویل، از امتیازات بسیار مهم برای یک سایت بعد از داشتن  اعتبار در خرید، محسوب می شود. در بازی پابجی و بازی های آنلاین مشابه، سرعت عملکرد بسیار اهمیت دارد، یکی از عواملی که سبب افزایش عملکرد در بازی می شود، خرج کردن یوسی (UC)  است. و اگر مقدار یوسی مورد نیاز وجود نداشته باشد باید آن را سریع به دست آوریم و به روند بازی برگردیم. پس مهم است کدام سایت را برای خرید انتخاب می کنیم. سایتی که در کنار سرعت تحویل، از قیمت مناسبی هم برخوردار باشد، که تمام این ویژگی ها را می توانید در سایت معتبر و قانونی جمینجا جستجو کنید. سایتی که بسته به نوع بسته انتخابی شما در کمترین فاصله زمانی ممکن یعنی بین 5 الی 30 دقیقه یوسی خریداری شده را به حساب تان واریز می کند.  

چگونه خرید یوسی امن و سریع داشته باشیم؟

عواملی نظیر تحریم اقتصادی و سیاسی سبب شده تا نتوانیم مستقیما داخل سایت اصلی بازی شویم بنابراین باید از سایت هایی که نقش واسط را دارند خرید ارز درون برنامه ای خود یعنی یوسی (UC) یا دلار پابجی موبایل را انجام دهیم. برای این منظور وارد سایت جمینجا با آدرس http://geminja.com شده و بعد از انتخاب نوع بسته متناسب با بودجه و نیازمان، و وارد کردن آیدی و اکانت خود، به صفحه پرداخت الکترونیکی هدایت شده و عملیات خرید یوسی (UC) پابجی موبایل را به اتمام می رسانیم.

جمع بندی

همان طور که به طور کامل، در این نوشتار توضیح دادیم یکی از دلایل خرید یوسی (UC) از جمینجا تحویل آنی بسته های یوسی پابجی موبایل (PUBG Mobile) است که محدودیت زمانی ندارد و در هر زمان که خواستید، می توانید به خرید بسته ها به حجم مورد نیاز، با توجه به بودجه تان اقدام کنید.

توجه کنید؛ «با توجه به بودجه تان»!! این به این معناست که سایت جمینجا حواسش به جیب شما هم هست، تا با هر شرایطی به راحتی و بدون نگرانی بسته مورد نظرتان را خریداری بکنید. پس با آسودگی خیال به سایت https://geminja.com رفته و برای افزایش کیفیت، جذابیت و سرعت بازی و همچنین برای برنده شدن در بازی هیجان انگیز پابجی موبایل، مقدار یوسی حساب تان را خریداری و یا افزایش دهید.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها