کد خبر: 629492
|
۱۴۰۲/۰۶/۰۵ ۱۸:۳۳:۰۰
| |

راهنمای خرید در ضد سرقت (5 نکته ای که باید بدانید)

در ضد سرقت یکی از گزینه‌های پیشنهادی برای نصب به عنوان در ورودی در منازل، شرکت ها و دفاتر کاری و... است. ممکن است برای برخی از افراد این سوال پیش بیاید که چرا نصب در ضد سرقت در این محیط ها مسئله ی مهمی محسوب می شود؟

راهنمای خرید در ضد سرقت (5 نکته ای که باید بدانید)
کد خبر: 629492
|
۱۴۰۲/۰۶/۰۵ ۱۸:۳۳:۰۰

برای پاسخ به این سوال باید بگوییم که با توجه به این که در این مکان ها امنیت مسئله ی مهمی محسوب می شود می توانید با خرید و نصب در های ضد سرقت درجه یک تا حدود زیادی سطح امنیت را در محیط مد نظر خود افزایش دهید. نصب این در ها ورود افراد ناشناس و غیرمجاز را غیرممکن می کند به همین خاطر دیگر نیاز نیست نگران محافظت از وسایل و مدارک باارزش خود باشید. مسئله ی مهمی که حتماً باید به آن توجه داشته باشید این است که امنیت ایجاد شده توسط این در ها به صورت صد در صدی نیست ولی برخلاف در های معمولی و یا حفاظ های آکاردئونی در مقابل فشار، برش، اهرم و دستکاری قفل دچار مشکل نمی شوند.

برای این که هنگام خرید در ضد سرقت بتوانید مدل مناسبی از این محصولات را انتخاب کنید، مطلبی با عنوان راهنمای خرید در ضد سرقت برای خریداران آماده و به بررسی 5 نکته ی مهم که در زمان خرید در ضد سرقت باید به آن توجه کنید، پرداختیم.

5 نکته ی مهم که هنگام خرید در ضد سرقت باید به آن دقت کنید

خرید در ضد سرقت مقاوم و باکیفیت بسیار مورد اهمیت است و باید بدانید اگر از مدلهای فیک و ارزان قیمت خریداری کنید، هیچ امنیتی را برای شما فراهم نمی‌آورند. قیمت در ضد سرقت یکی از مهمترین فاکتورهایی است که خریداران در هنگام انتخاب در مناسب برای منزل خود با آن مواجه هستند. توصیه می شود در هنگام خرید در ضد سرقت به هیچ عنوان، خساست به خرج ندهید و بهترین محصول را برای حفظ امنیت منزل خود خریداری کنید.

در ادامه 5 نکته مهم که در هنگام خرید باید به آن دقت کنید را بیان خواهیم کنید

  1. جنس و ضخامت چهارچوب: آلیاژی که قرار است برای تولید در استفاده شود باید از نوع مرغوب و درجه یک باشد و در محل هایی که قرار است اتصال برقرار شود باید از جوش کاری مناسبی (جوش co2) استفاده شود. ضخامت چارچوب هم باید 1.5 میلی متر و یا بالاتر از آن باشد.

  2. ابعاد در ضد سرقت: در حالت استاندارد باید ابعاد در 210 در 105 سانتی متر باشد. به درخواست مشتریان امکان سفارشی سازی در برای مشتریان وجود دارد فقط قیمت نهایی در افزایش پیدا می کند.

  3. جنس لولا: با توجه به این که قرار است لولا وزن در را تحمل کند و این که قرار است لنگه در بر روی این لولاها بچرخد باید به گونه ای در نظر گرفته شود که مشکلی در این مورد نداشته باشد. در مواردی که جنس و تعداد لولاها نامرغوب و کم باشد به مرور باعث می شود تا از از حالت رگلاژ خارج شود و نیاز باشد مجدداً تنظیم شود.

  4. جنس لایه، رنگ و روکش در: با توجه به این که طرح انتخابی می تواند به سلیقه ی مشتری تعیین شود ولی باید به این مسئله توجه داشت که جنس لایه باید با توجه به محلی که قرار است از در استفاده کنید، انتخاب شود. برای درک بهتر با یک مثال این مسئله را برای شما بازگو می کنیم. با توجه به این که جنس ام دی اف از زیبایی و براقیت بیشتری در مقایسه با جنس ملامینه و پی وی سی برخوردار است ولی در برابر مواردی مانند خش و نور آفتاب استحکام کمی دارند. رنگ و جنس روکش و رویه در ضد سرقت کاملاً به نظر مشتریان بستگی دارد ولی این موارد بر روی امنیت و ایمنی ایجاد شده توسط در تأثیرگذار نمی گذارد. توجه داشته باشید که در صورت انتخاب روکش‌ های بی‌ کیفیت‌ به مرور زمان در از نظر ظاهری شکل مناسبی نخواهد داشت.

  5. انتخاب قفل و کلید درجه کیفیت و مرغوب: برندی که در این زمینه تولید کننده ی قفل هستند برای کشور ترکیه و شرکت کاله است. شما می توانید با توجه به بودجه ای که برای خرید در نظر گرفته اید یکی از مدل ها را انتخاب کنید.

شما می توانید با توجه به مواردی که اشاره کردیم در مد نظر خود را در ابعاد استاندارد و یا مد نظر خود سفارش دهید.

خرید درب ضد سرقت

در ضد سرقت ترک

در ضد سرقت ترک به عنوان یکی از مدل های درجه یک در ضد سرقت است که توسط کشور ترکیه تولید می شود و به خاطر کیفیت بالایی که دارند طرفداران خاصی دارند. مسئله ای که باعث باکیفیت بودن این محصولات می شود این است که از پوشش هایی برای تولید این در ها استفاده می شود که شما دیگر نیاز نیست نگران استفاده از این در ها در مناطقی باشید که میزان رطوبت بالایی دارند. در مورد ابعاد در ضد سرقت ترک باید بگوییم که در حالت استاندارد 210 در 110 سانتی متر است. وجود ویژگی های دیگری که در ادامه به آن ها اشاره می کنیم باعث پرطرفدار شدن در های ضد سرقت ترک شده است.

  • عایق صدا، رطوبت و حرارت

  • مقاوم در برابر برش و فشار

  • تأمین امنیت و ایمنی بسیار بالا در برابر حوادث مختلف

  • نصب راحت و بدون دردسر

  • نمای ظاهری شیک و زیبا

  • دارای چهار چوب مستحکم

  • انتخاب اسکلت فلزی قوی با روکش فلزی برای تولید در

قیمت در ضد سرقت

با توجه به نوساناتی که در بازار وجود دارد نمی توان قیمت ثابتی را برای در های ضد سرقت در نظر گرفت ولی می توان گفت که پارامترهای مختلفی اعم از ابعاد و اندازه، وزن در، تعداد لنگه ها، نحوه نصب، روکش و... در تعیین قیمت نهایی تأثیرگذار هستند. اگر قصد خرید در ضد سرقت ارزان قیمت را دارید می توانید با مشاوران سنا در امن در ارتباط باشید و بعد از دریافت مشاوره و مقایسه ی مدل های موجود در مد نظر خود را با توجه به بودجه ی خود انتخاب کنید. 09125610959

فریم اصلی در نظر گرفته شده برای درهای ضد سرقت همان بخشی است که روکش های در قرار است بر روی آن نصب شود. پس فریم در می تواند در تأمین امنیت فاکتور مهمی محسوب شود. متریال انتخابی برای ساخت فریم از مواد خاصی استفاده می شود که به غیر از امنیت باعث می شود تا در های ضد سرقت عایق صدا نیز باشند.

اگر به دنبال خرید  یکی از مدل در ضد سرقت هستید در این بخش به معرفی 2 محصول پرطرفدار می پردازیم.

نصب درب ضد سرقت

در ضد سرقت فلزی

همان طور که از نام این محصول پیداست ساختار داخلی در متشکل از ورق های فولادی و یا آهن نرم است. این نوع از در های ضد سرقت در بیشتر موارد از کشور چین وارد کشور می شوند. مسئله ی مهمی که باید به آن توجه داشته باشید این است که به خاطر انتخاب فلز برای تولید در باید به این مورد توجه داشته باشید که به مرور زمان در دچار خوردگی و هوازدگی می شود به همین دلیل انتخاب رنگ مناسب در این مورد مسئله ی مهمی محسوب می شود. رنگ انتخابی در بیشتر موارد از نوع پودری الکترواستاتیکی است. امکان استفاده از چند قفل برای در های فلزی وجود دارد.

در ضد سرقت ویلایی 

در ضد سرقت ویلایی دری است که به منظور افزایش امنیت و حفاظت در مکان های مختلف اعم از ویلاها و یا خانه‌ های شخصی مورد استفاده قرار می گیرند. برای تولید این در ها از مواد مقاوم، قفل‌ های پیچیده و طراحی‌ های خاص ساخته می‌ شود تا میزان سرقت و دزدی کاهش پیدا کند. برای بدنه ی این در ها بهتر است از جنس‌ های مقاومی مانند فولاد یا آلومینیوم ساخته شوند تا در برابر ضربه‌ ها مقاومت داشته باشند. هم چنین باید بگوییم که اغلب دارای ضخامت بیشتری نسبت به در‌ های معمولی هستند تا در برابر ابزارهای سرقت مانند تیغه‌ ها، چکش‌ ها، دستگاه‌ های قدرتی و... مقاومت کنند.

برای خرید در ضد سرقت با شماره 09125610959 تماس بگیرید.

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها