کد خبر: 605705
|
۱۴۰۲/۰۱/۱۷ ۱۷:۴۵:۰۷
| |

معرفی یک مرکز تلفن ایده‌آل برای سازمان‌ها

از عبارت Voice Over Internet Protocol چه میدانید؟ از این عبارت اصطلاح VoIP گرفته شده و به معنای انتقال صدا از طریق اینترنت است.

معرفی یک مرکز تلفن ایده‌آل برای سازمان‌ها
کد خبر: 605705
|
۱۴۰۲/۰۱/۱۷ ۱۷:۴۵:۰۷

فناوری این روزها به کمک راحت‌تر شدن ارتباطات آمده و با برقراری تماسهای تلفنی از طریق شبکه داخلی یا اینترنتی سبب شده تا بتوانیم تلفنی ثابت و همیشه همراه در هر مکان و زمان داشته باشیم. شما با تلفن اینترنتی و مرکز تلفن آشنا هستید و از آن و امکاناتی که قادر است در اختیار شما قرار دهد، استفاده می‌کنید. به شما پیشنهاد می‌دهیم برای آنکه با چگونگی عملکرد این فناوری جدید آشنا شوید با ما تا انتهای این متن همراه باشید.

تلفن اینترنتی چیست؟

در اواخر دهه ۹۰ خطوط دیجیتال و مرکز تلفن دیجیتال فعالیت خود را شروع کردند و تلفن اینترنتی نیز رفته رفته از دل همین خطوط دیجیتالی ظهور کرد. همان‌طور که می‌دانید در گذشته تمامی تماس‌ها و ارتباطات بر بستر آنالوگ بودند و کم کم فناوری سبب ظهور سیستم‌های IPTV شد. با کمک تلفن ویپ یا تلفن ابری می‌توانید بدون نیاز به سیم‌کشی یا خرید دستگاه‌های تلفن سانترال گران قیمت به تمامی تماس‌های ورودی و خروجی خود پاسخ دهید، آن هم بدون اینکه لازم باشد در مکان خاصی حضور داشته باشید. در حقیقت اینبار فناوری به شما کمک می‌کند تا تلفن ثابت خود را مانند موبایل همیشه و در هر زمان و مکانی همراه داشته باشید و یک تماس را هم از دست ندهید.  

تلفن اینترنتی از طریق استفاده از اینترنت تماس‌ها را برقرار می‌کند. یک مرکز تلفن ویپ، تماس بین تلفن‌های مختلف را تسهیل می‌کند. با داشتن مرکز تلفن از امکانات خوبی مانند پست صوتی، ارسال تماس، ضبط تماس و... نیز بهره‌مند خواهید شد. در هر مکانی که دسترسی به اینترنت داشته باشید، می‌توانید از تلفن ابری استفاده کنید و این یک ارتقای قابل‌توجه از یک سیستم تلفن آنالوگ است.

ویژگی‌های استفاده از مرکز تلفن اینترنتی

همه شرکت‌ها و سازمان‌ها، افراد عادی نیز استفاده از مرکز تلفن  اینترنتی را به خطوط تلفن سنتی ترجیح می‌دهند. تلفن اینترنتی و مرکز تلفن ابری ویژگی‌ها و قابلیت‌های بسیار زیادی دارند که در کل قابل مقایسه با تلفن‌های قدیمی و سنتی نیستند. در ادامه به چند ویژگی این نوع خط‌های ثابت اشاره می‌کنیم. با ما همراه باشید.

  • ضبط تماس

  • ID تماس‌گیرنده سفارشی

  • استفاده از پست صوتی ایمیل و...

  • پاسخگویی در هر مکان و در هر زمان

  • بیشتر شدن فروش و خدمات

  • نظارت بر اپراتورها

  • انجام بازاریابی به‌صورت تلفنی

  • افزایش سرعت پاسخگویی به مشتریان

2

​رونق کسب‌وکارها با استفاده از مرکز تلفن اینترنتی

مرکز تلفن ابری از ارتباط اینترنتی شما استفاده می‌کند. در حقیقت اگر اینترنت دارید، می‌توانید با هرکسی بدون نیاز به خدمات تلفن محلی تماس بگیرید. برای استفاده از مرکز تلفن نیاز به تلفن‌های سانترال ندارید؛ با استفاده از تلفن همراه یا کامپیوتر و ... نیز می‌توانید تماس‌هایتان را دریافت کرده و آنها را به راحتی رصد کنید. تلفن‌های سنتی از خطوط آنالوگ برای حمل سیگنال‌های صوتی استفاده می‌کنند، پس اگر بخواهید همچنان از سیستم سنتی استفاده کنید، باید سیم‌کشی کرده و تجهیزات جدیدی را خریداری کنید. این کار هزینه زیادی برای کسب‌وکار شما خواهد داشت و هرازگاهی نیز با خرابی‌های پی‌درپی برای شما مشکل ایجاد خواهد کرد.

بسیاری از کسب‌وکارها برای کسب خدمات تلفن به سخت‌افزارهای تخصصی تکیه می‌کنند. به‌طورکلی راه‌اندازی و نگهداریPBXها بسیار پرهزینه است و به همین دلیل استفاده از تلفن اینترنتی و مرکز تلفن ابری بهترین انتخاب برای رشد کسب‌و‌کار شماست.

مرکز تلفن برای چه افرادی مناسب است؟

مرکز تلفن اینترنتی می‌تواند همه تماس‌های شما را مدیریت کند و البته هزینه راه‌اندازی خطوط را برای شما کاهش دهد. شما برای استفاده از یک مرکز تلفن ویپ فقط کافی است تلفن اینترنتی خریداری کرده و پس از آن کار تمام است. اگر به دنبال افزایش بهره‌وری کارهایتان و کم‌شدن هزینه‌ها هستید، استفاده از مرکز تلفن برای شما بهترین راه‌حل است. این تلفن‌های دیجیتال از ارتباط اینترنتی با سرعت بالا برای ایجاد اتصال استفاده می‌کنند. ​

مزایای استفاده از مرکز تلفن اینترنتی

هر فناوری جدیدی مزایا و معایب خودش را دارد و اگر کسی ادعا کند که یک سرویس سراسر مثبت بوده و هیچ مشکلی ندارد با شما صادق نیست. در ادامه قصد داریم شما را با مزایای مهم مرکز تلفن ابری آشنا کنیم.

1- هزینه راه‌اندازی مرکز تلفن بسیار کمتر از راه‌اندازی سایر سرویس‌های ارتباطی مشابه است. با استفاده از تلفن اینترنتی می‌توانید تا 60 درصد از هزینه‌های خود کم کنید که این آمار و ارقام بسیار قابل توجه هستند.

2- تفاوت قابل‌توجهی در کیفیت صدای تلفن‌های سنتی با تلفن‌های اینترنتی وجود دارد، بنابراین صدا در زمان تماس و هنگام استفاده از تلفن اینترنتی خفه و دچار مشکل نیست. ​

3- بهره‌بری از امکانات پیشرفته و مفید. شما می‌توانید با استفاده از مرکز تلفن اینترنتی، به‌راحتی از ویژگی‌هایی مانند ضبط تماس و صف تماس، منشی تلفنی و… استفاده کنید.

4- در هر مکان و زمانی می‌توانید از تلفن ثابت اینترنتی خود استفاده کنید. اگر از خانه کار می‌کنید به هیچ تنظیمات فنی نیاز ندارید و به‌آسانی می‌توانید تماس‌هایتان را مدیریت کرده و دورکاری را برای خود و کارمندانتان راحت کنید.

3

مرکز تلفن اینترنتی نواتل؛ بهترین مرکز تلفن  

نواتل نیز مرکز تلفن اینترنتی به شما ارائه می‌دهد که در ادامه با ویژگی‌های آن آشنا می‌شوید.

1- کاهش هزینه‌های اراه اندازی و تماس‌های شما

2- امکان انتخاب شماره‌های اختصاصی ۵ و ۸ رقمی

3-داشتن اپلیکیشن اختصاصی با کلی امکانات مفید برای ارتقای کیفیت مدیرت تماسهای شما

4- امکان اشتراک‌گذاری یک خط تلفن بین چندین دستگاه

5-  داشن داشبورد مدیریتی برای کنترل تماس‌های ورودی، داخلی‌ها و مشاهده گزارش‌ها

6- امکان ارائه خدمات پشتیبانی شبانه‌روزی

7- امکان ارسال و دریافت پیام و فایل

8- امکان تشکیل گروه، ایجاد کانال، انتشار پست و فایل چندرسانه‌ای

9- عدم محدودیت در برقراری تماس

10- تجربه کاربری ساده و قابل‌استفاده بدون نیاز به آموزش

11- فعال‌سازی رایگان منشی تلفنی و صندوق صوتی

12- امکان ایجاد اعمال شرط بر روی تماس، صف تماس، اولویت تماس و تعقیب تماس

13- امکان انتقال تماس و .....

 نحوه راه‌اندازی مرکز تلفن

راه‌اندازی مرکز تلفن اینترنتی و استفاده از آن برای تماس روزمره شخصی و تجاری بسیار آسان است. پیش تر اشاره شد که برای داشتن مرکز تلفن ابری لازم نیست سانترال تهیه کرده یا هزینه زیادی بابت اجرای سخت‌افزارهای سنگین بپردازید. با استفاده از مرکز تلفن ابری نواتل می‌توانید با کمترین هزینه شاهد بیشترین بازدهی باشید.

بهتر است یادآوری کنیم برای راه‌اندازی مرکز تلفن اینترنتی خود لازم نیست هیچ کار فنی انجام دهید و هزینه راه‌اندازی مرکز تلفن هم بسیار پایین است. حتی استفاده از خدمات تلفن اینترنتی روی گوشی تلفن همراه هم آسان است. نواتل را دانلود کنید، حساب کاربری‌تان را بسازید تا مرکز تلفن اینترنتی داشته باشید.

 و در پایان

​همراه ما باشید و ما را از نظرات ارزشمند خود باخبر کنید. امیدواریم به صورت مختصر اما مفید با تلفن اینترنتی و مرکز تلفن اینترنتی آشنا شده باشید. اگر به اطلاعات بیشتری احتیاج دارید، می‌توانید با کارشناسان ما با شماره 91691000-021 در تماس باشید.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها