کد خبر: 604608
|
۱۴۰۲/۰۱/۱۱ ۰۹:۰۵:۱۸
| |

پیمان جبلی رئیس صداوسیما:

رسانه‌ باید آینده را مطابق با واقعیت‌ها ترسیم کند، نه با یک روایت تحریف شده

به گفته رییس صداوسیما، رسانه‌ها باید آینده روشنی را مطابق با واقعیت‌ها ترسیم کنند، نه یک روایت تحریف شده بلکه مطابق واقعیت‌ها روایت‌های دقیقی از دستاوردها و پیشرفت‌های کشور را به اطلاع مردم برسانند و امید را نسبت به آینده افزایش دهند.

رسانه‌ باید آینده را مطابق با واقعیت‌ها ترسیم کند، نه با یک روایت تحریف شده
کد خبر: 604608
|
۱۴۰۲/۰۱/۱۱ ۰۹:۰۵:۱۸

پیمان جبلی رییس صداوسیما، معتقد است توجه به مسائل اساسی مردم و تلاش برای حل مشکلات مردم، از طریق قرار گرفتن رسانه ملی در کنار مردم برای کمک به حل مشکلات‌شان، می‌تواند اعتماد بین مردم و حاکمیت را تقویت کند.

به گزارش ایلنا، رئیس سازمان صداوسیما گفت: تلاش این است در این جایگاه بسیار حساس‌ وظایف خود را به خوبی انجام دهیم، من بارها عرض کردم ما روابط عمومی هیچ دستگاهی نیستیم اما تریبون نظام هستیم، باید بتوانیم به این شعارمان که «دوره ما دوره تحولی است» عمل کنیم.

جبلی گفت: شاید به دلیل رقابت نابرابری که بین رسانه‌های داخلی و رسانه‌های معاند و فارسی زبان وجود دارد، کار سخت و پیچیده‌ای باشد. طبیعتا رسانه‌های معاند تلاش می‌کنند روی نقاط ضعف متمرکز شوند، آن را تشدید کنند و افکار عمومی را نسبت به نقاط ضعفی که وجود دارد، حساس کنند و بتوانند به اهداف خودشان برسند.

رئیس سازمان صداوسیما خاطرنشان کرد: رسانه‌ها باید آینده روشنی را مطابق با واقعیت‌ها ترسیم کنند، نه یک روایت تحریف شده بلکه مطابق واقعیت‌ها روایت‌های دقیقی از دستاوردها و پیشرفت‌های کشور را به اطلاع مردم برسانند و امید را نسبت به آینده افزایش دهند. البته که این رقابت، رقابت آسان و روانی بین رسانه‌های داخلی و رسانه‌های دشمن و رسانه‌های معاند نیست.

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها