کد خبر: 590825
|
۱۴۰۱/۱۰/۱۹ ۱۷:۲۱:۲۰
| |

از این زاویه سریال پوست شیر را ببینید

یکی از مهمترین عوامل اثرگذاری تصویر روی مخاطب انتخاب صحیح زاویه دوربین است. شیوه‌ای که سازندگان سریال پوست شیر به‌درستی آن را رعایت کرده‌اند.

از این زاویه سریال پوست شیر را ببینید
کد خبر: 590825
|
۱۴۰۱/۱۰/۱۹ ۱۷:۲۱:۲۰

پوست شیر، سریالی به کارگردانی جمشید محمودی و تهیه‌کنندگی برادرش که با زوایای دوربین بی‌نظیر توانسته طعم تلخ قتل، تجاوز، خشونت و خونخواهی را به خوبی به تصویر ‌کشد. سریالی هولناک و دلهره‌آور که تماشای هر قسمت آن مخاطب را برای تماشای قسمت بعدی حریص‌تر می‌کند. این سریال با بازی بی‌نظیر هادی حجازی‌فر در نقش نعیم و شهاب حسینی در نقش محب کشش مخاطب را برای تماشای فیلم بیشتر کرده است. همچنین انتخاب موسیقی تاثیرگذار روح اثرگذاری سریال پوست شیر را بیشتر کرده و مخاطب را بیشتر جذب خود می‌کند. 

انتخاب درست زوایای دوربین در سریال پوست شیر

در سریال پوست شیر که اکنون دانلود قسمت ۳ فصل دوم سریال پوست شیر در دسترس است، نباید از هنر فیلمبرداری مرتضی غفوری مدیر فیلمبرداری آن غافل شد. به طوری که تقریباً در بیشتر پلان‌های این سریال، دوربین با فاصله‌ای که از شخصیت‌های داستان می‌گیرد به خوبی حس هر سکانس را به مخاطب القا می‌کند. در واقع کارگردان در این سکانس‌ها به عمد می‌خواهد تا مخاطب وارد پیچیدگی‌های داستان و شخصیت‌های آن شود و با کشف مسیر پرچالش داستان به سرنخ‌های مختلف دست پیدا کند. از آنجایی که تصاویر این سریال جنس نگاتیوی دارد و زوایای دوربین آن به درستی انتخاب شده است، ‌سبب می‌شود تا مخاطب حس باورپذیری بیشتر نسبت به داستان آن داشته باشد. همین امر نیز سبب شده تا این سریال جزو پرمخاطب‌ترین سریال‌های پلتفرم فیلم‌نت شود. 

f1432

 

بازیگران سریال پوست شیر

سریال پوست شیر با بازی درخشان هادی حجازی فر و شهاب حسینی، ساختهٔ دو برادر افغان است. دو برادر با نام‌های جمشید و نوید محمودی که در کارنامه فعالیت‌شان فیلم‌هایی همچون؛ چند متر مربع عشق و رفتن را ساخته‌ و توانسته‌اند تحسین مخاطب را برانگیزانند. دانلود قسمت ۳ فصل دوم سریال پوست شیر نیز اکنون در دسترس است. از جمله بازیگران مطرح این سریال؛ شهاب حسینی، هادی حجازی‌فر، پانته‌آ بهرام، مهرداد صدیقیان، پردیس احمدیه، علیرضا کمالی، علی اوسیوند، بهرام ابراهیمی، آناهیتا افشار، ژیلا شاهی، بابک کریمی، بهزاد خلج و علیرضا استادی هستند. 

درباره سریال پوست شیر

سریال پوست شیر که اکنون دانلود قسمت ۳ فصل دوم سریال پوست شیر در دسترس است در سال ۱۴۰۱ به کارگردانی جمشید محمودی و تهیه‌کنندگی نوید محمودی ساخته شده است. فیلم‌نامه این سریال را کارگردان آن به همراه رضا بهاروند نوشته‌اند و توانسته است این سریال را تبدیل به یکی از پرمخاطب‌ترین سریال‌های شبکه نمایش خانگی کنند. تاکنون ۳ قسمت از فصل دوم این سریال منتشر شده است و فصل اول آن نیز با ۸ قسمت قسمت جنجالی به پایان رسیده است. این سریال مناسب افراد بیشتر از ۱۵ سال است و به دلیل داشتن سکانس‌های خشن و دلهره‌آور برای تماشای کودکان مناسب نیست. 

زمان پخش سریال پوست شیر

سریال پوست شیر از ۳۰ شهریور ماه ۱۴۰۱ به صورت اختصاصی در پلتفرم نمایش خانگی فیلم نت پخش شد. این سریال هر هفته چهارشنبه‌ها،‌ ساعت ۸ شب از پلتفرم فیلم نت پخش می‌شود و جزو پرمخاطب‌ترین سریال‌های پلتفرم فیلم نت است. 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها