کد خبر: 588375
|
۱۴۰۱/۱۰/۰۱ ۱۶:۱۰:۰۰
| |

حمله روزنامه جوان به مدیران فرهنگی و سینمایی؛ «عقب‌مانده» و «حقیرید»

روزنامه جوان نوشت: احساس حقارت مدیران ما در مقابل سلبریتی‌ها بیماری است که اگر مداوا نشود در بر همین پاشنه در حال گردش خواهد بود. اینکه حضور یک چهره، موفقیت یک فیلم یا سریال را تضمین می‌کند تلقی عقب‌مانده‌ای است.

حمله روزنامه جوان به مدیران فرهنگی و سینمایی؛ «عقب‌مانده» و «حقیرید»
کد خبر: 588375
|
۱۴۰۱/۱۰/۰۱ ۱۶:۱۰:۰۰

روزنامه جوان با اشاره به مهاجرت حمید فرخ‌نژاد از کشور، مدیران سینمایی را مبتلا به بیماری «احساس حقارت» دانست و تاکید کرد تا تفکرات «عقب‌مانده» مدیران فرهنگی و سینمایی ترمیم نشود ریشه مشکلات خشک نخواهد شد.

به گزارش جوان، احساس حقارت مدیران ما در مقابل سلبریتی‌ها بیماری است که اگر مداوا نشود در بر همین پاشنه در حال گردش خواهد بود. اینکه حضور یک چهره، موفقیت یک فیلم یا سریال را تضمین می‌کند تلقی غلط و عقب‌مانده‌ای است که اگر در ذهن مدیران فرهنگی و سینمایی ترمیم نشود ریشه مشکلات خشک نخواهد شد. اینکه به جای تمرکز روی فیلمنامه و قصه مناسب و درک جایگاه تهیه‌کننده صرفاً به دنبال چهره‌ها باشیم رویکردی است که می‌تواند فرخ‌نژاد‌های دیگری را علیه منافع ملی علم کند.

این روزنامه در ادامه نوشته است: فرخ‌نژاد در وهله اول زاییده عملکرد مدیران ماست. هم‌اکنون سینمای ایران ده‌ها فرخ‌نژاد دارد که به دست خودمان ایجاد شده و درصدد هستند تا در موقعیتی مناسب نقش خود را ایفا کنند. اینکه چقدر این روند اصلاح شود به عملکرد و هوشیاری مدیران ما بستگی دارد. همان زمان که فرخ‌نژاد مقابل دوربین ۸۰ میلیون ایرانی را فدای یک تار موی پسرش کرد باید برای مدیر باهوش و فهیم ما حجت تمام می‌شد. امثال او چگونه باید روحیات ضدایرانی‌شان را برملا می‌کردند تا مدیران ما سیاست‌های خود را متحول کرده و متناسب با منافع ملی تنظیم می‌کردند.

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
  • مجید ارسالی در
    شنبه ۳ دی ۱۴۰۱

    حق گفته راس گفته درس گفته عالی گفته
    دمش گرم روزنامه یعنی این حرف حق بزنی بدون ترس و بدون پاچه خواری

  • سودابه کمانکش ارسالی در
    شنبه ۳ دی ۱۴۰۱

    حرف شما کاملا درست ومتین شما چرا دوباره توهم دشمن تراشی را در سر دارید حالا چه شما چه کس دیگری شما اگه بیل زنی در خونه خودتون بیل بزن چرا تمام این مشکلات رو گردن دشمن میاندازید ما دشمن کم نداریم وای اونجوری که شما میگی نه حیف از اون امکانلت که در اختیار مثلا جوان ولی با افکار دوزاری

  • فقط خدا ارسالی در
    شنبه ۳ دی ۱۴۰۱

    دقیقا.خود صدا و سیما یک سری از آدمها را بخاطر بی هنری آنقدر بزرگ کرده است که فکر می‌کنند واقعا خیلی آدمهای بزرگی هستند در صورتی که درک آنها در پایین ترین سطح قرار دارد

  • بهزاد ارسالی در
    شنبه ۳ دی ۱۴۰۱

    چطور دم انتخابات له له می‌زدی برای همین افراد حتی با تتلو دیدار کردی حالا همه آخ شدند

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها