کد خبر: 626481
|
۱۴۰۲/۰۵/۱۶ ۱۶:۰۱:۴۶
| |

هتل پارمیدا مشهد، یک هتل با کیفیت با قیمت مناسب!

مشهد یکی از شهرهای زیارتی ایران است که هرساله میزبان زائران زیادی از سراسر دنیا است. در این شهر تنوع گوناگونی برای هتل‌ها و مسافرخانه‌ها وجود دارد.

هتل پارمیدا مشهد، یک هتل با کیفیت با قیمت مناسب!
کد خبر: 626481
|
۱۴۰۲/۰۵/۱۶ ۱۶:۰۱:۴۶

 با توجه به این تنوع، شما باید با در نظر گرفتن بودجه‌تان بهترین هتل را با قیمت مناسب انتخاب کنید. هتل پارمیدا مشهد یکی از بهترین گزینه‌ها برای رزرو هتل در شهر مقدس مشهد است. در ادامه با ما همراه شوید تا تمامی جزئیات هتل پارمیدا مشهد بررسی کنیم.

انتخاب هتل در مشهد

برای انتخاب یک هتل بین هتل های مشهد، باید نکات و خصوصیات مختلفی را در نظر داشته باشید. برای مثال نزدیک بودن به حرم مطهر امام رضا (ع) یکی از خصوصیاتی است که بسیار موردتوجه مسافران و زائران قرار می‌گیرد. درصورتی‌که در سفر به مشهد فرد سالمند و یا فرد معلولی همراهتان باشد، بهتر است هتلی نزدیک به حرم انتخاب کنید تا در رفت‌وآمد از هتل به حرم و بالعکس اذیت نشوید. کیفیت خدمات هتل، وضعیت نظافت و پاکیزگی در هتل، داشتن پارکینگ و رستوران و برخورد پرسنل هتل از دیگر خصوصیاتی است که برای مسافران اهمیت دارد.

هتل پارمیدا مشهد

هتل پارمیدا مشهد در سال 1388 در یکی از خیابان‌های منتهی به حرم مطهر اما رضا (ع) افتتاح شد. برای انجام تعمیرات و نوسازی داخلی هتل در سال 1396 هتل موردبازسازی قرار گرفت. هتل پارمیدا ازجمله هتل‌های 3 ستاره محبوب به‌شمار می‌رود.

 ساختمان هتل از 8 طبقه ساخته‌شده است که 84 باب واحد اقامتی متنوع برای مسافران در نظر گرفته‌شده است. هتل پارمیدا در فاصله یک و نیم کیلومتری از حرم قرارگرفته و به‌طورکلی موقعیت جغرافیایی عالی نسبت به دیگر هتل‌های مشهد دارد.

علاوه بر حرم مطهر در اطراف این هتل جاذبه‌های دیدنی بسیاری واقع‌شده‌اند. شما با رزرو اتاق در هتل پارمیدا مشهد می‌توانید علاوه بر بهره‌مندی از امکانات و خدمات ویژه و عالی این هتل، دسترسی راحت به جاذبه‌های دیدنی نیز داشته باشید و بدون اینکه وقتتان را در ترافیک تلف کنید، خودتان را به بازارها و جاذبه‌های گردشگری بی‌نظیر مشهد برسانید.

اتاق‌های هتل پارمیدا مشهد

در هنگام رزرو یک هتل از بین بهترین هتل‌های مشهد باید از انواع اتاق‌هایی که در آن هتل وجود دارد، مطلع باشید و با توجه به تعداد همراهانتان و شرایط، بهترین اتاق را برای رزرو انتخاب کنید.

در هتل پارمیدا برای راحتی بیشتر مسافران انواع مختلفی از اتاق‌ها در نظر گرفته‌شده‌اند.

اتاق دوتخته دبل فولبرد

 در این اتاق دونفره یک‌تخت دبل قرارگرفته است. اقامت در این نوع اتاق همراه با صبحانه، ناهار و شام است و ظرفیت نفر اضافه نیز ندارد.

اتاق دوتخته دبل

این اتاق ظرفیت دو نفر را دارد و دارای یک‌تخت دبل است. علاوه بر امکانات کلی همه اتاق‌ها، رزرو این اتاق همراه با صبحانه است.

اتاق سه تخته

این اتاق برای اقامت سه نفر در نظر گرفته‌شده است و یک‌تخت دبل و یک‌تخت سینگل دارد. اقامت در این اتاق تنها با صبحانه همراه است و ظرفیت نفر اضافه نیز ندارد.

اتاق سه تخته فولبرد

این اتاق نیز مانند اتاق سه تخته معمولی تنها ظرفیت 3 نفر را دارد و ظرفیت نفر اضافه ندارد و اقامت در این نوع اتاق همراه با صبحانه، ناهار و شام است.

اتاق چهار تخته

این نوع اتاق دارای ظرفیت 4 نفر است و یک‌تخت دبل و دو تخت سینگل در این اتاق قرارگرفته است. اقامت در این اتاق تنها با صبحانه همراه است.

اتاق چهار تخته فولبرد

این اتاق برای ظرفیت 4 نفر در نظر گرفته‌شده است به این صورت که یک‌تخت دبل و دو تخت سینگل در این اتاق قرار دارد. اقامت در این نوع اتاق همراه با صبحانه، ناهار و شام است و ظرفیت نفر اضافه نیز ندارد.

سوئیت چهار تخته فولبرد

این نوع سوئیت مانند اتاق‌های چهار تخته، دارای یک عدد تخت دبل و دو تخت سینگل می‌شود. صبحانه و ناهار و شام نیز به مسافرانی که این سوئیت را رزرو کنند، ارائه خواهد شد.

سوئیت پنج تخته فولبرد

درصورتی‌که تعداد همراهانتان و خودتان 5 نفر باشد، می‌توانید برای اقامت در هتل پارمیدا از سوئیت‌های 5 نفرِ این هتل استفاده کنید. در این سوئیت‌ها یک‌تخت دبل و 3 تخت سینگل قرارگرفته است. اقامت در این نوع اتاق همراه با صبحانه، ناهار و شام است و ظرفیت نفر اضافه نیز ندارد.

امکانات اتاق‌های هتل پارمیدا مشهد

در اتاق‌های هتل پارمیدا امکاناتی نظیر یخچال، دراور، مبلمان، آباژور، چای‌ساز، رخت‌آویز، کمد لباس، تلویزیون، پاور سوئیچ، حمام و لوازم بهداشتی، امکان شارژ وسایل الکترونیکی، سیستم گرمایش و سرمایش، سیستم اطفا حریق، سیستم تهویه هوا و سیستم اعلام حریق وجود دارد.

علاوه بر لابی در اتاق‌های هتل نیز اینترنت رایگان و تلفن وجود دارد. برای امنیت بیشتر شما مسافران، طراحی قفل درب اتاق‌های هتل نیز به‌صورت ایمن‌تری در نظر گرفته‌شده است.

امکانات هتل پارمیدا

علاوه بر امکانات و خدماتی که در هر یک از اتاق‌های هتل پارمیدا مشهد وجود دارد، برخی از امکانات به‌صورت عمومی در کل هتل برای مسافران در نظر گرفته‌شده‌اند. درصورتی‌که فرد معلولی در سفر همراه شما است نگران نباشید، چراکه این هتل برای افراد معلول خدمات ویژه و جداگانه‌ای را در نظر گرفته است.

برای امنیت بیشتر مسافران، صندوق امانات در نظر گرفته‌شده است؛ شما می‌توانید اشیا قیمتی و مهمی که همراه دارید را برای جلوگیری از گم‌شدن یا دزدیده شدن در صندوق امانات هتل بگذارید.

علاوه بر صندوق امانات، سونا، جکوزی، استخر، اتاق چمدان، خدمات تور، خدمات باربری، تاکسی‌سرویس، آژانس مسافرتی، خدمات خانه‌داری، خدمات بیدارباش، خدمات تهیه بلیط، اینترنت و تلویزیون و تلفن در لابی هتل برای مسافران، لاندری، دستگاه واکس کفش، نمازخانه، کافی‌شاپ، سیستم اعلام حریق، سیستم تهویه مطبوع، ترانسفر رفت‌وبرگشت با هزینه و سرویس بهداشتی فرنگی و ایرانی در طبقات از خدماتی هستند که هتل پارمیدا در اختیار مسافران قرار داده است.

در هتل پارمیدا برای جلسات کاری و همچنین میهمانی‌ها، بخش‌های مختلفی در نظر گرفته‌شده است که می‌توانید برای رزرو این بخش‌ها و سالن‌ها با پذیرش هتل صحبت کنید.

رستوران هتل پارمیدا

یکی از امکاناتی که هتل پارمیدا مشهد برای رفاه مسافران در نظر گرفته، وجود رستوران در این هتل است. شما می‌توانید بعد از زیارت حرم مطهر امام رضا (ع) و یا بعد از دیدن جاذبه‌های گردشگری مشهد، برای صرف غذا به هتل برگردید و نیازی نیست به دنبال یک رستوران مناسب و باکیفیت باشید.

 رستوران هتل پارمیدا با داشتن ظرفیت 170 نفر، رضایت بسیاری از مسافران را جلب کرده است. در این رستوران می‌توانید برای هر سلیقه‌ای غذا سفارش دهید و انواع غذاهای ایرانی، فرنگی و سنتی در این رستوران سرو می‌شوند.

استخر هتل پارمیدا

در هتل پارمیدا مشهد استخر نیز وجود دارد و هم برای مسافران و مهمانان هتل و هم برای شهروندان شهر مشهد این استخر قابل‌استفاده است. نکته‌ای که باید قبل از رفتن به استخر هتل پارمیدا بدانید این است که استفاده از این استخر تنها برای میهمانان مقیم رایگان است.

جاذبه‌های اطراف هتل

یکی از نکات بسیار مهم در سفرهای گردشگری و حتی زیارتی، نزدیک بودن هتل به‌جاهای دیدنی آن شهر و همچنین مکان‌های مهم شهر است. درصورتی‌که هتلی دور از شهر رزرو کنید، برای رفت‌وآمدتان به حرم و دیدن سایر جاذبه‌های شهر مقدس مشهد، باید مدت‌زمان زیادی را در مسیر باشید. درصورتی‌که در مسیر شما ترافیک هم وجود داشته باشد، وقت زیادی برای رسیدن به یک مکان گردشگری تلف خواهد شد.

در اطراف هتل پارمیدا مشهد، جاذبه‌های بسیاری وجود دارند که می‌توانید با کمتر از 15 دقیقه پیاده‌روی خودتان را به این جاذبه‌ها برسانید. از این جاذبه‌های گردشگری می‌توان به پارک میرزا کوچک خان، باغ خونی، بازار رضا، مرکز خرید آسمان، برج تجاری آکسون، مرکز خرید اطلسیه، کلیسای مسروپ مقدس، آرامگاه شیخ بهایی، مقبره پیر پالان‌دوز و... اشاره کرد.

اگر به موزه و موزه گردی علاقه‌مند هستید، حتماً در هتل پارمیدا اتاقی رزرو کنید. خوشبختانه در اطراف این هتل تعداد زیادی از موزه‌های مختلف قرارگرفته‌اند. این موزه‌ها شامل موزه ظروف، موزه مدال، موزه مردم‌شناسی، موزه استان قدس رضوی، موزه هنرهای تجسمی، موزه تمبر، اسکناس و سکه، موزه فرش، موزه نجوم و ساعت، موزه قرآن و موزه مردم‌شناسی می‌شوند.

زمان تحویل اتاق در هتل پارمیدا

با رزرو اتاق در هر هتلی شما موظف هستید مطابق قوانین همان هتل رفتار کنید. یکی از قوانین مهمی که در خصوص هتل‌ها باید بدانید، زمان تحویل دادن اتاق‌های هتل به شما و همچنین تخلیه اتاق‌ها است. در هتل پارمیدا رأس ساعت 15 اتاق رزرو شده به شما تحویل داده می‌شود و شما نیز در هنگام تخلیه اتاق باید نهایتاً ساعت 12 اتاق را تخلیه کرده و تحویل دهید.

رزرو نیم‌بها در هتل پارمیدا مشهد

شرایط نیم‌بها بودن رزرو اتاق در هتل پارمیدا در خصوص کودکان به شرح زیر است:

  • کودکان زیر سه سال درصورتی‌که از سرویس استفاده نکنند، اقامت رایگان دارند.

  • در خصوص کودکان 3 الی 6 سال نیز درصورتی‌که از سرویس استفاده نکنند، هزینه اقامتشان نیم‌بها حساب می‌شود.

نکته‌ای که باید در خصوص نیم‌بها بودن اقامت و یا رایگان بودن آن بدانید این است که این شرایط تنها برای یک کودک در نظر گرفته می‌شود.

قوانین کنسلی هتل پارمیدا

قبل از رزرو اتاق در هتل‌های مختلف، حتماً قوانین کنسلی را از پرسنل هتل بپرسید. در هتل پارمیدا برای کنسل کردن رزرو در ایام پیک و غیر پیک با توجه به متفاوت بودن هزینه‌های کنسلی در روزهای مختلف، مبلغ دقیق کسری بابت کنسل کردن رزرو، بعد از استعلام از هتل اعلام خواهد شد.

سخن پایانی

اگر هنوز برای انتخاب هتل پارمیدا مردد هستید، باید بدانید در این هتل خدمات و امکانات مناسب در کنار هزینه مقرون‌به‌صرفه ارائه می‌دهد؛ از همین رو هتل پارمیدا ازجمله هتل‌های اقتصادی مشهد محسوب می‌شود.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها