کد خبر: 636823
|
۱۴۰۲/۰۷/۲۶ ۲۱:۴۰:۰۰
| |

ادعای عجیب مشاور سابق احمدی‌نژاد درباره داریوش مهرجویی و مواضع او

مشاور پیشین احمدی‌نژاد ادعای عجیبی درباره مواضع داریوش مهرجویی و تغییر آن توسط برخی شبکه‌های فارسی‌زبان خارج ایران مطرح کرده است.

ادعای عجیب مشاور سابق احمدی‌نژاد درباره داریوش مهرجویی و مواضع او
کد خبر: 636823
|
۱۴۰۲/۰۷/۲۶ ۲۱:۴۰:۰۰

 فعال رسانه‌ای در شبکه احتماعی ایکس نوشت: بی‌بی‌سی پس از مرگ مهرجویی که دیگر امکان تکذیب وجود ندارد، سخنان مهرجویی علیه ج.ا را با استفاده از هوش مصنوعی، شبیه‌سازی کرده است.

به گزارش سینما اعتماد به نقل از خبرآنلاین،  عبدالرضا داوری فعال رسانه‌ای و مشاور سابق محمود احمدی‌نژاد در شبکه اجتماعی ایکس با اشاره به قتل داریوش مهرجویی و گزارش BBC درباره سخنان این کارگردان نوشت: موضع رسمی داریوش مهرجویی در اعتراضات ۱۴۰۱ که پنج ماه قبل، توسط مخالفات ج.ا در ۱۴۰۲/۲/۱۶ در لوکزامبورگ و در زمان حیات مهرجویی منتشر شد، اثبات می کند، BBC پس از مرگ مهرجویی که دیگر امکان تکذیب وجود ندارد، سخنان مهرجویی علیه ج.ا را با استفاده از هوش مصنوعی، شبیه سازی کرده است.

 

 

5931095

 

وی همچنین نوشت: با شواهد اصلی در قتل مرحوم داریوش مهرجویی و همسرش، سناریوی «قاتلین آشنا» با انگیزه شخصی قویترین سناریو و احتمال در این جنایت است. با اینحال مباشرت آن دسته از مخالفان جمهوری اسلامی که از رفتار مرحوم مهرجویی در عدم همراهی با طرح‌های براندازی ۱۴۰۱ برآشفته بودند نیز تا حدی متحمل است.

5931094

 

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها