جزئیاتی از ماجرای آتش‌سوزی «مدرسه تلویزیونی» و وضعیت پخش آن

سردبیر برنامه «مدرسه تلویزیونی ایران» درباره جزئیات آتش سوزی محل استودیوهای مدرسه تلویزیونی مطالبی را عنوان و با اعلام اینکه هنوز علت حادثه مشخص نشده است، تاکید کرد برای پخش و ضبط قسمت‌های جدید این برنامه مانعی وجود ندارد و با وجود بروز این حادثه توقفی در پخش نخواهیم داشت.

جزئیاتی از ماجرای آتش‌سوزی «مدرسه تلویزیونی» و وضعیت پخش آن
کد خبر: 608091
|
۱۴۰۲/۰۱/۲۹ ۲۱:۰۵:۵۶

سردبیر برنامه «مدرسه تلویزیونی» درباره جزئیات آتش سوزی محل استودیوهای مدرسه تلویزیونی توضیح داد: ما در استودیویی خصوصی برخی از محتواهای برنامه مدرسه تلویزیونی را که ضبط آن به صورت کروماکی و آکس است کار می‌کردیم و یکشنبه شب بعد از ضبط برنامه این سوزی اتفاق افتاد و دلیل قطعی آن مشخص نیست و در حال بررسی است.

به گزارش ایسنا، این سردبیر این حادثه آتش سوزی را ناگوار عنوان کرد و در عین حال مطرح کرد: با وجود حضور ۳۰ تن از همکاران ما در استودیو و جلسه‌ای که در آن شب داشتیم، خوشبختانه این حادثه آسیب جانی نداشته است، اما از نظر ابزار و فضا، استودیوها دچار حریق شده‌اند.

او درباره زمان حادثه آتش‌سوزی توضیح داد: بعد از افطار و حدود ساعت ۲۰ و ۳۰ دقیقه شب یک شنبه-۲۷ فروردین ماه بود که این حادثه رخ داد و به دلیل وسعت بالای آتش‌سوزی، حدود دو ساعت اطفاء آتش توسط آتشنشانی به طول انجامید.

محمدطالبی درباره اینکه ادامه ساخت برنامه مدرسه تلویزیونی ایران میسر خواهد بود؟ توضیح داد: خوشبختانه محتوای سه روز آینده ما به پخش تلویزیونی ارائه شده است و از نظر پخش مشکلی نخواهیم داشت. اما برای بعد آن یک سری برنامه ضبط شده و باید جایگزین کنیم یا اینکه برنامه را در استودیویی دیگر ضبط کنیم چرا که بازگرداندن این استودیو به حال اول زمان می‌برد.

به گفته وی، برنامه مدرسه تلویزونی ایران با همان کیفیت روی آنتن خواهد رفت و بزودی استودیویی را برای ضبط برنامه‌ها تدارک می‌بینند، و از نظر رساندن برنامه به آنتن مشکلی نخواهند داشت.

به گزارش ایسنا، برنامه «مدرسه تلویزیونی» از ابتدای مهر ماه شش روز در هفته از ساعت ۱۲ الی ۱۵ روی آنتن شبکه آموزش می‌رود.

تعدادی از استودیوهای ضبط برنامه «مدرسه تلویزیونی ایران» یکشنبه شب، ۲۷ فروردین ماه در آتش سوخت.

 روابط عمومی شبکه آموزش سیما ضمن اعلام این خبر، توضیح داده است، براساس گزارش آتش نشانی اتصال سیم‌های برق علت آتش‌سوزی استودیوهای برنامه «مدرسه تلویزیونی» بوده است.

در این استودیوها که برنامه‌های پایه‌های مختلف ضبط می‌شد و هنوز نمی‌توان خسارت ناشی از این حادثه را برآورد کرد اما خوشبختانه این حادثه خسارت جانی نداشته است.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها