کد خبر: 591104
|
۱۴۰۱/۱۰/۲۱ ۱۸:۳۰:۳۲
| |

اعتراض یک روزنامه اصولگرا به «آژان» بودن «ساترا»؛

در شرایطی که از خوانندگان می‌خواهند کنسرت بگذارند، مته به خشخاش گذاشتن چه سودی دارد؟

روزنامه فرهیختگان نوشت: در شرایطی که از خوانندگان خواسته می‌شود کنسرت بگذارند اینگونه مته به خشخاش گذاشتن‌های ساترا، فارغ از تخلف کردن یا نکردن پلتفرم‌ها، چه سودی برای جامعه دارد؟

در شرایطی که از خوانندگان می‌خواهند کنسرت بگذارند، مته به خشخاش گذاشتن چه سودی دارد؟
کد خبر: 591104
|
۱۴۰۱/۱۰/۲۱ ۱۸:۳۰:۳۲

روزنامه فرهیختگان در واکنش به اخطاریه ساترا مبنی بر مجوز نداشتن سریال «سقوط» و هشدار به فیلیمو و همچنین احتمال توقف پخش این سریال نوشت: در شرایطی که از خوانندگان می‌خواهند کنسرت بگذارند، مته به خشخاش گذاشتن ساترا چه سودی دارد؟

به گزارش فرهیختگان، ساترا با این نوع موضع‌گیری و اعلام عدم صدور مجوز سقوط، درواقع اعتبار جایگاه خودش را زیر سوال برد. در شرایطی که از خوانندگان خواسته می‌شود کنسرت بگذارند و اکثر دلسوزان فرهنگ و هنر کشور، نگران برگزاری و وضع کیفی و کمی جشنواره فیلم فجر هستند و جامعه به امید و نشاط نیاز دارد و سینما هم درحال احتضار است، اینگونه مته به خشخاش گذاشتن‌های ساترا، فارغ از تخلف کردن یا نکردن پلتفرم‌ها، چه سودی برای جامعه دارد؟

این روزنامه اصولگرا در ادامه نوشته است:‌ ساترا نه یک نهاد امنیتی است و نه ملاحظات فرهنگی وزارت ارشاد یا سازمان صدا‌و‌سیما را دارد. ساترا باید بداند که باید حرف بزند. باید مستدل و شفاف هم حرف بزند. اگر نامه‌نگاری می‌کند انتشار آن می‌تواند به شفاف شدن فضا کمک کند...ساترا اگر بتواند نقش خودش را از «آژانی» به فرماندهی تغییر دهد بسیاری از این مشکلات فعلی قابل خواهد بود. 

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها