کد خبر: 259502
|
۱۳۹۷/۱۰/۱۹ ۱۹:۳۸:۰۰
| |

مهمترین خبر‌های فرهنگی / ۱۹ دی‌ماه ۱۳۹۷

از حواشی اظهار نظر‌های علی انصاریان تا رد داوری جشنواره فجر توسط اصغر فرهادی

از حواشی اظهار نظر‌های علی انصاریان تا رد داوری جشنواره فجر توسط اصغر فرهادی و انتصاب جدید رئیس موزه‌هنرهای معاصر تهران از مهمترین خبر‌های فرهنگی 19 دی‌ماه 97 بود

از حواشی اظهار نظر‌های علی انصاریان تا رد داوری جشنواره فجر توسط اصغر فرهادی
کد خبر: 259502
|
۱۳۹۷/۱۰/۱۹ ۱۹:۳۸:۰۰

اعتمادآنلاین|

اظهار نظر مجری برنامه صرفا از جهت غرور ملی بود علی انصاریان بعد از صحبت‌های حاشیه‌سازی که روز گذشته در واکنش به گزارشگر افغانستانی بازی ایران-یمن داشت، از مردم افغانستان عذرخواهی کرد و گفت: «منظور من خطاب به گزارشگر تلویزیون افغانستان بود، نه مردم این کشور.»

اصغر فرهادی داوری جشنواره فجر را نپذیرفت ابراهیم داروغه زاده دبیر جشنواره فیلم فجردرباره اینکه آیا ریاست مجید مجیدی در هیات داوران صحت دارد؟ گفته: با آقای مجیدی صحبتی نشده و فقط پیش از این صحبتی با آقای فرهادی داشتم که ببینم آیا برای داوری می‌توانیم از کمکشان استفاده کنیم؟ ولی ایشان تمایلی نداشتند

***
برخی نویسندگان ترکی آش دهان‌سوزی نیستند صمد طاهری می‌گوید برخی نویسندگان ترکی که برای جایزه نوبل مطرح شده‌اند آش دهان‌سوزی نیستند؛ اما جنس خارجی، جنس خارجی است و محبوب.
***
رییس موزه هنرهای معاصر مشخص شد با حکم هادی مظفری مدیرکل هنرهای تجسمی، احسان آقایی، رییس موزه هنرهای معاصر تهران شد

***
«اردلان سرفراز» از شکایت خود گذشت «اردلان سرفراز» از شکایت خود گذشت؛ مهرماه سال گذشته رضا صادقی، سینا سرلک و علی لهراسبی با شکایت اردلان سرفراز ترانه‌سرا به تحمل دو سال حبس تعزیری محکوم شدند.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها