کد خبر: 598679
|
۱۴۰۱/۱۲/۰۴ ۰۸:۱۰:۱۳
| |

تا دیر نشده اقساطی خرید کن

امروزه با توجه به اینکه قدرت خرید افراد پایین آمده است همه از یک روش هوشمندانه و مقرون به صرفه استفاده میکنند که این روش خرید اقساطی است.

تا دیر نشده اقساطی خرید کن
کد خبر: 598679
|
۱۴۰۱/۱۲/۰۴ ۰۸:۱۰:۱۳

 امروزه افراد برای تهیه و خرید کالاهای مورد نیاز خود به دو روش میتوانند اقدام کنند؛ نقدی و اقساطی. اما با شرایط فعلی، خیلی از افراد جامعه خرید بصورت قسطی را انتخاب میکنند، چون ممکن است شما احتیاج ضروری به یک کالا داشته باشید اما در آن زمان امکان پرداخت کل مبلغ مورد نظر را نداشته باشید. خرید اقساطی این شرایط را برای شما فراهم میکند که کالای خود را به سرعت و بدون پرداخت کل هزینه تهیه کنید و به مرور زمان هزینه آن را بپردازید. 

با توجه به همخوانی نداشتن دخل و خرج افراد جامعه، خرید اقساطی یک روش هوشمندانه و کار آمد برای خرید محصول یا کالای مورد نظر است. در یک تعریف کلی باید گفت خرید اقساطی یعنی پرداخت بخشی از مبلغ و دریافت کالا بدون نیاز به پرداخت کل هزینه و اقساط بندی و پرداخت قیمت اولیه ی مشخص شده در چندین مرحله و مدت زمان تعیین شده. خرید اقساطی بسته به روشی که انتخاب می کنید، میتواند متفوت باشد؛ با پیش پرداخت باشد یا بدون پیش پرداخت. اگر پیش پرداخت را بپردازید اقساط کمتر و سبکتر میشوند اما اگر قادر به پرداخت اولیه یا همان پیش پرداخت نیستید، کل مبلغ اقساط بندی میشود و اصطلاحا از دم قسط می شود.

برای مثال امروزه خرید جهیزیه بسیار سنگین و کمر شکن است و اکثریت جامعه توانایی خرید یکجای جهیزیه و لوازم خانگی را ندارند. پس چه بهتر که اقدام به خرید اقساطی لوازم خانگی کنند تا از پس مابقی مخارج نیز بربیایند و به آسانی تمامی وسایل مورد نیاز خود را قسطی خریداری و تهیه کنند. پس نتیجه میگیریم روش خرید اقساطی لوازم خانگی یا جهیزیه کاملا مقرون به صرفه و اقتصادی است.

همانطور که میدانید برای خرید قسطی گوشی نیاز به تضمین است تا فروشنده کالا با اطمینان کامل کالای مدنظر را تهیه و تحویل دهد. حال ضمانت ها برای خرید اقساطی متفاوت است این ضمانت ها طوری در نظر گرفته شده اند تا همه افراد امکان استفاده از این روش بهینه و هوشمندانه را داشته باشند.

یکی از دلایلی که می گوییم خرید قسطی یک روش هوشمندانه و اقتصادی است این است که با نرخ تورم، پس انداز پول به خصوص به ریال اصلا سودی ندارد و پول پس انداز شده دیگر ارزش اولیه خود را ندارد. اما با خرید قسطی موبایل سال بعد قیمت کالای خریداری شده افزایش پیدا میکند و خریدار سود میکند. با توجه به اینکه این روش بسیار مقرون به صرفه است، امروزه خیلی از فروشگاه ها تصمیم به راه‌اندازی خرید اقساطی کرده اند، اما افراد باید فروشگاه هایی را برای خرید قسطی انتخاب کنند که کالاها را بدون کارمزد و با کمترین سود به دست مشتری بدهد.

یکی از پرطرفدارترین کالایی که امروزه محبوب همگان است، گوشی آیفون است. اما به دلیل قیمت بالای این کالا توان خرید نقدی برای طرفداران این گوشی فراهم نیست. پس افراد به دنبال راهی برای خرید اقساطی گوشی هستند که با کمترین سود نیز ارائه شود.

  • حالا تیم موبایل7 شرایط خرید اقساطی گوشی موبایل و کالاهای دیگر را برای همه افراد فراهم کرده که در حال حاضر  به روش اقساطی زیر است:

  • خرید اقساطی با چک تا 24 ماه

  • خرید قسطی بدون پیش پرداخت

  • خرید اقساطی با سود مصوب بانک مرکزی

  • خرید قسطی با سفته 24 ماه بدون نیاز به چک

  • خرید اقساطی برای بازنشستگان و مستمری بگیران تامین اجتماعی تا 24 ماه بدون نیاز به چک یا سفته

مجموعه موبایل هفت تمامی این روش ها را با کمترین سود و کمترین پیش پرداخت در اختیار مشتریان قرار داده است.

چه محصولاتی را میتوانید از مجموعه موبایل7 به صورت اقساطی خرید کنید؟

مجموعه موبایل7 یک پکیج کامل از کالاهای دیجیتالی و بروز را اعم از؛

- گوشی موبایل

- کنسول بازی

- اسپیکر

- لوازم خانگی

- تبلت

- هدفون و هندزفری

- ساعت هوشمند

- لپ تاپ

- پرینتر

شما میتوانید تمامی محصولات نام برده شده را در برندهای مختلف موجود در بازار به روش اقساطی تهیه و خریداری کنید تا مجموعه موبایل هفت بهترین خدمات را به شما مشتریان گرامی ارائه دهد.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها