کد خبر: 592238
|
۱۴۰۱/۱۰/۲۸ ۱۸:۰۷:۵۷
| |

اجاره روزانه سوئیت در تهران با اسنپ روم

همانطور که می‌دانید تهران یکی از شهرهای پیشرفته و پرجمعیت ایران محسوب می‌شود که روزانه مسافران و گردشگران زیادی با اهداف مختلفی مانند سفر، تفریح، درمان، کار، مهاجرت و..... به آن سفر می‌کنند؛ اما در این حین ممکن با قیمت‌های نجومی اقامتگاه‌های تهران مواجه شوند.

اجاره روزانه سوئیت در تهران با اسنپ روم
کد خبر: 592238
|
۱۴۰۱/۱۰/۲۸ ۱۸:۰۷:۵۷

نیازی به نگرانی نیست چرا که می‌توانند تنها با مراجعه به سایت اسنپ روم، برنامه آن یا تماس با کارکنان اقدام به اجاره سوئیت در تهران کنند. اگر در جریان سفر به شهر تهران به اقامتگاهی امن و راحت و اجاره روزانه خانه در تهران نیاز داشتید، می‌توانید روی سایت اسنپ روم حساب باز کرده و هر نوع اقامتگاهی را با کمترین بودجه و بالاترین میزان کیفیت رزرو کنید.

واحد یکخوابه دامپزشکی – کارون

این واحد در تهران و در محدوده کارون شمالی قرار گرفته است؛ بنابراین اگر در این محدوده نیاز به اجاره آپارتمان مبله در تهران داشتید، می‌توانید روی واحد یکخوابه دامپزشکی – کارون حساب کنید که در طبقه اول ساختمان قرار داشته و متراژی در حدود 50 متر دارد. برای اجاره سوئیت در تهران، از خدمات اسنپ روم استفاده کنید.

از جمله امکانات این واحد می‌توان به مواردی مانند پنجره بیرونی، شوفاژ، حمام، تلویزیون، یخچال، اجاق گاز، آشپزخانه، سرویس بهداشتی، کولر آبی، امکان پخت وپز، مبلمان و.... اشاره کرد.

قابل ذکر است که بدانید امکان برگزاری مراسم و ورود حیوانات خانگی در این واحد ممنوع بوده و زمان تحویل گرفتن آن ساعت 14 و زمان تخلیه آن ساعت 12 ظهر است؛ اگر دیرتر از زمان تعیین شده برای تخلیه اتاق را تحویل دهید، باید مبلغی جداگانه را به عنوان جریمه پرداخت کنید. در ضمن همراه داشتن کارت شناسایی در هنگام اجاره آپارتمان مبله در تهران ضروری است.

snap 1

سوئیت دو تخته نبرد – پیروزی

این سوئیت دو تخته در تهران و در محدوده شکیبا قرار گرفته است؛ بنابراین اگر در این محدوده نیاز به اجاره سوئیت در تهران داشتید، می‌توانید روی این واحد حساب کنید که یکی از به صرفه‌ترین گزینه‌های انتخابی اسنپ روم محسوب می‌شود. ازجمله امکانات آن می‌توان به حمام، سرویس بهداشتی، تخت، پنجره بیرونی و... اشاره کرد.

از جمله قوانین آن هم می‌توان به تحویل سوئیت در ساعت 14 و تخلیه آن سر ساعت 12 ظهر اشاره کرد. در ضمن امکان نگهداری حیوانات خانگی یا برگزاری مراسمات مختلف در این سوئیت ممکن نیست و برای اجاره آن هم باید کارت شناسایی همراه خود داشته باشید.

یادتان باشد که امکان لغو یا تغییر رزرو در روزهای تعطیلات رسمی مانند ایام نوروز وجود ندارد. سایت اسنپ روم تنها سایتی است که هر نوع اقامتگاهی را با کمترین بودجه در اختیار شما مسافران و گردشگران عزیز قرار می‌دهد تا بتوانید سفری به یادماندنی را با اجاره روزانه خانه در تهران ، در کنار عزیزانتان رقم بزنید.

snap 11

جمع بندی

همانطور که گفتیم روزانه افراد زیادی با اهداف گوناگون به پایتخت ایران سفر می‌کنند؛ اما از بین این جمعیت کثیر اغلب آن‌ها مکانی برای اقامت یک یا چند روزه خود ندارند.

سایت اسنپ روم برای این مشکل راه‌حلی پیدا کرده و با اجاره سوئیت در تهران و اجاره آپارتمان مبله در تهران، مکانی امن و مطمئن را برای اقامت شما عزیزان در نظر گرفته است. اسنپ روم دارای سابقه‌ای چندین ساله و بسیار درخشان در زمینه اجاره روزانه خانه در تهران و انواع اقامتگاه‌های هتلی و غیر هتلی است؛ بنابراین می‌توانید با خیالی آسوده اقامتگاه خود را از این سایت رزرو کنید.

راه‌های مختلفی برای رزرو اقامتگاه‌های سایت اسنپ روم وجود دارد که عبارتند از تماس با کارکنان آن‌ها، مراجعه به سایت اسنپ روم، برنامه اسنپ روم و سوپراپلیکیشن اسنپ.

برای اجاره سوئیت در تهران، خدمات این سایت قدرتمند را در نظر داشته باشید. ازجمله مزایای این سایت می‌توان به پشتیبانی 24 ساعته در 7 روز هفته، امکان دریافت تخفیف از طریق بخش کلاب برنامه اسنپ، نزدیک بودن اقامتگاه‌ها به مناطق مهم شهر، نزدیک بودن اقامتگاه‌ها به وسایل نقلیه عمومی، امکان رزرو اقامتگاه با کمترین بودجه و..... اشاره کرد.

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها