کد خبر: 618063
|
۱۴۰۲/۰۳/۲۷ ۱۵:۲۷:۰۲
| |

6 سایت برتر خرید بلیط هواپیما و تور ، منتخب کاربران از سراسر دنیا

سایت خرید بلیط هواپیما یکی از انتخاب های کاربردی و صد در صدی مسافران در عصر معاصر است که به راحتی و با چند کلیک ساده می تواند همه چیز را برای سفر خود مهیا کند

6 سایت برتر خرید بلیط هواپیما و تور ، منتخب کاربران از سراسر دنیا
کد خبر: 618063
|
۱۴۰۲/۰۳/۲۷ ۱۵:۲۷:۰۲

 هواپیما یکی از بهترین وسایل حمل و نقل عمومی به حساب می آید. امروز در سراسر جهان هزاران پرواز در طول شبانه روز انجام می‌شود تا مسافران مختلفی را از مبدأ های تعیین شده به مقصد های انتخاب شده برسانند. بر همین اساس ایرلاین ‌های مختلف با توان حداکثری، سعی می‌کنند تا بهترین خدمات را به مسافران خود ارائه کنند. این مقاله گذری کوتاه بر معرفی، نقد و بررسی بهترین سایت های آنلاین فروش بلیط هواپیما و تورهای مسافرتی در ایران و جهان است.

بهترین سایت خرید بلیط هواپیما

در دهه اخیر خرید از سایت بلیط هواپیما یکی از بهترین و راحت‌ترین انتخاب‌ها بوده است که کاربر بدون دغدغه خرید خود را در کوتاهترین زمان ممکن انجام می‌دهد. نکته مهم اینکه برای تهیه کردن یک بلیط خوب هواپیما عوامل و فاکتور های متعددی مانند هزینه بلیط، شرکت ارائه کننده خدمات هواپیمایی، کلاس انتخابی پرواز و همینطور زمان پرواز نقش بسیار تعیین کننده ای دارند. در ادامه قصد داریم بهترین سایت های خرید آنلاین بلیط هواپیما در ایران و البته بهترین‌ های جهان را به شما معرفی کنیم.

1.Momondo

موموندو یکی از حرفه ای ترین ابر سایت های خرید بلیط هواپیما به حساب می آید که فرا جستجو بوده و عملکردی شبیه به سایت کایاک دارد. در صفحه اصلی این سایت شما یک کادر جستجوی ساده را خواهید دید که به راحتی تمام جزئیات سفر را می توان در آن وارد کرد. گرافیک سایت به لحاظ بصری یکی از دوست داشتنی ترین نقاط قوت این سایت به حساب می آید. در این سایت شما به راحتی با روند قیمت گذاری پرواز خود روبرو هستید. به عبارتی در همان نگاه اول متوجه می شوید که با یک تغییر ساده در تاریخ سفر خود، تا چه میزان می توانید پول خود را پس انداز کنید. هزینه های ماکسیمم و مینیمم در این سایت به شما نشان داده می‌شوند. ضمن اینکه با نشان دادن قیمت ها از خطوط هوایی مختلف، شما در نهایت می توانید به راحتی یک معامله پرسود انجام دهید.

2.Kayak

سایت بلیط هواپیما بعدی یکی از بهترین و بزرگترین سایت های جهانی به حساب می‌آید، کایاک نام دارد. در این سایت هم شما با یک موتور جستجوی کاربردی برای سفر خود روبه‌رو هستید که سبب شده این سایت یک مکان منحصر به فرد و عالی برای شروع جستجوی پرواز باشد. سایت کایاک به صورت کاملا حرفه‌ای قیمت های متعددی را از وب سایت های مختلف در یک مقصد مقایسه می‌کند تا شما بتوانید بهترین و ارزان ترین گزینه را انتخاب کنید.

حتی گاهی اوقات این امکان به شما داده می‌شود تا برای تکمیل رزرو خود، به راحتی و با یک کلیک ساده به سایت های دیگر مراجعه کرده و خریدی اقتصادی داشته باشید. همچنین سایت کایاک این امکان را به شما می‌دهد که دو بلیط یک طرفه در خطوط هوایی مختلف را با هم ترکیب کرده و آن را در قالب یک برنامه سفر خریداری کنید. به عبارتی این یک راهکار عالی برای صرفه جویی کردن در هزینه های پرواز به حساب می آید. ضمن اینکه برنامه های سفر این سایت کمک می‌کند تا شما معامله خوبی را تجربه کنید. در اصل این همان نقطه قوتی است که در نتایج جستجوی سایر وب سایت ها مشاهده نمی‌شود.

3.Expedia

ایکس پدیا نام سایت جهانی دیگری است که در دسته‌بندی آژانس‌های مسافرتی آنلاین امتیاز بالایی دارد. کاربران تقریباً از سال ۱۹۹۰ با این سایت آشنا بوده و از آن استفاده می کردند. به عبارتی در آن زمان سایت ایکس پدیا تنها یک منبع برای جستجو کردن و رزرو پرواز ها بود. اما در حال حاضر ایکس پدیا با قابلیت های خارق العاده خود به شما کمک می‌کند که مبلغی متناسب و معادل با سایر وبسایت های شرکت های هواپیمایی بپردازید.

یکی از امکانات بسیار مطلوب برای استفاده از این سایت این است که برنامه پاداش یا ایکس پدیا ریواردز برای شما در نظر گرفته شده است. در این برنامه تمامی قیمت ها ارائه می‌شوند و این امکان به شما داده می‌شود تا به میزان ۱۰ درصد یا حتی بیشتر در سفر خود صرفه جویی کنید. ضمن اینکه با کسب امتیاز می توانید از خدمات متنوع دیگری مانند انجام دیگر پرواز ها، رزرو هتل، اجاره کردن ماشین، انجام سفر های دریایی، بسته های تعطیلات و سایر فعالیت ها با تخفیف و پرداخت هزینه کمتر استفاده کنید. بد نیست بدانید که اگر در برنامه های پرواز مکرر یک شرکت هواپیمایی عضو هستید، همچنان می توانید با پروازهای رزرو شده از طریق سایت ایکس پدیا سفر خود را مایل ها بدون دغدغه در خطوط هوایی مختلف انجام دهید.

4.الی گشت  

یکی از سایت های معتبر و خوشنام ایرانی که قصد داریم آن را به شما معرفی کنیم، سایت خرید بلیط، رزرو هتل و تور الی گشت است. همه ما می دانیم که وقتی قرار است به صورت آنلاین خرید خود را انجام دهیم اولین ویژگی آن مجموعه باید پشتیبانی بی‌دغدغه باشد. ضمن اینکه سایت ها باید بتوانند براساس نیاز و فاکتور های مورد نظر کاربران خود، در تمام رده های قیمتی، بهترین خدمات خود را ارائه کنند.

5.Priceline

سایت پرایس لاین نیز در دسته‌بندی آژانس‌های مسافرتی آنلاین قرار دارد و یک سایت خرید بلیط هواپیما خوشنام و معروف به حساب می آید. معروفیت این سایت به دلیل معرفی ابزار Name Your Own Price و معرفی رزروهای غیر شفاف است. به عبارتی این نوع رزرو ها می توانند با تخفیف های خوبی ارائه شوند. ولی نکته اینجاست که بسیاری از جزئیات ارائه شده تا بعد از نهایی کردن رزرو شما، کاملا پنهان و مخفی می ماندند. البته در سال 2016 ابزار  Name Your Own Price برای همیشه در انتخاب پروازهای این سایت متوقف شد. در حال حاضر هم این سایت مانند سایر سایت های آژانس مسافرتی آنلاین عمل می‌کند.

یکی از نقاط قوت خرید در سایت پرایس لاین که سبب شده در دسته‌بندی بهترین سایت بلیط هواپیما ما قرار بگیرد این است که یک تقویم رنگی در سایت خود قرار داده که در آن روزهایی که بلیط های هواپیما با قیمت های کمتری ارائه می‌شوند، کاملاً مشخص است. برهمین اساس نتایج جستجو در سایت پرایس لاین کاملاً واضح بوده و به راحتی قابل پیمایش و پیش بینی است. بر این اساس شما با یک محاسبه سریع و راحت در این سایت می توانید بهترین و ارزان ترین گزینه ها مانند بلیط بدون توقف پرواز و همینطور مواردی مثل پرواز های بدون هزینه یا پرواز های اولیه را مشاهده و انتخاب کنید. همچنین مشاهده معاملات اکسپرس پرایس لاین هم یکی دیگر از روش های صرفه جویی در هزینه ها است.    

6.Orbitz

سایت اُربیتز؛ این سایت که فعالیت خود را به طور دقیق از سال ۲۰۰۱ آغاز کرده با ارائه برنامه پاداش اوربیت یا اربیتز ریواردز توانست خدمات خود را کاملاً متفاوت ارائه کند. به عبارتی شما با استفاده از خدمات سایت رزرو هتل ، تور و تور مسافرتی در کنار خرید بلیط هواپیما به راحتی میتوانید Orbucks کسب کنید. حتی می توان آن را برای استفاده و رزرو هتل ها هم باز خرید کنید.

عملکرد این امتیاز های جمع آوری شده این گونه است که در زمان رزرو کردن بلیط پرواز و یا رزرو هتل، 1 درصد از هزینه های شما به واسطه Orbucks محاسبه و کسر می‌شود. البته این میزان به 2 درصد افزایش پیدا می‌کند اگر شما از برنامه تلفن همراه اُربیتز استفاده کنید. برای راهنمایی بهتر باید بگوییم اگر پرواز شما ۵۰۰ دلار باشد، شما Orbucks 5 دریافت می‌کنید که به معنای ذخیره مبلغ ۵ دلار برای رزرو هتل شماست.

خریدی راحت و بی دردسر از سایت های معتبر 

در این مطلب تلاش کردیم که کوتاه و کامل سایت های خرید بلیط هواپیما، رزرو هتل و رزرو تور های مسافرتی را به شما معرفی کنیم. امیدواریم این معرفی در انتها به یک خرید آسان و ارزان برای شما ختم شود.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها