کد خبر: 613996
|
۱۴۰۲/۰۲/۳۱ ۲۲:۱۵:۴۵
| |

رابرت دنیرو در جشنواره کن:

شخصیت شرور فیلم اسکورسیزی، من را به یاد دونالد ترامپ می‌اندازد

رابرت دنیرو در نشست فیلم تازه خود در جشنواره کن شخصیت منفی فیلم تازه اسکورسیزی را با دونالد ترامپ مقایسه کرد.

شخصیت شرور فیلم اسکورسیزی، من را به یاد دونالد ترامپ می‌اندازد
کد خبر: 613996
|
۱۴۰۲/۰۲/۳۱ ۲۲:۱۵:۴۵

 رابرت دنیرو امروز یکشنبه در نشست فیلم تازه خود در جشنواره کن گفت: شخصیت شرور این فیلم من را به یاد دونالد ترامپ می اندازد.

به گزارش شفقنا، بازی رابرت دنیرو بازیگر افسانه ای 79 ساله در کنار لئوناردو دی کاپریو در فیلم حماسی «قاتلان ماه کامل» به کارگردانی مارتین اسکورسیزی در جشنواره فیلم کن با نقدهای مثبت روبرو شد.

او نقش شخصیتی واقعی از دهه 1920 در روستایی در آمریکا به نام ویلیام هیل را بازی می کند که با سرخپوستان محلی رابطه دوستی برقرار می کند و سپس ده ها قتل را ترتیب داد تا سرزمین نفت خیز آنها را بدزدد.

دنیرو به خبرنگاران در کن گفت: من این شخصیت را زیاد درک نمی کنم؛ نمیفهمم چرا به آنها خیانت می کند.

او با اشاره به قتل یک سیاهپوست به دست پلیس آمریکا که جرقه اعتراضات موسوم به «جان سیاه پوستان مهم است» را زد، گفت: ما بعد از قتل جورج فلوید با نژادپرستی سیستماتیک بسیار بیشتر آشنا شدیم و این همان است.

دنیرو ادامه داد: این ابتذال شیطانی است، چیزی است که ما باید مراقب آن باشیم. همه ما می دانیم که در مورد چه کسی صحبت می کنم. من نام او را نمی گویم.

دنیرو اما چند لحظه بعد، نتوانست جلوی خود را بگیرد و نام ترامپ را به زبان آورد. او با خنده خبرنگاران گفت: باید بگویم شخصیت شرور فیلم مثل ترامپ است. کسانی هستند که فکر می کنند او می تواند کارهای خوبی انجام دهد. تصور کنید چقدر احمقانه است.

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها