کد خبر: 599444
|
۱۴۰۱/۱۲/۰۷ ۱۸:۰۷:۲۸
| |

چگونه ارزانترین بلیط هواپیما کیش را بخریم؟

کیش یکی از مهم‌ترین و لوکس ترین مقاصد گردشگری ایران به شمار می‌رود.

چگونه ارزانترین بلیط هواپیما کیش را بخریم؟
کد خبر: 599444
|
۱۴۰۱/۱۲/۰۷ ۱۸:۰۷:۲۸

کیش مسیر پروازی پرترددی دارد و از شهرهای مختلف گردشگران با خرید بلیط مشهد کیش یا از دیگر شهرها راهی این جزیره می‌شوند. با وجود لوکس بودن، اما سفر به کیش همیشه هم گران نیست. اگر در زمان مناسب و با روش‌های به‌صرفه سفر کنید، می‌تواند ارزان و مقرون‌به‌صرفه باشد.

ارزان ترین فصل سفر به کیش

تابستان ارزانترین فصل سفر به کیش است. آب و هوای جنوب در تابستان گرم و مرطوب می شود، همین موضوع باعث شده که عده کمی این فصل را برای سفر انتخاب کنند. در فصل‌های کم سفر به دلیل کاهش مسافران، قیمت بلیط و هتل ناخودآگاه پایین‌تر می‌آید. اگر می‌خواهید ارزانترین بلیط مشهد کیش را خریداری کنید، تابستان بهترین فصل سفر است. اما این به آن معنا نیست که هرگز نمی‌توانید بلیط کیش را در فصل‌های دیگر ارزان بخرید.

انتخاب بهترین زمان خرید بلیط

چه تابستان باشد و چه بهترین فصل سفر به کیش یعنی زمستان، قیمت بلیط ها همیشه با نوسان همراه است. بلیط هواپیما در یک روز خاص از هفته یا ماه معمولا ارزان تر از روزهای دیگر است و اگر خوب جستجو کنید ممکن است بتوانید ارزانترین بلیط یک ماه را پیدا کنید و در بهترین روز ممکن به سفر بروید. اما چگونه؟

برای این کار می‌توانید به سایت فلای تودی سر بزنید. فرض کنید می‌خواهید از شهر مشهد به کیش بروید. فلای تودی پایین ترین قیمت بلیط مشهد کیش را تا یک ماه آینده به شما نشان می‌دهد. حالا شما ارزانترین قیمت بلیط و زمان سفر به کیش در یک ماه آینده را می‌دانید. اگر برنامه سفرتان منعطف باشد، خرید بلیط ارزان مشهد کیش حالا دیگر سخت نیست!

مناسب با بودجه و نیازهایتان به سفر بروید

شما تنها در صورتی به این سفر می‌روید که قیمت بلیط مطابق با بودجه شما باشد یا بلیطی برای یک روز خاص یا حتی یک ساعت ویژه پیدا کنید! چنین شرایطی حداقل یک بار برای همه ما پیش آمده است. اگر به دنبال بلیط با قیمت خاصی هستید  فقط باید به سایت فلای تودی سر بزنید و پس از جستجوی مقصد مورد نظرتان قیمت بلیط ها را فیلتر کنید! برای مثال ممکن است بودجه شما برای خرید بلیط مشهد کیش یک میلیون تومان باشد. در این‌ صورت باید قیمت‌ها را تا سقف یک میلیون تومان فیلتر کنید. حالا سایت فقط بلیط هایی را به شما نشان می‌دهد که قیمت آنها در همین محدوده قرار بگیرد.

Picture4

شما می‌توانید این فیلترها را برای ساعت پرواز یا حتی ایرلاین به کار ببرید. به دنبال بلیط هواپیما برای ساعت خاصی هستید؟ می‌خواهید با ایرلاین خاصی به سفر بروید؟ می‌توانید تمام موارد مورد نظر خود را در این سایت فیلتر کرده و همان بلیطی را پیدا کنید که مطابق میل شما است.

از آخرین قیمت بلیط مطلع شوید!

خرید بلیط لحظه آخری با قیمت‌های باورنکردنی حسی شبیه برنده شدن دارد. اما خریدن این بلیط برنده همیشه کار آسانی نیست. اگر بخواهید بلیط لحظه آخری مشهد کیش بخرید باید ساعت‌ها سایت های بلیط را زیر و رو کنید و منتظر پایین آمدن قیمت باشید، مراقب باشید که بلیط‌ها تمام نشود و از همه مهم‌تر چمدانتان همیشه بسته و آماده باشد.

Picture3

اما اگر روشی وجود داشته باشد که به محض تغییر قیمت یک بلیط به شما اطلاع داده شود، کار شما بسیار آسان خواهد شد. در این صورت به احتمال زیاد شانس بالاتری برای خرید بلیط لحظه آ خری دارید. فلای تودی این گزینه را به شما ارائه می‌دهد. کافی است به این سایت بروید و پس از ثبت نام، گزینه اطلاع از آخرین قیمت را فعال کنید. حالا قیمت بلیط در صورت تغییر در لحظه برایتان پیامک می‌شود. دیگر نیازی نیست ساعت‌ها سایت های بلیط را زیر و رو کنید. شما تا خرید ارزانترین بلیط مشهد کیش فقط یک پیامک فاصله دارید.

در پایان، اگر در پروسه خرید بلیط مشهد کیش، رزرو هتل یا اقامتگاه و همچنین کنسل کردن خریدتان با مشکل مواجه شده اید، می‌توانید در هر زمانی با پشتیبانی 24 ساعته فلای تودی تماس بگیرید. پشتیبانی فلای تودی پاسخگوی تمام پرسش‌های شما در رابطه با خرید بلیط و رزرو هتل از سرتاسر جهان است.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها