کد خبر: 591881
|
۱۴۰۱/۱۰/۲۶ ۱۷:۱۰:۴۳
| |

کارخانه خیال‌سازی در سریال روزی روزگاری مریخ

سریال روزی روزگاری مریخ از جمله سریال‌های خیالی ایرانی است. سریالی که تنها زاییده خیال سازنده‌اش است و شوخی‌های آن زیرپوستی است.

کارخانه خیال‌سازی در سریال روزی روزگاری مریخ
کد خبر: 591881
|
۱۴۰۱/۱۰/۲۶ ۱۷:۱۰:۴۳

سریال فانتزی و تخیلی روزی روزگاری مریخ از جمله سریال‌های خیالی ایرانی است که به خوبی توانسته مشکلات و معضلات جامعه را در قالب طنز بیان کند. این سریال با دکورهای خیالی و معرفی چهره‌های جدید در جلب نظر مخاطب، موفق بوده و طنز تلخی را به نمایش می‌گذارد. طنزی که هر چند سبب خندهٔ مخاطب می‌شود اما خبر از مشکلات جامعه و مسائل و ‌آسیب‌های آن دارد.

درباره سریال روزی روزگاری مریخ

سریال روزی روزگاری مریخ که آخرین ساخته پیمان قاسم‌خانی است تا به امروز ۲۵ قسمت آن پخش شده و قسمت آخر آن فردا صبح پخش خواهد شد. اما داستان سریال روزی روزگاری مریخ از چه قرار است؟ این سریال که بازیگران مطرحی همچون سام درخشانی و ویشکا آسایش درآن ایفای نقش می‌کنند، داستان مردی است که ۳۷۰ سال خودش را منجمد می‌کند. مردی که در شرط‌بندی و خلافکاری همیشه بدشانس است و تصمیم دارد دست به بزرگترین قمار زندگی‌اش بزند. اما پیش از آن باید خودش را از شر دشمنانی که قصد خونش را دارند نجات دهد. به همین دلیل تصمیم می‌گیرد تا خودش را منجمد کند. اما دقیقا ۳۷۰ سال پس از این ماجرا، در مریخ، لونا با بازی ویشکا آسایش، منتظر بسته‌ای از زمین است لونا بانوی زمینی- مریخی است که مشاور امور اقامت و امور املاک در مریخ است. او در گیر و دار مشکلات زندگی‌اش است که ناگهان بسته مرموزی از سوی زمین به دستش می‌رسد. بسته‌ای که در آن ناصر که پدر جد لونا است قرار گرفته است. برای مشاهده سریال‌های ایرانی به سایت فیلمیز مراجعه کنید.

2

بازیگران سریال روزی روزگاری مریخ

سام درخشانی در نقش آقاجون، ویشکا آسایش در نقش مادرلونا، امیر نوروزی در نقش اسی، امیرکاظمی در نقش گاندی، الناز حبیبی در نقش مارا، بهادر مالکی در نقش ربات مدل ۶۷،‌ لیلی رشیدی در نقش لانگوراداس چامچامال، مهراب قاسم‌خانی در نقش لوک، فلامک جنیدی در نقش بانو زونیکا دافونیکا،‌ اصغر حیدری در نقش دکتر چمبه، امیر مهدی ژوله در نقش افلاطون یا افی، عبدالله روا در نقش ناپلئون یا ناپی، فرناز رهنما در نقش قمر شیری،‌ نگار فروزنده در نقش نینانلا مدیر آژانس املاک، رامین ناصر‌نصیر در نقش دکتر، بهروز رهبری‌فرد در نقش خسرو خاردار یا ادی، نوشین تبریزی در نقش مهگل همسر ناصر، کاظم نوربخش در نقش ابی، محمد شیری بازیگر مهمان در قسمت ۱۳، محمد شعبان‌پور در نقش سروان دموچی، دیبا زاهدی در نقش سالومه، سپیده بیگلری در نقش سرهنگ. برای مشاهده سریال‌های ایرانی به سایت فیلمیز مراجعه کنید.

عوامل سریال روزی روزگاری مریخ

طراح و سرپرست نویسندگان؛ پیمان قاسم‌خانی، عکاس؛ کوروش جوان، مدیر تدارکات؛ نادر اژدری، صحنه‌آرا؛ جواد فاضلی، فیلمبردار؛ هادی منوچهری‌پناه، صداگذار؛ علی سوهانی، طراح و اجرای عنوان‌بندی؛ نیلوفر نادری، دستیار برنامه‌ریز؛ فتاح مینو‌بخش، مدیر صحنه؛ شقایق طیبی، دستیار اول کارگردان؛ بهنام راهنمایی، طراح دکور؛ یاشار قاسم‌خانی و پونه صدری‌منش، طراح لباس؛ ماهرخ سلیمان‌پور، مشاور طراح و ساخت دکور؛ سیامک احصایی، طراح جلوه‌های بصری؛ اشکان چگینی، جواد مطوری و محمد افشانی فرید، طراح چهره‌پردازی و گریم سه بعدی؛ عباس عباسی، طراح صحنه؛ مهراب قاسم‌خانی، صدابرداران؛ محمود خرسند و سهیل متولی، آهنگساز؛ بامداد افشار، طراح و ترکیب صدا؛ حسین ابوالصدق، تدوین؛ سیامک مهمان‌دوست، امیرحسین صادقیان، مدیر فیلمبرداری؛ فرزام گل سفیدی، مدیر تولید؛ محمد مهدوی، سرپرست گروه کارگردانی و مجری طرح؛ پوپک مظفری، تهیه‌کننده؛ محسن چگینی، کارگردان؛ محسن چگینی

زمان پخش سریال روزی روزگاری مریخ

سریال روزی روزگاری مریخ هر هفته سه‌شنبه‌ها ساعت ۸ صبح از پلتفرم نماوا و فیلیمو پخش می شود. برای مشاهده سریال‌های ایرانی همچنین می‌توانید به سایت فیلمیز مراجعه کنید. این سریال مناسب سنین بالای ۱۲ سال است و مدت زمان پخش آن کمتر از یک ساعت است. بامداد افشار آهنگساز این سریال بوده و طراح لباس آن ماهرخ سلیمانی‌‌پور است. فردی که توانسته با طراحی‌های لباس عجیب و غریبش حال و هوای فضای غیرزمینی فیلم را بهتر نشان مخاطب دهد و رنگ و بوی این سریال را به سریال‌های علمی و تخیلی بیشتر نزدیک کند.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها