کد خبر: 627820
|
۱۴۰۲/۰۵/۲۵ ۱۶:۴۰:۲۰
| |

روزنامه قدس:

سرگرمی‌سازی، آدم‌ها و مجریان خودش را می‌خواهد نه مجریان شبکه افقی و شبکه چهار

روزنامه قدس نوشت: سرگرمی‌سازی، آدم‌ها و مجریان خودش را می‌خواهد نه مجریان شبکه افقی و شبکه چهاری، نه اینکه آن‌ها کارنابلد باشند بلکه بحث بر سر حیطه‌بندی‌های تخصصی و حرفه‌ای است. سرگرمی در دنیای امروز یک صنعت فوق‌حرفه‌ای است.

سرگرمی‌سازی، آدم‌ها و مجریان خودش را می‌خواهد نه مجریان شبکه افقی و شبکه چهار
کد خبر: 627820
|
۱۴۰۲/۰۵/۲۵ ۱۶:۴۰:۲۰

روزنامه قدس از اقدام صداوسیما در بازگرداندن مجری‌هایی چون رضا رشیدپور و محمدرضا گلزار به تلویزیون دفاع کرده است.

به گزارش قدس، کارنامه آقای جبلی و تیمش در دو سال گذشته فراز و فرودهایی در برنامه‌سازی داشته ولی به صورت کلی فروغ سال‌های نه چندان دور در موج‌آفرینی و سرگرم کردن مخاطب عمومی را از دست داده است. به نظر می‌رسد اقدام اخیر صدا و سیما توجه عاقلانه به همین موضوع است که تلویزیون باید مخاطب داشته باشد تا بتواند حرف‌های مهمش را بزند و کارکردهای مهمش را به سرانجام برساند. بنابراین می‌شود این برگشت صدا و سیما به کارکردهای مهمش را  از دریچه منافع ملی تحسین کرد و امید داشت نیازهای مقطعی مانند انتخابات امسال این برنامه‌ریزی‌ها را متوقف نکند و صدا و سیما پس از آن هم به فکر بدست آوردن جایگاه از دست رفته‌اش نزد مردم باشد.

این روزنامه در ادامه نوشته است: آنچه این اقدام صدا و سیما را قابل دفاع‌تر می‌کند این است که  مدیران فعلی دست‌کم دو سال  برای ساخت برنامه سرگرم‌کننده آزمون‌و خطا کردند و کمتر به  نتایج درخور جایگاه تلویزیون ملی نائل شدند و  شجاعانه از مسیر اشتباه برگشتند و خود را در تندباد انتقادهای قابل پیش‌بینی امروز قرار دادند. سرگرمی‌سازی، آدم‌ها و مجریان خودش را می‌خواهد نه مجریان شبکه افقی و شبکه چهاری، نه اینکه آن‌ها کارنابلد باشند بلکه بحث بر سر حیطه‌بندی‌های تخصصی و حرفه‌ای است.  سرگرمی در دنیای امروز یک صنعت فوق‌حرفه‌ای است. 

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها