کد خبر: 590976
|
۱۴۰۱/۱۰/۲۰ ۱۷:۰۹:۰۰
| |

از سریال مسافران تا روزی روزگاری مریخ

حدود ۱۲ سال پیش بود که سریال مسافران رامبد جوان پای موجودات فضایی را به کره زمین باز کرد. اما حالا و پس از گذشت یک دهه، ‌اینبار پای زمینی‌ها به سرزمین موجودات فضایی در سریال روزی روزگاری مریخ باز شده است.

از سریال مسافران تا روزی روزگاری مریخ
کد خبر: 590976
|
۱۴۰۱/۱۰/۲۰ ۱۷:۰۹:۰۰

سریال روزی روزگاری مریخ ساخته پیمان قاسم‌خانی که در آن شخصیت اصلی داستان در پی یک ماجرای پیچیده، پایش به کره مریخ باز می‌‌شود. این سریال با دکور زیبا و گریم‌های جذابی که دارد، حال و هوای منطقه‌ای فراتر از زندگی زمینی را به مخاطب القا می‌کند. سریال روزی روزگاری مریخ در فضای نمایشگاه بین‌المللی تهران ساخته شده و مدت یک سال ضبط آن به طول انجامیده است. 

درباره سریال روزی روزگاری مریخ

تا به امروز ۲۴ قسمت از سریال روزی روزگاری مریخ که آخرین ساخته پیمان قاسم‌خانی است، پخش شده است. به طوری که دانلود قسمت ۲۴ سریال روزی روزگاری مریخ در دسترس است. برای مشاهده و دانلود سریال‌های ایرانی به سایت فیلمیز مراجعه کنید. اما داستان سریال روزی روزگاری مریخ از چه قرار است؟ این سریال که بازیگران مطرحی همچون سام درخشانی و ویشکا آسایش در آن ایفای نقش می‌کنند، داستان مردی است که ۳۷۰ سال خودش را منجمد می‌کند. مردی که در شرط‌بندی و خلافکاری همیشه بدشانس است و تصمیم دارد دست به بزرگترین قمار زندگی‌اش بزند اما پیش از آن باید خودش را از شر دشمنانی که قصد خونش را دارند، نجات دهد. به همین دلیل تصمیم می‌گیرد خودش را منجمد کند اما دقیقا ۳۷۰ سال پس از این ماجرا، لونا در مریخ با بازی ویشکا آسایش، منتظر بسته‌ای از زمین است. لونا بانوی زمینی- مریخی است که مشاور امور اقامت و امور املاک در مریخ است. او در گیر و دار مشکلات زندگی‌اش است که ناگهان بسته مرموزی از سوی زمین به دستش می‌رسد؛ بسته‌ای که در آن ناصر که پدر جد لونا است قرار گرفته است. 

برای مشاهده سریال های ایرانی به سایت فیلمیز مراجعه کنید

بازیگران سریال روزی روزگاری مریخ

سام درخشانی در نقش آقاجون، ویشکا آسایش در نقش مادرلونا، امیر نوروزی در نقش اسی، امیرکاظمی در نقش گاندی، الناز حبیبی در نقش مارا، بهادر مالکی در نقش ربات مدل ۶۷،‌ لیلی رشیدی در نقش لانگوراداس چامچامال، مهراب قاسم‌خانی در نقش لوک، فلامک جنیدی در نقش بانو زونیکا دافونیکا،‌ اصغر حیدری در نقش دکتر چمبه، امیر مهدی ژوله در نقش افلاطون یا افی، عبدالله روا در نقش ناپلئون یا ناپی، فرناز رهنما در نقش قمر شیری،‌ نگار فروزنده در نقش نینانلا مدیر آژانس املاک، رامین ناصر نصیر در نقش دکتر، بهروز رهبری فرد در نقش خسرو خاردار یا ادی، نوشین تبریزی در نقش مهگل همسر ناصر، کاظم نوربخش در نقش ابی، محمد شیری بازیگر مهمان در قسمت ۱۳، محمد شعبان‌پور در نقش سروان دموچی، دیبا زاهدی در نقش سالومه، سپیده بیگلری در نقش سرهنگ. 

زمان پخش سریال روزی روزگاری مریخ

سریال روزی روزگاری مریخ هر هفته سه‌شنبه‌ها ساعت ۸ صبح از پلتفرم نماوا و فیلیمو قابل مشاهده است. برای مشاهده سریال‌های ایرانی همچنین می‌توانید به سایت فیلمیز مراجعه کنید. این سریال مناسب سنین بالای ۱۲ سال است و مدت زمان پخش آن کمتر از یک ساعت است. بامداد افشار آهنگساز این سریال بوده و طراح لباس آن ماهرخ سلیمانی‌‌پور است. فردی که توانسته با طراحی‌های لباس عجیب و غریبش، حال و هوای فضای غیرزمینی فیلم را بهتر نشان مخاطب دهد و رنگ و بوی این سریال را به سریال‌های علمی و تخیلی بیشتر نزدیک کند. 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها