کد خبر: 607888
|
۱۴۰۲/۰۱/۲۸ ۲۱:۵۵:۲۰
| |

پیمان جبلی رئیس صداوسیما:

اصراری به برگشت هنرمندانی که صداوسیما را ترک کرده‌اند نداریم

رییس صداوسیما معتقد است این سازمان اصراری بر برگشتن هنرمندانی که صداوسیما را ترک کرده‌اند، ندارد. البته آغوش رسانه ملی به روی همه باز است!

اصراری به برگشت هنرمندانی که صداوسیما را ترک کرده‌اند نداریم
کد خبر: 607888
|
۱۴۰۲/۰۱/۲۸ ۲۱:۵۵:۲۰

رئیس سازمان صداو سیما گفت: آغوش رسانه ملی بر همه هنرمندان و افرادی که علاقه به مردم، کشور، جامعه و هنجارهای پذیرفته شده در جامعه باشند، باز است.

به گزارش انتخاب، پیمان جبلی گفت: همیشه گفته‌ایم رسانه ملی متعلق به همه مردم و هنرمندان است، متعلق به افرادی است که عشق به کشور و مردم دارند. کسانی علاقه به تولید محتوا و کار رسانه ملی دارند و این به طور طبیعی محصور در یک تعداد خاصی نمی‌شود.

وی ادامه داد:  ظرفیت‌های بسیار خوبی از هنرمندان، عوامل تولید، مجریان و به صورت کلی فعالان حوزه هنر وجود دارند که ما باید از این ظرفیت استفاده کنیم و سعی کردیم همین کار را در برنامه‌های نوروزی انجام دهیم.

جبلی درباره این‌که در چند سال اخیر شاهد عدم همکاری برخی کارگردانان و هنرمندان با سازمان صداوسیما بودیم. اگر این عده خواهان همکاری مجدداً با رسانه ملی باشند، نظر این سازمان چیست، گفت: این‌که بعضی از افراد به هر دلیلی تمایل به این کار ندارند ما اصرار و اجباری نداریم و قطعاً به دنبال ظرفیت‌های جدید و توانمندی‌های دیگری هستیم و خواهیم بود که بتوانیم از آن‌ها برای تولید محتوای فاخر و جذاب‌ برای جامعه استفاده کنیم.

او گفت: آغوش رسانه ملی بر همه هنرمندان و افرادی که علاقه به مردم، کشور، جامعه و هنجارهای پذیرفته شده در جامعه داشته باشند، باز است.

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها