کد خبر: 598030
|
۱۴۰۱/۱۱/۳۰ ۱۳:۱۶:۰۳
| |

خونریزی مغزی شهرام عبدلی بازیگر سینما و تلویزیون

شهرام عبدلی، بازیگر سینما و تلویزیون به علت خونریزی مغزی در بیمارستان بستری شد.

خونریزی مغزی شهرام عبدلی بازیگر سینما و تلویزیون
کد خبر: 598030
|
۱۴۰۱/۱۱/۳۰ ۱۳:۱۶:۰۳

شهرام عبدلی بازیگر ۴۶ ساله که برای بازی در یک سریال در مشهد به سر می‌برد، حین تصویربرداری با افت هوشیاری ناگهانی مواجه شد.

به گزارش ایرنا، این بازیگر تلویزیون و سینما بعد از عمل جراحی اکنون در بیمارستانی در مشهد بستری است.

سریال خط قرمز اولین حضور رسمی عبدلی در قاب تلویزیون است. ماه گرفتگی، یکی برای همه، قصه دل ها و دختری در قفس از فیلم‌های سینمایی وی است.

او تاکنون در مجموعه های تلویزیونی بسیاری نظیر دختری به نام آهو، تکیه بر باد، فاصله ها، رستگاران، خط قرمز، تبریز در مه و مختارنامه به ایفای نقش پرداخته است.

شهرام عبدلی متولد ۲۹ اردیبهشت ۱۳۵۵ در تهران، بازیگر سینما و تلویزیون است.

تسنیم نیز نوشت: پیگیری‌ها نشان می‌دهد امیرغفارمنش به همراه تهیه‌کننده کاری که شهرام عبدلی مشغول آن بوده، او را به بیمارستان رساندند و بعد از عمل اول الان دچار افت هوشیاری است.

شهرام عبدلی بازیگر شناخته شده سینما و تلویزیون این روزها مشغول بازی در سریال نمایش‌خانگی است که در مشهد فیلمبرداری می‌شود.

به گفته امیر غفارمنش، شهرام عبدلی با او تماس می‌گیرد که حالم خوب نیست و مرا به بیمارستان برسانید. او به بیمارستان قلب می‌رود و پزشکان تشخیص می‌دهند مشکل، عارضه مغزی است و او را به همراه تهیه‌کننده این اثر نمایش‌خانگی به بیمارستان قائم مشهد می‌برند.

در حال حاضر یک عمل جراحی رویِ او انجام شده و دچار افت هوشیاری است. به محضِ نرمال شدن وضعیت هوشیاری‌اش یک عمل جراحی دیگر باید انجام شود.

این بازیگر سینما و تلویزیون از مردم درخواست کرد تا برای بهبودی شهرام عبدلی بازیگر بسیاری از سریال‌های تلویزیونی و فیلم‌های سینمای ایران دعا کنند.

شهرام عبدلی کارش با تلویزیون از "همسفر" قاسم جعفری شروع شد و یک‌سال بعد از پخش به "خط قرمز" همین کارگردان رسید و در اواخر دهه 1370 به سریالی پربیننده در تلویزیون تبدیل شد. بعد از "شب آفتابی" و "از نفس افتاده" به سریال "مختارنامه" داود میرباقری رسید. در "کمکم کن"، "آدمخوار" و "خون‌بها" ایفای نقش کرد. مجتبی یاسینی به او پیشنهاد نقش زندانبان در "طفلان مسلم" را داد و در کنار جهانگیر الماسی سریال خوبی از آب درآمد که هنوز هم تلویزیون در ایام محرم و صفر و مناسبت‌های دیگر روی آنتن می‌برد.

در "آخرین دعوت" حسین سهیلی‌زاده کنار حامد بهداد نقش مؤثری داشت و در "رستگاران" سیروس مقدم به یکی از نقش‌های منفی تلویزیون تبدیل شد. شهرام عبدلی در ادامه راهش به سریال‌های تاریخی تلویزیون همچون "تبریز در مه"، "سال‌های مشروطه" و "معمای شاه" پیوست. در سریال "پرستاران" علی‌رضا افخمی حاضر شد و در "سرّ دلبران" محمدحسین لطیفی نقشی برعهده گرفت و چندی پیش در سریالِ «صبح آخرین روز» زندگی شهید شهریاری هم ایفای نقش کرد.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها