کد خبر: 607376
|
۱۴۰۲/۰۱/۲۶ ۱۴:۴۶:۳۲
| |

وزیر ارشاد: تجربه «برادران لیلا» یک قانون‌گریزی بود

وزیر فرهنگ و ارشاد گفت: تجربه برادران لیلا، تجربه یک قانون‌گریزی بوده است. اگر بخواهیم این اتفاق نیفتد، همه باید به قانون پایبند باشیم.

وزیر ارشاد: تجربه «برادران لیلا» یک قانون‌گریزی بود
کد خبر: 607376
|
۱۴۰۲/۰۱/۲۶ ۱۴:۴۶:۳۲

محمد مهدی اسماعیلی، وزیر ارشاد درباره وضعیت فیلم‌هایی مشابه «براداران لیلا» و اتفاقاتی نظیر این فیلم گفت: «ما در دوره خودمان تلاش کردیم مشکلات را حل کنیم، یک فیلم سال پیش مشکلاتی برایش پیش آمد و عواملش آمدند و مسئله‌اش را حل کردند و فیلم هم پخش شد. بنای ما بر تعامل است به نظرم این برنامه، یک برنامه ویژه‌ و موضوع خاصی بود؛ چراکه عجله داشتند فیلم را به جشنواره ببرند برای همین قانون را رعایت نکردند که این اتفاق افتاد.»

به گزارش ایلنا وی یادآور شد: «فیلم‌هایی بوده‌اند که دچار اشکالات جدی از نظر ما بودند اما عواملش آمدند و تعامل کردند و مسئله‌شان حل شد و ما این را قائلیم تا حداکثر تلاش‌مان را به کار ببریم که هیچ مانعی برای فعالیت‌های فرهنگی و هنری اتفاق نیفتد. در این موضوع هم خود دوستان نامه‌های متعددی را نوشتند و پذیرفتند که اشکالات مربوط به خودشان بوده است و به ما ارتباطی نداشته و ما قانون را رعایت کردیم. تجربه برادران لیلا، تجربه یک قانون‌گریزی بوده است. اگر بخواهیم این اتفاق نیفتد، همه باید به قانون پایبند باشیم.»

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها