کد خبر: 612289
|
۱۴۰۲/۰۲/۲۱ ۱۴:۱۳:۳۰
| |

موبایل بانک رفاه؛ ابزاری نوین برای مشتریان بانکی اصیل

بانک رفاه کارگران یکی از بانک‌های اصیل و پرسابقه ایران است که پیشینه آن به پیش از انقلاب و سال ۱۳۳۹ خورشیدی برمی‌گردد.

موبایل بانک رفاه؛ ابزاری نوین برای مشتریان بانکی اصیل
کد خبر: 612289
|
۱۴۰۲/۰۲/۲۱ ۱۴:۱۳:۳۰

 بانک رفاه کارگران که با هدف تامین رفاه طبقه کارگر تشکیل شد، امروزه به عنوان یک بانک تجاری مدرن و نوآور در نظام اقتصادی و بانکداری ایران فعال است. یکی از نمودهای این نوآوری هم عرضه اپلیکیشن همراه بانک یا موبایل بانک رفاه است تا نیازهای کاربران این بانک از طریق اینترنت و بدون مراجعه حضوری برطرف شود. با گذشت بیش از ۶۰ سال فعالیت پیوسته، هزاران نفر از مردم ایران در بانک رفاه دارای حساب هستند و این بانک، در پاسخ به نیازهای روزافزون مشتریانش، موبایل بانک ویژه خود را با گستره چشمگیری از خدمات ارائه کرده است. اهمیت کارایی موبایل بانک رفاه زمانی مشخص‌تر می‌شود که بدانیم به گزارش وب‌سایت رسمی بانک رفاه کارگردان، هم‌اکنون بیش از ۲۷ میلیون حساب فعال در این بانک وجود دارد و نزدیک به ۳۵ میلیون کارت بانکی توسط بانک رفاه صادر شده است.

اگر مشتری بانک رفاه هستید و هنوز اپ همراه بانک رفاه را نصب نکرده‌اید، پیشنهاد می‌کنیم بیشتر با قابلیت‌های این اپلیکیشن کارامد تلفن همراه آشنا شوید. زیرا استفاده از چنین اپلیکیشنی، نیاز شما برای مراجعه به شعبه‌های حضوری را کاهش می‌دهد و کمک می‌کند تنها با اتصال به اینترنت، بسیاری از امور بانکی را انجام دهید. چه امور روزمره و گاه بسیار ساده چه کارهایی که باید برایش مدت زیادی در صف انتظار بانک معطل شوید. شاید کاربران تلفن‌های همراه آیفون بپرسند که امکان نصب اپ‌های ایرانی روی این گوشی‌ها وجود ندارد. برای این گروه از کاربران بانک رفاه هم راه حلی وجود دارد که در همین نوشته به آن خواهیم پرداخت.

همه خدماتی که موبایل بانک رفاه برای مشتریان این بانک انجام می‌دهد

ورود امن و آسان به اپ: اپ موبایل‌بانک رفاه روش‌های متنوع و در حین حال امنی برای ورود آسان و ایمن به خود برای کاربرانش در نظر گرفته است؛ ورود از راه اثر انگشت، تشخیص چهره و همچنین روش ورود دو مرحله‌ای. این اپ همچنین میزان امنیت گذرواژه شما را ارزیابی و به شما توصیه‌هایی برای تقویت آن ارائه می‌کند.

همه روش‌های انتقال وجه در یکجا: اپلیکیشن موبایل‌بانک رفاه، یک بسته جامع و متنوع از روش‌های مختلف انتقال وجه در اختیار کاربرانش می‌گذارد و شما می‌توانید بنا به مبلغ و زمان‌بندی انتقال مورد نظرتان، یکی از این روش‌های مختلف را انتخاب کنید. روش‌هایی مثل کارت به کارت، پایا، ساتنا، پل (پایا لحظه‌ای) و غیره.

انتقال بین حساب‌ها بدون نیاز به رمز: اگر در بانک رفاه کارگران چند حساب مختلف دارید، برای جا به جایی موجودی بین حساب‌های مختلفتان نیازی به دریافت رمز دوم ندارید و در فضای اپ، می‌توانید این دست انتقال وجه‌ را به آسانی انجام دهید.

مدیریت یکپارچه چک‌های صیادی: همه امور مربوط به چک‌های صیادی مثل ثبت چک، انتقال و تایید را می‌توانید با موبایل بانک رفاه انجام دهید.

پرداخت قبض تنها با بارکد: موبایل‌بانک رفاه به کمک دوربین تلفن همراه شما می‌تواند بارکد قبض‌های مختلف را بخواند و شما در چند دقیقه نسبت به پرداخت آن اقدام کنید. علاوه بر قبض‌های خدماتی عادی، امکان پرداخت حق بیمه نیز در این اپ در نظر گرفته شده است.

مدیریت مخاطبان و طرف‌های مالی: شما می‌توانید مخاطبان و طرف‌های مالی خود را به اشکال مختلف در اپ بانک رفاه ثبت و دسته‌بندی کنید. مثلا بر اساس شماره کارت، شماره حساب، شماره شبا، شماره تلفن و غیره. حتی اگر اپلیکیشن بانک رفاه را از روی گوشی خود پاک کنید، پس از نصب دوباره روی هر گوشی دیگری، پس از احراز هویت، اطلاعات شما دست‌نخورده باقی خواهد ماند.

رابط و تجربه کاربری ساده و کاربردی: اپلیکیشن موبایل بانک رفاه، از اصل «ساده زیباست» پیروی کرده و فضای گرافیکی اپ و تجربه کاربری عرضه‌شده به مخاطبانش را به شکلی ساده، غیرپیچیده و شفاف طراحی کرده است.

خرید شارژ و بسته‌های اینترنت: اپ بانک رفاه، خدمات پایه شارژ سیم کارت‌های اعتباری اپراتورهای مختلف تلفن همراه (همراه اول، ایرانسل، رایتل) و همچنین خرید بسته‌های اینترنتی را هم برای کاربرانش فراهم کرده است.

شعبه بانک در گوشی شما: همه امکاناتی که در اینجا به آنها اشاره کردیم، در راستای این بودند که نیاز مشتریان بانک رفاه را از مرجعه به شعب حضوری برآورده کند. علاوه بر همه این‌ها، امکان مشاهده تراکنش‌های مالی قبلی، بررسی وضعیت تسهیلات دریافتی، پرداخت اقساط تسهیلات، دریافت اطلاعات شعب بانک رفاه، دریافت شماره شبا و خدمات دیگر در اختیار شما قرار گرفته تا یک شعبه کامل را بر روی گوشی تلفن همراه خود داشته باشید. همچنین می‌توانید موجودی حساب و صورتحساب‌های موردنظرتان را با روش‌های مختلف مثل پیامک، ایمیل و فکس، برای خودتان ارسال کنید.

چگونه از موبایل بانک رفاه برای ایفون و اندروید استفاده کنیم؟

بانک رفاه کارگران برای دسترسی آسان مشتریان خود به اپلیکیشن همراه بانک رفاه ، همه مسیرها را پیش‌بینی کرده است. شما به عنوان مشتری بانک رفاه می‌توانید از سه نسخه متفاوت اپ همراه بانک رفاه استفاده کنید. نسخه اندروید، نسخه وب‌اپلیکیشن یا PWA و نسخه ios. کاربران گوشی‌های آیفون می‌توانند از دو نسخه آخر همراه بانک رفاه ایفون استفاده کنند. اما اگر کاربر گوشی‌های کمپانی اپل هستید و به دلیل محدودیت‌های وضع‌شده از سوی این کمپانی، امکان دریافت موبایل بانک رفاه از اپ‌استور رسمی اپل را ندارید نگران نباشید. چون به کمک سیبچه که یک بازار ویژه اپ‌های ios برای نرم‌افزارهای ایرانی است، این مشکل به طور کامل برطرف شده است. تنها کافی است اشتراک سیبچه را دریافت کنید و با هزینه‌ای اندک، یک مجموعه گسترده، فراگیر و کارامد از اپ‌های ایرانی از جمله موبایل بانک رفاه را روی گوشی‌های آیفون خود داشته باشید.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها