کد خبر: 613397
|
۱۴۰۲/۰۲/۲۸ ۱۹:۲۰:۱۵
| |

توصیه روزنامه اطلاعات به مروجان فرهنگی حجاب

روزنامه اطلاعات نوشت: اگر به سراغ منابع یا اشخاصی خارج از این فرهنگ و اعتقاد می‌روند و فعلا از نمد گفتارهای آنان به دنبال بافتن کلاه مورد نظر هستند، با چشم خود، این عبارات را در آثار آنان ندیده‌اند، به نقل‌قول‌ها و مشهورات مجعول اکتفا و اعتنا نورزند.

توصیه روزنامه اطلاعات به مروجان فرهنگی حجاب
کد خبر: 613397
|
۱۴۰۲/۰۲/۲۸ ۱۹:۲۰:۱۵

روزنامه اطلاعات به مروجان فرهنگی حجاب توصیه کرده در ذکر نقل‌قول‌ها دقت کنند.

به گزارش اطلاعات، برخی تابلوها و بیلبوردهای گوشه و کنار شهر نشان از این صرافتمندی دارد که دغدغه‌مندان حجاب بانوان، بالاخره متوجه شدند که نهادینه‌شدن یک اعتقاد، هم نیاز به کار فرهنگی دارد.تا اینجای ماجرا کمی تا قسمتی جای خوشحالی دارد و تا حدودی آدمی را امیدوار می‌کند که بله! بالاخره بعد از هزاران‌بار آزمون و خطای شدت و قهر و اشتلم، نوبت نرمش و مدارای تفاهم و گفتگو، هرچند از بالای بیلبوردها رسید؛ مرحبا!

این روزنامه در ادامه نوشته است: نکته‌ای می‌مانَد و آن این‌که در همین خیزِ به اصطلاح فرهنگی و بعضاً هنری(!)، بازهم نوعی شتابزدگی- اگر نگویم عوامیگری- به چشم می‌خور‌َد.کسانی، گیرم‌‌ از سر حسن نیّت اما سطحی و شتابان، بعد از فراز و فرودهایی تأسفبار در چالش حجاب، به صحنه‌ فرهنگ و هنر ورود کرده‌اند؛ بلکه آنچه در این سال‌ها جواب نداد، جواب دهد. بسیار خوب! دست‌مریزاد!… اما بد نیست اگر به سراغ منابع یا اشخاصی خارج از این فرهنگ و اعتقاد می‌روند و فعلا از نمد گفتارهای آنان به دنبال بافتن کلاه مورد نظر هستند، با چشم خود، این عبارات را در آثار آنان ندیده‌اند، به نقل‌قول‌ها و مشهورات مجعول اکتفا و اعتنا نورزند.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها