کد خبر: 275124
|
۱۳۹۷/۱۲/۱۱ ۱۹:۰۰:۰۰
| |

سرخط مهم‌ترین خبرهای اقتصادی/ ۱۱ اسفندماه ۱۳۹۷

از افزایش 400 هزار تومانی حقوق کارکنان و بازنشستگان در سال آینده تا آغاز عرضه 22 هزار تُن گوشت قرمز در کشور

افزایش 400 هزار تومانی حقوق کارکنان و بازنشستگان، لوازم یدکی دپو شده در گمرک مشکل اسنادی دارند، افزایش 65 درصدی صید ماهیان استخوانی دریای خزر و تورم نقطه به نقطه خانوار در بهمن به 42.3 درصد رسید و آغاز عرضه 22 هزار تُن گوشت قرمز در کشور مهم‌ترین خبرهای اقتصادی امروز بودند.

از افزایش 400 هزار تومانی حقوق کارکنان و بازنشستگان در سال آینده تا آغاز عرضه 22 هزار تُن گوشت قرمز در کشور
کد خبر: 275124
|
۱۳۹۷/۱۲/۱۱ ۱۹:۰۰:۰۰

اعتمادآنلاین| افزایش 400 هزار تومانی حقوق کارکنان و بازنشستگان نمایندگان مجلس شورای اسلامی بندی از لایحه بودجه را تصویب کردند که به موجب آن حقوق همه کارکنان و بازنشستگان دولت در سال آینده 400 هزار تومان افزایش پیدا می‌کند.

لوازم یدکی دپو شده در گمرک مشکل اسنادی دارند معاون گمرک ایران درباره مشکل ترخیص نشدن لوازم یدکی واحدهای تولیدی گفت که «سیاست‌های اتخاذ شده وزارت صمت ارتباطی با گمرک ندارد. تا زمانی که کالای وارداتی به گمرک اظهار نشده، گمرک پاسخگو نیست و امکان انجام تشریفات گمرکی وجود ندارد.»

افزایش 65 درصدی صید ماهیان استخوانی دریای خزر شاپور کاکولکی معاون صید و بنادر ماهیگیری سازمان شیلات ایران اعلام کرد: 3 هزار و 675 تن ماهیان استخوانی تا 20 بهمن امسال در دریای خزر صید شده که نسبت به مدت مشابه سال قبل 65 درصد افزایش نشان می‌دهد.

آغاز عملیات عرضه 22 هزار تن گوشت قرمز در کشور رئیس سازمان دامپزشکی کشور گفت: به منظور تعدیل قیمت گوشت قرمز در شب عید، عملیات عرضه 22 هزار تن گوشت گرم و منجمد توسط وزارتخانه‌های جهاد کشاورزی و صنعت، معدن و تجارت در سراسر کشور آغاز شد.

تورم نقطه به نقطه خانوار در بهمن به 42.3درصد رسید تورم نقطه به نقطه برای خانوارهای کشور در بهمن ماه به 42.3 درصد رسید. بیشترین نرخ تورم نقطه به نقطه مربوط به استان کردستان با 52.5 درصد و کمترین آن مربوط به استان قم با 35.3 درصد است.

نیازی به واردات مرغ نداریم محمد یوسفی، رئیس انجمن پرورش دهندگان مرغ گوشتی با بیان اینکه تولید مرغ به اندازه کافی است و واردات این کالا ضرورتی ندارد، عنوان کرد: دولت به جای واردات مرغ، نهاده مورد نیاز تولیدکنندگان را تامین کند.

پرداخت زودتر از موعد حقوق و یارانه اسفند ماه محمد باقر نوبخت رئیس سازمان برنامه و بودجه گفت: دولت حقوق همکاران اداری و یارانه اسفندماه را زودتر از موعد مقرر پرداخت خواهد کرد.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها