کد خبر: 617974
|
۱۴۰۲/۰۳/۲۷ ۲۱:۰۰:۰۰
| |

نسخه روزنامه اصولگرا درباره بی‌حجابی؛ باعث افزایش نوزادان نامشروع می‌شود!

روزنامه جوان در سرمقاله امروز خود مدعی شد که بی‌حجابی باعث افزایش نوزادان نامشروع می‌شود!

نسخه روزنامه اصولگرا درباره بی‌حجابی؛ باعث افزایش نوزادان نامشروع می‌شود!
کد خبر: 617974
|
۱۴۰۲/۰۳/۲۷ ۲۱:۰۰:۰۰

روزنامه جوان تاکید کرده که عفاف بدون حجاب شرعی امکان‌پذیر نیست.

به گزارش جوان، این روز‌ها برخی چهره‌های یک جریان سیاسی در گفته‌های خود مرتباً بر تفکیک عفاف و حجاب تأکید می‌کنند و اظهار می‌دارند که ممکن است کسی حجاب نداشته باشد، ولی عفاف داشته باشد و برعکس. در واقع اصل اینکه عفاف و حجاب یک پدیدار واحد نیستند، درست است، اما این تصور که از هم جدا و بی‌ارتباطند صحیح نیست.

روزنامه جوان افزوده است: روشن است که حفظ عفاف به چیز‌هایی بیش از حجاب و پوشش سر و بدن نیازمند است، اما شرط لازم آن حفظ همین حجاب است. تنها پوشش عفیفانه، حجاب شرعی است و اگر به سلیقه انسانی واگذار شود، دیر یا زود سرنوشتی متفاوت از وضعیت امروز جهان غرب نخواهد داشت.

نیم‌نگاهی به تحولات فرهنگی اجتماعی غرب به‌خوبی نشان می‌دهد که اتفاقاً در سیر تحولات غرب، ابتدا حجاب کمرنگ شد، سپس در عفاف تشکیک شد و نهایتاً مرزهای اخلاقی در جامعه فروپاشید. نتیجه محسوس و ملموس آن را می‌توان در امروز و فردای این جوامع دید که پدیده تولد فرزندان نامشروع به سکه رایج آن‌ها تبدیل‌شده و در برخی از کشورهای غربی، تعداد نوزادان نامشروع از حلال‌زاده‌ها پیشی گرفته است. چنین وضعیتی نتیجه محتوم همان تجویزی است که برخی به نام تفکیک عفاف و حجاب امروز در جامعه ما عرضه می‌کنند.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها