کد خبر: 586695
|
۱۴۰۱/۰۹/۲۰ ۰۸:۵۸:۳۸
| |

نارضایتی بازیگر سریال«آزادی مشروط» از بازی در این سریال؛ قوی نیست و از ۱۰۰، نمره ۵۰ می‌‌گیرد

بازیگر سریال «آزادی مشروط» به کارگردانی مسعود ده نمکی گفت به این سریال از ۱۰۰ نمره ۵۰ می‌دهد و تاکید کرد از بازی در این سریال رضایت ندارد.

نارضایتی بازیگر سریال«آزادی مشروط» از بازی در این سریال؛ قوی نیست و از ۱۰۰، نمره ۵۰ می‌‌گیرد
کد خبر: 586695
|
۱۴۰۱/۰۹/۲۰ ۰۸:۵۸:۳۸

عباس محبی، بازیگر سریال «آزادی مشروط» به کارگردانی مسعود ده نمکی گفت از بازی در این سریال رضایت ندارد.

به گزارش ایسنا، او در توضیح این مساله چنین اظهار کرد: سریال «آزادی مشروط» علیرغم حضور هنرمندان به نام و همکاری مسعود ده نمکی به عنوان کارگردان، ریتم چندان قوی ندارد و از طرفی با بدشانسی مواجه شد.

 محبی که سال های طولانی در قاب تلویزیون دیده نمی شد، ابتدا درباره حضورش در سریال طنز «آزادی مشروط» که نقش یک نگهبان در بیمارستان را ایفا می کند، توضیح داد: راستش خودم خیلی از کار راضی نبودم و احساس می کنم سریال خیلی جواب نداده است اما به هر حال آقای ده نمکی در مقام کارگردان لطف داشتند و برای ما عزیز هستند و زحمت کشیدند. از لحاظ دستمزد و کمی هم از لحاظ خود قصه، با کار مشکل داشتم و فکر می کنم آنطور که باید خودم را نشان ندادم. از طرفی هم معتقدم این مجموعه در شرایط مناسبی پخش نشد و بدشانسی شامل حالش شد.

این بازیگر پیشکسوت سپس در پاسخ به اینکه چه نمره ای به سریال «آزادی مشروط» می دهید؟ اظهار کرد: با آقای ده نمکی عزیز رفاقت دیرینه دارم و برایم محترم هستند اما من از ۱۰۰ به این سریال نمره ۵۰ می دهم.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها