کد خبر: 597562
|
۱۴۰۱/۱۱/۲۷ ۲۱:۴۰:۰۰
| |

یک روزنامه اصولگرا مدعی شد؛ ۵۲ هزار توییت درباره جشنواره فیلم فجر زده شد، پس تحریم نبودیم!

روزنامه جام جم نوشت: مشارکت ۵۲ هزار تایی با نرخ مشارکت ۲.۰۳ این پیام را برای تحریم‌کنندگان و مخالفان برگزاری جشنواره فیلم فجر داشت که از نظر تعداد و مشارکت کمی جشنواره فیلم فجر تحریم نشده است.

یک روزنامه اصولگرا مدعی شد؛ ۵۲ هزار توییت درباره جشنواره فیلم فجر زده شد، پس تحریم نبودیم!
کد خبر: 597562
|
۱۴۰۱/۱۱/۲۷ ۲۱:۴۰:۰۰

روزنامه جام جم انتشار ۵۲ هزار توئیت در ایام برگزاری جشنواره فیلم فجر را نشانه رونق این جشنواره و شکست تحریم آن دانسته است!

به گزارش جام جم، انتشار ۵۲ هزار توبیت از سوی ۲۵هزار کاربر، بیش از هر چیز به رونق جشنواره فیلم فجر در توبیتر اشاره دارد، هرچند که محتوای انتقادی هم جزئی از این واکنش‌ها بوده است. بررسی داده‌های توییتری منتشرشده پیرامون جشنواره فیلم فجر شامل توییت‌ها، ریتوییت‌ها، ریپلای‌ها و کوت‌ها در بازه زمانی ۱۰بهمن تا ۲۳ بهمن نشان می‌دهد که ۵۲ هزار توییت در این ۱۴ روز با موضوعیت جشنواره فیلم فجر از سوی ۲۵ هزار کاربر مختلف منتشر شده است که نرخ مشارکت ۲.۰۳ را برای این موضوع دربر داشته و بیش از هرچیز حکایت دلمشغولی و دغدغه توییتری‌ها در ارتباط با جشنواره فیلم فجر با رویکرد حمایتی یا انتقادی را می‌رساند.

روزنامه جام جم سپس نوشته است: مشارکت ۵۲ هزار تایی با نرخ مشارکت ۲.۰۳ این پیام را برای تحریم‌کنندگان و مخالفان برگزاری جشنواره فیلم فجر داشت که از نظر تعداد و مشارکت کمی جشنواره فیلم فجر تحریم نشده و بحث و نظرات مختلف و متعددی پیرامون این رخداد فرهنگی هنری در توییتر فارسی صورت گرفته است. 

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها