کد خبر: 255579
|
۱۳۹۷/۱۰/۰۸ ۲۲:۲۰:۰۰
| |

سرخط مهم‌ترین خبرهای سیاسی/ ۸ دی‌ماه ۱۳۹۷

از واکنش یکی از غواصان عملیات کربلای 4 به توییت محسن رضایی تا پیشنهاد استعفا به علی‌اکبر ولایتی

واکنش‌ها به توییت محسن رضایی درباره عملیات کربلای 4 و طرح این ادعا که این عملیات برای فریب عراق و انجام عملیات اصلی ثانویه بوده است، پیشنهاد یک عضو فراکسیون امید به علی‌اکبر ولایتی در پی حادثه دانشگاه علوم و تحقیقات و همچنین آخرین وضعیت بازداشتی‌های دی‌ماه 96 از جمله مهمترین اخبار سیاسی اعتمادآنلاین بودند.

از واکنش یکی از غواصان عملیات کربلای 4 به توییت محسن رضایی تا پیشنهاد استعفا به علی‌اکبر ولایتی
کد خبر: 255579
|
۱۳۹۷/۱۰/۰۸ ۲۲:۲۰:۰۰

اعتمادآنلاین| توییت جنجالی محسن رضایی درباره عملیات کربلای 4 و طرح این ادعا که این عملیات برای فریب عراق و انجام عملیات اصلی ثانویه بوده است، با واکنش‌های زیادی همراه بود. اعتراض دانشجویان به حادثه دانشگاه علوم و تحقیقات و همین طور ادامه حواشی توهین نماینده سراوان و درخواست احمد توکلی برای برخورد با نماینده خاطی و همچنین آخرین وضعیت بازداشتی‌های دی‌ماه 96 از جمله مهمترین اخبار سیاسی اعتمادآنلاین بودند.

در ادامه سرخط مهمترین اخبار سیاسی اعتمادآنلاین را دنبال می‌کنیم:

*محمدعلی اسفنانی یکی از غواصان عملیاتی در کربلای 4 در گفت‌وگو با «اعتمادآنلاین» اظهارات محسن رضایی درباره این عملیات را تکذیب کرده و گفته کربلای 4 مطلقا «فریب نبود و لو رفت»

*عبدالرضا هاشم‌زایی عضو فراکسیون امید مجلس با اشاره به حادثه اتوبوس دانشگاه علوم و تحقیقات گفت: ولایتی برای احترام به افکار عمومی باید همین امروز استعفا دهد.

*کاظم جلالی نماینده تهران از نمایندگان مجلس خواست در بررسی لایحه بودجه مسایل ملی را بر مسایل منطقه‌ای اولویت بدهند.


*پیام درفشان وکیل بازداشتی‌های دی‌ماه 96 به اعتمادآنلاین گفته برخی از خانواده‌های بازداشتی‌ها پول کافی برای در اختیار گرفتن وکلای ماده 48 نداشتند. برخی از این وکلا پیشنهاد 100 میلیون تومانی داده بودند.


*احمد توکلی در نامه‌ای به هیات رییسه مجلس خواستار برخورد جدی با محمدباسط درازهی نماینده سراوان به دلیل درگیری لفظی با مامور گمرک شد.

*علی شکوری‌راد دبیرکل حزب اتحاد ملت با اشاره به نارضایتی‌های موجود در کشور گفته: مردم می دانند راه رسیدن به مطالبات خشونت و رفتار انقلابی نیست.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها