ابوالقاسم طالبی، کارگردان سینما و تلویزیون:

توهین زشت ابوالقاسم طالبی؛ بعضی از زنان سلبریتی «یائسه‌شدن» را هم تقصیر جمهوری‌اسلامی می‌دانند + ویدئو

زنان هنرمند تا سنشان از ۵۰ سال بالاتر می‌رود، روسری خود را برمی دارند و به جمهوری اسلامی فحش می‌دهند

کارگردان فیلم سیاسی قلاده های طلا گفت: انگار بعضی از زنان سلبریتی یائسه شدن را تقصیر جمهوری اسلامی می‌دانند. تا سنشان از ۵۰ سال بالاتر می‌رود، روسری خود را برمی دارند و به جمهوری اسلامی فحش می‌دهند.

توهین زشت ابوالقاسم طالبی؛ بعضی از زنان سلبریتی «یائسه‌شدن» را هم تقصیر جمهوری‌اسلامی می‌دانند + ویدئو
کد خبر: 595600
|
۱۴۰۱/۱۱/۱۷ ۱۲:۲۸:۳۲

یکشنبه شب ابولقاسم طالبی، سازنده فیلم «قلاده‌های طلا» در برنامه سینمایی تلویزیون مهمان بهروز افخمی با اظهاراتی تمسخرآمیز و جنسیت زده به زنان سینمای ایران که در حوادث اخیر اعلام موضع کرده بودند، حمله ور شد.

به گزارش انتخاب، طالبی گفت: انگار بعضی از زنان سلبریتی یائسه شدن را تقصیر جمهوری اسلامی می‌دانند. تا سنشان از ۵۰ سال بالاتر می‌رود، روسری خود را برمی دارند و به جمهوری اسلامی فحش می‌دهند.

او با اشاره تمسخرآمیز به یائسگی زنان خطاب به زنان سینمای ایران گفت: شما اگر در جمهوری اسلامی نبودید و در آمریکا هم بودید، این اتفاق برایتان می‌افتاد. تا دیروز جوان‌تر بودید و روی بورس بودید. خب هرکسی یک دورانی دارد؛ چرا به جمهوری اسلامی فحش می‌دهید؟

بهروز افخمی در واکنش به این اظهارات که روی آنتن زنده بیان شد، صرفا به خندیدن اکتفا کرد.

طالبی همچنین در بخش دیگری از اظهاراتش به محمدجواد آذری جهرمی وزیر ارتباطات دولت دوازدهم حمله کرد و او را به خاطر حمایتش از تلگرام واینستاگرام مقصر حوادث اخیر دانست. 

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها