کد خبر: 596322
|
۱۴۰۱/۱۱/۲۰ ۱۹:۲۴:۳۵
| |

محمدمهدی اسماعیلی، وزیر ارشاد:

شبکه ملی اطلاعات در دولت سیزدهم ۳۸ درصد پیشرفت داشته

اعتقادی به بستن شبکه نمایش خانگی نداریم

وزیر ارشاد درباره شبکه ملی اطلاعات عنوان کرد: در یک سال و نیم از عمر دولت سیزدهم با ۳۸ درصد پیشرفت از ۲۱ درصد به ۶۱ درصد رسیده و پیشرفت پروژه مرکز ملی فضای مجازی نیز به ۵۷ پیشرفت رسیده است.

شبکه ملی اطلاعات در دولت سیزدهم ۳۸ درصد پیشرفت داشته
کد خبر: 596322
|
۱۴۰۱/۱۱/۲۰ ۱۹:۲۴:۳۵

محمدمهدی اسماعیلی، وزیر ارشاد درباره شبکه‌های نمایش خانگی و اختلافاتی که اخیرا با صداوسیما رخ داده است، گفت: اعتقادی به بستن شبکه‌های نمایش خانگی نداریم اما معتقدیم باید محتوای برخی تولیدات این شبکه‌ها اصلاح شود.

به گزارش مهر، او افزود: شبکه‌های خانگی بیش از ۳۰ درصد مخاطب دارند و نگاه ما به این حوزه فرصت محور و بر اساس اصلاح محتوا است.

وزیر ارشاد همچنین درباره شبکه ملی اطلاعات عنوان کرد: در یک سال و نیم از عمر دولت سیزدهم با ۳۸ درصد پیشرفت از ۲۱ درصد به ۶۱ درصد رسیده و پیشرفت پروژه مرکز ملی فضای مجازی نیز به ۵۷ پیشرفت رسیده است.

او افزود: امروز در روبیکا ۳۸ میلیون کاربرد و در ایتا ۲۰ میلیومن کاربر داریم و این در حالی است که در ابتدای دولت سیزدهم ترافیک اینترنت ۷۰ به ۳۰ به نفع ترافیک خارجی بود.

اسماعیلی عنوان کرد: امروز بیش از ۴۰ میلیون کاربر در شبکه‌های اجتماعی ایرانی فعالیت دارند. بخشی از کندی اینترنت امروز مربوط به فیلترشکن‌ها است.

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها