کد خبر: 597073
|
۱۴۰۱/۱۱/۲۵ ۱۶:۰۱:۵۴
| |

کنایه کیهان به کیومرث پوراحمد:

هم با حمایت قوه قضاییه فیلم می‌سازی هم جشنواره فجر را تحریم می‌کنی؟!

روزنامه کیهان نوشت: جای سؤال است که چطور ممکن است یک فیلم‌ساز، هم از لطف و حمایت قوه قضائیه بهره ببرد و فیلمش را با حمایت نهادهای حاکمیتی چون مرکز رسانه‌ای قوه قضائیه و سازمان زندان‌ها بسازد و به بهانه داغدار بودن در یک رویداد هنری چون جشنواره فیلم فجر حضور نیابد؟

هم با حمایت قوه قضاییه فیلم می‌سازی هم جشنواره فجر را تحریم می‌کنی؟!
کد خبر: 597073
|
۱۴۰۱/۱۱/۲۵ ۱۶:۰۱:۵۴

روزنامه کیهان به کیومرث پوراحمد تاخته که چرا برای ساخت فیلمش از حمایت قوه قضائیه برخوردار بوده و اما اکنون خود را «داغدار» می‌داند!

به گزارش کیهان، پوراحمد در شرایطی این‌گونه حالت مخالف گرفته و خود را داغدار این روزها معرفی کرده که وی دقیقا در اوج آشوب‌های امسال، با حمایت قوه قضائیه امکان تصویربرداری فیلم جدیدش در زندان قزل حصار، کانون اصلاح و تربیت و دادگستری تهران را یافته است. جای سؤال است که چطور ممکن است یک فیلم‌ساز، هم از لطف و حمایت قوه قضائیه بهره ببرد و فیلمش را با حمایت نهادهای حاکمیتی چون مرکز رسانه‌ای قوه قضائیه و سازمان زندان‌ها بسازد و به بهانه داغدار بودن در یک رویداد هنری چون جشنواره فیلم فجر حضور نیابد؟

روزنامه کیهان سپس نوشته است: اینکه اقدام پوراحمد را نمایشی می‌نامیم دقیقا به همین خاطر است که او در زمانی که آشوب‌ها در جریان بوده مشغول رایزنی و همکاری با قوه قضائیه بوده است. در آن ایام او تصمیم نمی‌گیرد که قطع همکاری کند چون منافعی برای خودش در آن زمان متصور نبوده اما در ایام جشنواره، هم به آن دلیل که از حمایت و همکاری با قوه قضائیه نهایت استفاده را کرده و فیلمش را به سرانجام رسانده و هم به این خاطر که در روزهای جشنواره اقدام او مورد توجه واقع می‌شود و از طرفی چون پس از اتمام کار پیش از هرکس دیگری به ضعف‌های فاحش اثرش پی‌برده لذا به قول معروف «روغن ریخته را نذر امامزاده» کرده است.

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
  • میثم ارسالی در
    سه‌شنبه ۲۵ بهمن ۱۴۰۱

    سلام خب چکار میکرده بنده خدا باید برای فیلم برداری از زندان از ق ق اجاره بگیره .کیهان در نظر دارد به ازای مخالفت با سیاست های حکومتی همه حقوق شهروندی ما کسر شود.

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها