کد خبر: 604881
|
۱۴۰۲/۰۱/۱۲ ۲۳:۰۷:۰۱
| |

در صدا وسیما چه خبر است؟

کارگردانِ یک فیلم گفته با صداوسیما مذاکره کرده تا فیلمش هم‌زمان با اکران روی آنتن نرود! تهیه‌کننده‌ محصولِ دیگر هم درخواست کرده که فیلمِ اکران نشده اش، عوض تعطیلات عید، مرداد ماه از تلویزیون پخش شود!

در صدا وسیما چه خبر است؟
کد خبر: 604881
|
۱۴۰۲/۰۱/۱۲ ۲۳:۰۷:۰۱

کارگردان فیلم سینمایی «بچه‌های طوفان» که خبرهایی از پخش آن در تلویزیون همزمان با اکران نوروزی در سینماها منتشر شده است، تاکید کرد: مذاکره ای با مدیران شبکه امید داشته ام و قرار است فیلم را  پخش نکنند.

به گزارش کافه سینما از صبا، صادق دقیقی ضمن تاکید بر اینکه هنوز برایش مشخص نیست که این اتفاق چگونه افتاده است؟ ادامه داد: امیدوارم دلایل آن روشن شود که چگونه فیلمی همزمان با اکران نوروزی قرار است از تلویزیون سردر بیاورد!

وی تاکید کرد: برخلاف تیتر برخی رسانه‌ها این فیلم محصول بنیاد سینمایی فارابی نیست بلکه بعد از تولید فقط ۲۰۰ میلیون تومان فارابی از ما حمایت کرد، در مقطعی که از پروژه‌های سینمایی کودک بیش از ۲ میلیارد حمایت می‌شد، بنابراین محصول فارابی نیست.

صادق دقیقی در پایان از مردم خواست به تماشای فیلمی بروند که با شرایط سختی تولید شده است و نه با پول‌های آنچنانی.

فیلم «بچه‌های طوفان» به کارگردانی صادق صادق‌دقیقی حدود سه سال قبل تولید شده که پیش‌تر نام آن «چهل کچل» بود و کارگردانش گفته بود «بچه‌های طوفان» نام خارجی آن برای شرکت در جشنواره‌های خارجی بود.

از سوی دیگر؛ ابراهیم اصغری تهیه‌کننده فیلم سینمایی «شماره ۱۰» در نامه‌ای خطاب به رئیس صداوسیما خواستار به تعویق افتادن پخش تلویزیونی این فیلم و نمایش آن در سالروز ورود آزادگان به میهن شد.

 فیلم سینمایی «شماره ۱۰» به کارگردانی حمید زرگرنژاد و تهیه‌کنندگی ابراهیم اصغری از فیلم‌های موفق رونمایی شده در جشنواره فیلم فجر بود که با توافق بنیاد سینمایی فارابی و سازمان صداوسیما قبل از اکران عمومی در سینماها امروز شنبه ۱۲ فروردین‌ماه در کنداکتور پخش شبکه یک سیما قرار گرفته است.

در حالی که تنها چند ساعت به پخش تلویزیونی این فیلم زمان باقی مانده بود ابراهیم اصغری در قالب نامه‌ای کوتاه خطاب به پیمان جبلی رئیس سازمان صداوسیما خواستار به تأخیر افتاد پخش این فیلم شد.

در متن این نامه کوتاه آمده است: «جناب آقای دکتر جبلی عزیز، ریاست محترم سازمان صداوسیما، سلام. پیرو صحبت تلفنی با مدیرکل تأمین برنامه سازمان، از حضرتعالی تقاضا می‌کنم با توجه به موضوع فیلم سینمایی «شماره ۱۰» و به‌منظور احترام به اسرای دفاع مقدس، دستور بفرمائید با همان شرایط قرارداد، پخش تلویزیونی این فیلم به سالروز ورود آزادگان (۲۶ مردادماه) موکول شود. با تشکر. ابراهیم اصغری، تهیه‌کننده فیلم.»

داستان فیلم سینمایی «شماره ۱۰» درباره فرار دو اسیر ایرانی از یکی از اردوگاه‌های بعث در زمان جنگ تحمیلی است و در آن مجید صالحی، حسام منظور، سیامک صفری، بهرنگ علوی، مهدی زمین پرداز، صحرا اسداللهی و احمد کاوری به ایفای نقش پرداخته‌اند.

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها