کد خبر: 595858
|
۱۴۰۱/۱۱/۱۸ ۱۳:۱۸:۴۳
| |

امسال برف بازی را در استانبول تجربه کنید!

استانبول یکی از شهر‌های زیبا و دیدنی ترکیه است که نظر مسافران زیادی را به خود جلب کرده است.

امسال برف بازی را در استانبول تجربه کنید!
کد خبر: 595858
|
۱۴۰۱/۱۱/۱۸ ۱۳:۱۸:۴۳

هرساله در ایام مختلفی از سال، مسافران برای دیدن زیبایی‌ها، خرید یا فعالیت‌های تجاری به استانبول سفر می‌کنند. مسافران زیادی هستند که قبل از سفر درباره بهترین زمان‌ها تحقیق می‌کنند.

اگر شما هم دوست دارید بهترین زمان سفر به استانبول و خرید پرواز استانبول به تهران و استعلام قیمت بلیط استانبول به تهران اینجا کلیک کنید  یا درباره این‌موضوع جستجو و مطالعه کنید. معمولا استانبول در همه ماه‌های سال میزبان مسافران فراوانی از نقاط مختلف جهان است. یکی از فصل‌هایی که طرف‌داران خاصی دارد و مسافران دوست دارند تا سفر به استانبول را در این‌فصل تجربه کنند، فصل زمستان است. در این‌مقاله می‌خواهیم درباره سفر به استانبول در زمستان صحبت کنیم. اگر برف‌بازی در زمستان‌های استانبول به سر شما زده، بهتر است این‌مقاله را تا پایان خوانده و آن را با دوستان و هم‌سفران خود به اشتراک بگذارید. موضوع را با توضیح کوتاهی درباره زمستان‌های استانبول آغاز می‌کنیم.

تله‌کابین استانبول

اگر پرواز تهران استانبول (https://www.alibaba.ir/international/IKA-IST) خریده‌اید و می‌خواهید به این‌شهر زیبا سفر کنید، حتما برای همه ی روز‌ها و حتی همه لحظه‌های خود برنامه داشته باشید. یکی از تفریحاتی که در همه فصل‌ها طرف‌داران زیادی دارد و مردم از آن استفاده می‌کنند، تله‌کابین استانبول است. اگرچه بسیاری از مسافران و گردشگران تله کابین را یکی از تفریحات مناسب روز‌های گرم و تابستانی می‌دانند. اما قطعا زیبایی‌های تله‌کابین در زمستان و روز‌های برفی هر ‌بیننده‌ای را به خود جذب خواهد کرد.

اگر با خانواده یا دوستان به ترکیه سفر می‌کنید، تله‌کابین یکی از تفریحاتی است که نباید استفاده گروهی از آن را از دست بدهید. تجربه یک روز زمستانی در تله‌کابین پیرلوتی که یکی از معروف‌ترین تله‌کابین‌های شهر استانبول است می‌تواند تا مدت‌ها تجربه سفری خاطره‌انگیز را در ذهن شما زنده نگاه دارد. کابین‌های این‌وسیله هشت‌نفره هستند و برای یک تفریح خانوادگی بهترین فضا به‌شمار می‌روند.

بالن‌سواری در کاپادوکیا

یکی از تفریحاتی که افراد مختلف در سفر به استانبول حتما باید آن را امتحان کنند، بالن‌سواری در کاپادوکیا است. یکی از روز‌های زمستانی که هوای استانبول صاف و مناسب است، حتما از این‌فرصت استفاده کرده و سری به تفریح جذاب بالن‌سواری بزنید. قبل از این‌که بلیط استانبول به تهران بخرید و به ایران برگردید، حتما فرصتی برای این‌تفریح پیدا کنید.

2

کاپادوکیا منطقه‌ای آتشفشانی در ترکیه است و یکی از نقاط مشهور شهر به‌شمار می‌رود. بالن‌سواری با خانواده یا دوستان و تماشای زمین‌هایی که قسمت‌های زیادی از آن‌ها با برف پوشیده شده است، قطعا یکی از لحظات ماندگار سفر شما خواهد بود. تفریحات و امکانات مناسب دیگری هم نزدیک این‌منطقه وجود دارند که برای استراحت مسافران مناسب هستند.

بازدید از جاذبه‌های دیدنی

جاذبه‌های تاریخی، فرهنگی و هنری زیادی در استانبول هستند که در همه فصل‌ها می‌توانید به آن‌ها مراجعه کرده و از آن‌ها بازدید کنید. شاید فرصت خوبی برای برف‌بازی اطراف جاهای دیدنی داشته باشید و بتوانید خاطرات خوشی را برای خود رقم بزنید.

اگر بلیط تهران استانبول خریده‌اید یا با تور‌های استانبول به این‌شهر زیبا سفر می‌کنید، حتما از جاذبه‌ها و دیدنی‌هایی مانند بازار بزرگ استانبول، برج گاتالا استانبول، حمام‌های سنتی استانبول، مسجد ایاصوفیه استانبول، کاخ توپکاپی و مسجد سلطان احمد یا مسجد آبی نیز بازدید کنید. برف زیبایی‌های این‌جاذبه‌ها را بیشتر می‌کند و می‌توانید از فضای بیرونی آن‌ها نیز استفاده کرده و علاوه‌بر تفریح و سرگرمی، تصاویری فوق‌العاده‌ای نیز ثبت کنید.

نوشیدنی‌های داغ در زمستان

کافه‌های خوب و مناسب بسیاری در ترکیه هستند که نباید آن‌ها را از دست بدهید. حتما بخشی از سفر خود به استانبول در زمستان را به کافه‌های زیبای ترکیه اختصاص دهید. ثعلب یکی از نوشیدنی‌های سنتی و خوشمزه ترکیه است که می‌توانید آن را سفارش داده و از داغی آن انرژی بگیرید.

3

ثعلب از پودر گیاه ارکیده تهیه می‌شود و یکی از بهترین نوشیدنی‌های ترکی است که به زیبایی‌های زمستان در استانبول اضافه می‌کند. البته غذا‌ها و نوشیدنی‌های گرم دیگر ترکی هم هستند که می‌توانید در روزها و وعده‌های مختلف آن‌ها را امتحان کنید. اگر بلیط تهران استانبول خریده‌اید یا درباره آن تحقیق می‌کنید، حتما برای همه بخش‌های سفر زمستانی خود به استانبول برنامه داشته باشید.

سخن آخر

اگر درباره بلیط استانبول به تهران یا مسیر تحقیق می‌کنید و می‌خواهید به استانبول سفر کنید، باید در اولین قدم‌ها زمانی را برای سفر خود انتخاب کنید. معمولا مسافران، بهترین زمان سفر به استانبول را از جنبه‌های مختلفی بررسی می‌کنند. یکی از زمان‌هایی که مسافران برای سفر به استانبول می‌توانند در نظر بگیرند، فصل زمستان و روز‌های برفی سال است.

معمولا تعداد مسافران در این‌نوع آب‌و‌هوا کم‌تر است و فرصت‌های خاصی برای مسافران مهیا می‌کند. هزینه‌های سفر در این‌فصل کم‌تر است و تعداد کم‌تر مسافران به شما اجازه حمل‌و‌نقل و جا‌به‌جایی‌های راحتی را می‌دهد. زیبایی‌های استانبول در این‌فصل کم نیست و شما فرصت استفاده از زیبایی‌های این‌فصل را در استانبول دارید. تفریحاتی مانند اسکی‌سواری در پیست کاراتپه استانبول، برف‌بازی در استانبول و سورتمه‌سواری در دریاچه چیلدیر را از دست ندهید.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها