کد خبر: 646227
|
۱۴۰۲/۱۰/۰۷ ۲۲:۱۰:۰۰
| |

بهترین فیلم‌های سال ۲۰۲۳ به انتخاب رئیس‌جمهور سابق آمریکا + عکس

اوباما بهترین فیلم‌های سال ۲۰۲۳ را برگزید.

بهترین فیلم‌های سال ۲۰۲۳ به انتخاب رئیس‌جمهور سابق آمریکا + عکس
کد خبر: 646227
|
۱۴۰۲/۱۰/۰۷ ۲۲:۱۰:۰۰

«باراک اوباما» به رسم هر سال فهرست فیلم‌های محبوبش را منتشر کرد. سه فیلم از این فهرست از جمله «راستین» (Rustin)، «دنیا را پشت سر بگذار» (Leave the World Behind) و «سمفونی آمریکایی» (American Symphony) در کمپانی فیلمسازی او هایر گراند تولید شده‌اند.

به گزارش سی‌نما، اوباما درباره این سه فیلم می‌نویسد: «جانبداری کرده‌ام چرا که این فیلم‌ها در هایر گراند تولید شده‌اند، اما در واقع سه مورد از بهترین فیلم‌هایی بودند که امسال دیدم.»

«کولمن دومینگو» در «راستین» نقش فعال حقوق شهروندی «بایارد راستین» را بازی می‌کند در حالی که در «جولیا رابرتس»، «ایتان هاک»، و «ماهرشالا علی» در فیلم «دنیا را پشت سر بگذار» نتفلیکس در دنیایی آخرالزمانی زیست می‌کنند. فیلم «سمفونی آمریکایی» درباره «جان باتیست» موزسین و همسر اوست.

obama-best-movies-2023

اوباما در شبکه اجتماعی ایکس/توییتر رویدادهای صنعت سرگرمی در سال ۲۰۲۳ را مرور می‌کند و می‌نویسد: «امسال نویسندگان و بازیگران اعتصاب کردند تا شرایط و امنیت کاری بهتری طلب کنند. به تغییرات مهمی منجر شد که صنعت را دچار دگرگونی‌های مثبتی خواهد کرد.»

رئیس جمهور سابق آمریکا فیلم‌های دیگری چون «جاماندگان» (The Holdovers)، «بلک‌بری» (Blackberry)، «اوپنهایمر» (Oppenheimer)، «داستان آمریکایی» (American Fiction)، «آناتومی یک سقوط» (Anatomy of a Fall)، ‌«هیولا» (Monster)، «زندگی‌های پیشین» (Past Lives)، «ایر» (Air)، «جامعه فرهیخته» (Polite Society) و «هزار و یک» (A Thousand and One) را برگزیده است. او سال گذشته «تاپ گان: ماوریک» (Top Gun: Maverick) و «افترسان» (Aftersun) در فهرست خود جای داده بود.

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها