کد خبر: 610673
|
۱۴۰۲/۰۲/۱۲ ۱۹:۲۹:۱۱
| |

چرا لیبل متالایز محبوب است؟

لیبل ها با توجه به ویژگی هایی که دارند، به انواع مختلفی دسته بندی شده اند و بر اساس همین ویژگی ها برای هر محصول لیبل متناسب با آن محصول انتخاب میشود.

چرا لیبل متالایز محبوب است؟
کد خبر: 610673
|
۱۴۰۲/۰۲/۱۲ ۱۹:۲۹:۱۱

برای اینکه بتوانید لیبل مورد نیاز خود را انتخاب کنید و یا اطلاعات بیشتری از انواع لیبل کسب کنید، میتوانید با مرکز تخصصی چاپ سورن تماس گرفته و یا از وبسایت این مجموعه به آدرس sorenprinting.com بازدید کنید.

اگر شما هم برای محصولات خود به دنبال لیبل(برچسب) مناسب هستید، حتما تا به حال متوجه شده اید که لیبل ها انواع مختلفی دارند نظیر لیبل متالایز ، لیبل کاغذی، لیبل شیشه ای(شفاف) و... که لازم است با آگاهی کامل لیبل مورد نظرتان را انتخاب کنید تا هم جلوه محصولتان افزایش پیدا کند و هم کاربرد لازم را برای شما داشته باشد.

برای آگاهی بیشتر درباره انواع لیبل ها و خصوصیات آنها میتوانید به سایت چاپ سورن به آدرس  sorenprinting.com مراجعه کنید.

شاید برای شما هم سوال باشد که برای انتخاب لیبل محصول باید به چه مواردی توجه کنید. برای پاسخ به سوال های خود این مطلب را دنبال کنید.

در گام اول شما باید با توجه به خصوصیات محصول خود و متناسب با آن، لیبل را انتخاب کنید (برای راهنمایی در رابطه با انتخاب لیبل میتوانید با کارشناسان مجموعه چاپ سورن تماس بگیرید). حساسیت و تاکید بر انتخاب درست جنس لیبل از یک جهت برای این است که نیازتان را به درستی رفع کند و دقیقا همان چیزی باشد که انتظار داشتید و از جهت دیگر بابت تفاوت قیمت لیبل ها است زیرا قیمت لیبل ها با توجه به خصوصیاتی نظیر ضد آب بودن، قدرت چسبندگی، نوع چاپ و خدمات پس از چاپ، بسیار متغیر است.

  • قدرت چسبندگی و استحکام: برای برخی از محصولات که در مجاورت رطوبت قرار دارند و یا محصولاتی که ممکن است لیبل بابت بسته نگه داشتن درب محصول استفاده شود و به دفعات کنده و دوباره چسبانده شود(مانند محصولات غذایی)، چسبندگی بالا و همچنین ضد آب بودن لیبل اهمیت دارد. همچنین برای محصولاتی که لازم است دستور استفاده از آن همیشه در دسترس باشد بهتر است از لیبلی استفاده شود که مقاومت بسیار بالایی در مقابل رطوبت، کنده شدن و خط و خش داشته باشد. پیشنهاد ما لیبل متالایز است که از مقاومت و چسبندگی بسیار بالایی برخوردار است و در دو نوع لیبل متالایز طلایی و لیبل متالایز نقره ای موجود است.
  •  هدف بازاریابی: در ابتدا باید هدف بازاریابی خود را بشناسید. آیا قصد دارید بیشتر فروش کنید یا توجه مشتریان را جلب کنید؟
  • اطلاعات محصول: در انتخاب لیبل باید به اطلاعات محصول توجه کنید و برچسبی انتخاب کنید که توانایی ارائه اطلاعات دقیق درباره محصول را داشته باشد.
  • سلیقه مشتریان: در نظر گرفتن سلیقه مشتریان نیز بسیار مهم است. برچسب شما باید برای مشتریان جذاب و جالب باشد و توجه آن‌ها را به خود جلب کند.
  • قوانین و مقررات: در انتخاب لیبل باید به قوانین و مقررات مرتبط با بسته بندی محصولات توجه کنید و لیبلی که با این قوانین در تعارض نباشد را انتخاب کنید. برای مثال برای برخی محصولات نظیر وایتکس، جوهرنمک، اسید و... از این قبیل محصولات، نمیتوان لیبل با هر طرح و رنگی انتخاب نمود. بلکه لیبل این محصولات باید حاوی رنگ و طرحی اخطارگونه باشد.
  • برندینگ: لیبل شما باید با برندینگ شما هماهنگ باشد و به برند شما کمک کند تا بهتر در یاد مانده شوید. سعی کنید همیشه از یک طراحی و رنگ خاص برای لیبل خود استفاده کنید تا به مرور برند شما در ذهن ها ماندگار شود.

لیبل متالایز، دوست بچسب محصولات شما!

2

لیبل متلایز از نوعی آلیاژ آلومینیوم تهیه شده است که همین امر سبب شده تا از مقاومت بسیار بالایی در مقابل خط و خش و همچنین رطوبت برخوردار باشد.

این نوع لیبل قدرت چسبندگی بیشتری نسبت به سایر لیبل ها دارد و دلیل آن هم استفاده از چسب های قوی تر و همچنین سطح متالیک خود لیبل است. این سطح متالیک باعث افزایش نقطه تماس بین لیبل و سطح مورد نظر می‌شود در واقع این خصوصیت سبب می‌شود که لیبل متالایز به خوبی روی سطح چسبیده و به راحتی جدا نشود.

لیبل متالایز به دو صورت لیبل متالایز طلایی و لیبل متالایز نقره ای موجود است و طبق سلیقه و طراحی محصول استفاده میشود.

3

قیمت لیبل متالایز

قیمت لیبل متالایز نسبت به سایر لیبل ها بیشتر است ولی به دلیل ویژگی هایی که گفته شد، ارزشگذاری شده است و به نوعی لیبل لوکس به حساب می آید.

شما برای استعلام لحظه ای قیمت انواع لیبل و همچنین استعلام قیمت لیبل متالایز میتوانید با شماره های درج شده در زیرتماس بگیرید. کارشناسان ما در چاپ سورن همواره آماده پاسخگویی به شما عزیزان هستند.

راه های ارتباطی:

02133934182

09125704163

سخن آخر

به طور کلی شما برای اینکه بتوانید برای محصولات خود لیبل مناسبی انتخاب کنید، لازم است که از انواع جنس لیبل و ویژگی های آنها اطلاعات کافی داشته باشید. سپس برای اینکه همه ی نیازهای شما از لیبل نظیر برندینگ ،جذب مشتری و همچنین درج کامل و خوانای اطلاعات محصول برطرف شود، نیاز به یک طراحی اصولی و حرفه ای دارید. توجه کنید که هرچقدر جنس لیبل مهم است، به همان میزان نیز طراحی و انتخاب رنگ درست در طراحی نیز اهمیت دارد.

برای اینکه بتوانید لیبل مورد نیاز خود را انتخاب کنید و یا اطلاعات بیشتری از لیبل کسب کنید، میتوانید با مرکز تخصصی چاپ سورن تماس گرفته و یا از وبسایت این مجموعه بازدید کنید.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها