کد خبر: 589502
|
۱۴۰۱/۱۰/۱۱ ۱۸:۴۵:۴۷
| |

کیهان با هشدار به وزارت ارشاد، چارچوب انتخاب سینماگران را مشخص کرد!

در جشنواره فیلم فجر دیگر آن بی‌هنرانی را که بیش از ٣٠ سال این سینما را در قبضه خود گرفته بودند و شوربختانه در هر عزا و عروسی و در هر فیلم و سریالی، چشم‌مان به شکل و شمایل و ترکیب‌شان آزار می‌دید، مشاهده نکنیم.

کیهان با هشدار به وزارت ارشاد، چارچوب انتخاب سینماگران را مشخص کرد!
کد خبر: 589502
|
۱۴۰۱/۱۰/۱۱ ۱۸:۴۵:۴۷

روزنامه کیهان با اشاره به عدم حضور برخی کارگردانها و بازیگران در جشنواره فیلم فجر امسال نوشت: امسال دلمان خوش است در جشنواره فیلم فجر دیگر آن بی‌هنرانی را که بیش از ٣٠ سال این سینما را در قبضه خود گرفته بودند و شوربختانه در هر عزا و عروسی و در هر فیلم و سریالی، چشم‌مان به شکل و شمایل و ترکیب‌شان آزار می‌دید، مشاهده نکنیم.

یادمان نمی‌رود در دوران ٨٨، همین جماعت از یک‌سو شعار حمایت از سران فتنه و تحریم سینما را می‌دادند و از سوی دیگر اولین افرادی بودند که برای تبریک و گرفتن حق و حساب ماهانه خود در هنگام ورود رئیس جدید بنیاد سینمایی فارابی دولت دهم، جلوی درب این بنیاد صف کشیدند و سر خم کردند!

خدا نکند مدیران و مسئولین ما کوتاه بیایند و مانند همان دوران پس از ٨٨، پروژه‌های میلیاردی به این حضرات بدهند! خدا نکند که باز برخی از این مدیران، عشق سلبریتی شده و به یکی دو تا عرض ارادت، دل و دین ببازند و باز این جماعت را بر حرث و نسل این سینما حاکم کنند.

خدا نکند مدیران ما فکر کنند که بدون این جماعت، سینمای ما کن‌فیکون شده و همه‌چیز از هم می‌پاشد.

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها