کد خبر: 611510
|
۱۴۰۲/۰۲/۱۷ ۱۹:۳۰:۲۱
| |

روزنامه نزدیک به سپاه

برای مقابله با کشف حجاب باید دست به دامن هیات‌های مذهبی و سمن‌ها شد

روزنامه جوان نوشت: در بعد ارشادی تبلیغ عفاف و حجاب، بهره‌گیری از همکاری مردم، هیئت‌های مذهبی و سمن‌ها با آموزش صحیح برای امربه‌معروف و نهی‌ازمنکر در موفقیت اقدامات مردمی اجرای این قانون نقش اساسی دارد.

برای مقابله با کشف حجاب باید دست به دامن هیات‌های مذهبی و سمن‌ها شد
کد خبر: 611510
|
۱۴۰۲/۰۲/۱۷ ۱۹:۳۰:۲۱

روزنامه نزدیک به سپاه نسبت به گسترش کشف حجاب ابرازنگرانی کرده و درخواست کرده مردم، هیات‌های مذهبی و سمن‌ها برای مقابله با آن دست به کار شوند.

به گزارش جوان، برنامه‌ریزی برای تداوم حضور هنجارشکنان و حجاب ستیزان در شهر‌های مختلف یکی از پدیده‌های مهمی است که این روز‌ها در راستای شکل‌دهی به یک نافرمانی مدنی در امر حجاب و در چارچوب راهبرد بیگانگان در حال گسترش است. آنچه بیشتر در جریان این حجاب ستیزی باید موردتوجه قرار گیرد، نقش شبکه‌های معاند و جریان سازان داخلی و بیرونی برای اقداماتی نظیر کشف حجاب برای ارائه تصویری افسارگسیخته از این حوزه در داخل کشور است و هدف آن نیز تلاش برای عادی انگاری و عرفی‌سازی کشف حجاب در جامعه از طریق اجیر کردن افرادی است که با پوشش‌های تابو شکنانه در خیابان‌های شهر‌های کشور و به‌ویژه شهر‌های مذهبی تردد کنند تا به‌زعم خود در عین هنجارشکنی و عادی‌سازی بی‌حجابی، ضمن تصویرسازی برای رسانه‌های معاند، جامعه هدف یعنی دختران و بانوان را با خود همراه کرده و متدینین را نیز نسبت به این پدیده منفعل کنند و این‌گونه القا کنند که این امر در کشور فراگیر و باید واقعیت را در این زمینه بپذیرند.

این روزنامه در پایان تاکید کرده است: در بعد ارشادی تبلیغ عفاف و حجاب، بهره‌گیری از همکاری مردم، هیئت‌های مذهبی و سمن‌ها با آموزش صحیح برای امربه‌معروف و نهی‌ازمنکر در موفقیت اقدامات مردمی اجرای این قانون نقش اساسی دارد، مضافاً بر اینکه از شکل‌گیری دوقطبی‌های اجتماعی که دشمنان در پی آن هستند جلوگیری می‌کند.

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها