کد خبر: 587798
|
۱۴۰۱/۰۹/۲۷ ۱۵:۴۰:۲۲
| |

اعتراض روزنامه همشهری به مهاجرت حمید فرخ‌نژاد؛ تصمیم‌تان دیکتاتورانه بود

روزنامه همشهری نوشت: فرخ‌نژاد بلافاصله بعد از پایان تولید فیلم «سقوط» تصمیم به مهاجرت دائمی گرفت و پل‌های پشت سر خود و دیگر عوامل همکارش را خراب کرد. حالا خیلی‌ها از این رفتار غیرحرفه‌ای فرخ‌نژاد ناراضی هستند. این تصمیم را می‌توان یک تصمیم دیکتاتورانه نامید.

اعتراض روزنامه همشهری به مهاجرت حمید فرخ‌نژاد؛ تصمیم‌تان دیکتاتورانه بود
کد خبر: 587798
|
۱۴۰۱/۰۹/۲۷ ۱۵:۴۰:۲۲

امروز نوبت روزنامه همشهری بود که به مهاجرت و پست اعتراضی حمید فرخ‌نژاد واکنش نشان دهد و از تصمیم او برای ترک وطن گلایه کند. این روزنامه تصمیم فرخ‌نژاد را «دیکتاتورانه» نامیده است!

به گزارش همشهری، حمید فرخ‌نژاد بعد از سال‌ها باز هم توانست یک انتخاب درست در بازیگری داشته باشد، او نقش یک مأمور امنیتی را در مینی‌سریال «سقوط» پذیرفت...مینی‌سریال سقوط در ژانر امنیتی و معمایی با بازی حمید فرخ‌نژاد در نقش مأمور امنیتی تولید و فیملبرداری در کشور عراق بخش هایی از آن شده است. این مینی‌سریال دومین تجربه مهدویان بعد از سریال «زخم‌کاری» با شبکه نمایش خانگی است. این مینی‌سریال پلیسی- امنیتی یک‌ سریال درام عاشقانه کردی است که یک اثر متفاوت در شبکه نمایش خانگی محسوب می‌شود و درباره حواشی و جنگ‌های کشور عراق است که نشان می‌دهد مأموران امنیتی ایران آنها را نجات می‌دهند.

این روزنامه در ادامه نوشته است: فرخ‌نژاد بلافاصله بعد از پایان تولید فیلم و بدون اطلاع، تصمیم به مهاجرت دائمی گرفت و پل‌های پشت سر خود و دیگر عوامل همکارش را با نوشتن توهین خراب کرد. حالا خیلی‌ها از این رفتار غیرحرفه‌ای فرخ‌نژاد ناراضی هستند. این تصمیم را می‌توان یک تصمیم دیکتاتورانه نامید.

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها